The Elder Scrolls IV: Oblivion

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg er så hardcore at jeg ikke bruker potions (les: pots (fordi jeg er kul vel)) Men det ordner seg sikkert. Har ikke brukt noe magi utenom healing til nå men det går jo alltids an å gjøre det framover...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Du er sikkert tjukk, ha ha ha.


Edit: Til de som lider av vektproblemer: Jeg hetser dere ikke, føl min kjærlighet, jeg bare gjør narr av lill Revan stakkar (Håper ikke han leser dette).
 
Jeg er ikke tjukk, din dumming. Spiller fotball tre ganger i uka pluss en joggetur når jeg ikke trener.

Men nok drittposter nå. Hva får man for å gjøre Mage's Guild-quester?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jogging er farlig, det sier faren min og han jobber innen bank! Jeg er ikke dum bare nerfa av WoW hvor potions hadde cooldowns, men nok piss for i dag!

back on topic: hvordan får man bounty, har av en eller annen grunn 25 i bounty, regner jo med at det er fordi jeg har stjålet noe. Pleier jo ikke å bli sett da og når jeg blir tatt kommer det jo alltid en vakt stormende.
 

K999

Keystone State Of Mind
Bare drep mange guards da får man bounty. :)

Jeg hadde 60k i bounty som jeg har sagt. og det var for å drepe guards og stealing.
 

Lodin

Der Waaaah
Men nok drittposter nå. Hva får man for å gjøre Mage's Guild-quester?
[/b]
Ikke en møkk foreløpig...
Men man får jo muligheten til å lage egne magiske items når man kommer inn på universitet. Skulle ikke forundre meg om at man og får litt makt etterhvert :p
 

Lodin

Der Waaaah
Feks. Du kan enchante både klær og våpen slik at de fungerer som andre magiske dingser. Kan og lage egne magiske formeler.
Litt som i Morrowind, du må bare jobbe litt mer for det.
 
Hvorfor i HELVETE koster de penger? Fy faen, dette er helt forjævligt. Herregud. Bethesda kan brenne.

Lodin: Takk! *kooooooooooos*
 

Lodin

Der Waaaah
Det er alikevel sinnsykt prisa. To drakter som ikke gjør annet enn å få hester til å se glorete ut er ikke verdt 6 kroner. Hvor mye hadde ikke Tribunal og Bloodmoon endt opp med å koste hvis hver minste lille ting der skulle koste 6 kroner.
Har ikke noe imot å betale for en ad-on, men dette er tull.
 
Når det koster penger så blir det flere Plug-Ins fra Bethesda, og mest sannsynlig høyere kvalitet på dem.
[/b]
Som vil koste enda mer? :usikker: Men det finnes sikkert noen snille moddere der ute som lager egne dubbeditter til hestene uansett så hvorfor betale? Eller får dem ikke lovt til det?
 
Det blir vel slik. :p Bethesda vil ha enrett på å lage mods.. neida.

Jeg har gjort første quest i Mage's Guild, hva nå? Recommendation?
 
Du er sikkert tjukk, ha ha ha.


Edit: Til de som lider av vektproblemer: Jeg hetser dere ikke, føl min kjærlighet, jeg bare gjør narr av lill Revan stakkar (Håper ikke han leser dette).
[/b]

Når vi først snakker om utseende, mener jeg har sett deg før. Går du på Asker VGS?

Bare får å følge topic. OBLIVION RULER!!!!
 
Jepp, helt enig. Det er bra du bidrar så konstruktivt..

Mage's Guild er også fett, liker spesielt godt at man kan ta nesten alt man finner i de forskjellige byene Mage's Guild holder til. Bare i Guild-huset liksom, du kan ikke ta alt i huset, bare det som er i Mage's Guild-huset. Ikke i andre hus hvis noen trodde jeg mente det.