The Elder Scrolls IV: Oblivion

Lodin

Der Waaaah
Kommer helt sikkert en til 360 og, men Bethesda vil sikkert bruke mer tid på å utarbeide den. MS er som kjent ikke så happy når utgivere må patche spilla sine (selvom omtrent alle forventa det når det kom til ES4).
 
Kjøpte faktisk den der guiden i går. Står egentlig masse interessant der. Skal kanskje teste ut en av de custom class som Bethesda selv anbefaler.
 
Argh, får ikke mer fame/mindre infamy av å gjøre snille oppdrag. Noen tips?
[/b]
Kanskje "hovedoppdragene" hjelper? Om ikke de allerede er gjort. Eller om du er snill med tiggere og gir dem litt penger i ny og ne? Hmmm...
 
D

Doctor Downs

Gjest
Gir alltid en mynt til tiggere jeg går forbi :(

Kan jo alltids begynne på main questen. Regner med at de par siste jeg har igjen hos Thieves Guild ikke gjør meg betydelig folkekjær.
 
Kjøpte faktisk den der guiden i går. Står egentlig masse interessant der. Skal kanskje teste ut en av de custom class som Bethesda selv anbefaler.
[/b]
Guide? Hvor selges den? Pris? Står det noe interessant i den, utenom hvordan man runner spillet?
 
Gir alltid en mynt til tiggere jeg går forbi :(

Kan jo alltids begynne på main questen. Regner med at de par siste jeg har igjen hos Thieves Guild ikke gjør meg betydelig folkekjær.
[/b]

Man får mer Dmae av å gjøre "snille" quester, vet ikke hvor mangen man må gjøre for å få opp men jeg har klart å holdt det jevnt siden jeg godtar alle quester jeg finner rundtom i byene ^_^ Og Gjøre quester for DB eller thief's guild hjelper ikke akkuratt nei :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hvorfor i alle helveter lager Oblivion en ny /my games/oblivion når jeg har installert spillet under /spill/oblivion. Jeg vil for faen ha alt på ett sted argh :( Har måttet reinstallere det pga. noen bluescreen problemer...
 
Hei!

Jeg holder på med et oppdrag fra Mages Guild, har akkurat Advancet til Evoker og skal ned i en grotte og løse et mysterium. Dum som jeg er husker jeg ikke hva det het, men håper dere vet hva jeg snakker om. Det er 4plater på veggene og jeg skal oversette det som står der og snakke med Denvel (?) Noen som vet hva de skal gjøre har forstått at jeg skal bruke fire og Cold spells på to av dem (tror jeg) Men de to andre forstår jeg ikke helt.... :ehm...:
 
Arrgh. Nå har jeg klart å omplassere profilinformasjonen min. Noen som vet hva filen/filene som heter?
Edit: fant ut av det.
 

Lodin

Der Waaaah
Nå ha jeg spilt litt med den nye quickfixen til ATI-kort og ting kjører mye bedre. Kan igjen spille med AA på uten at Oblivion gates kneler kortet og jeg kan ta bilder når som helst.
Desuten fant jeg ut at å øke iMinGrassSize=80 i oblivion.ini til 200 elller mer gjør mengden gress mindre, noe som gjør at man kan gjøre avstanden gress spawner på betraktlig større og får mer stabil FPS. :D
 
Jeg er nå på det siste questet i Thieves Guild, "The Ultimate Heist", og jeg sitter fast i det rommet hvor jeg skal bruke Arrow Of Extraction på den hore - statuen.

Problemet er at jeg ikke kommer meg inn i det rommet med de to lysende, røde krystallene og når jeg prøver å hoppe rundt og inn i det rommet så virker det som om en usynlig vegg hindrer meg i å komme inn.

Noen som kan hjelpe meg? :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Nå ha jeg spilt litt med den nye quickfixen til ATI-kort og ting kjører mye bedre. Kan igjen spille med AA på uten at Oblivion gates kneler kortet og jeg kan ta bilder når som helst.
Desuten fant jeg ut at å øke iMinGrassSize=80 i oblivion.ini til 200 elller mer gjør mengden gress mindre, noe som gjør at man kan gjøre avstanden gress spawner på betraktlig større og får mer stabil FPS. :D
[/b]
Oooh, blir det lettere å finne ting også da? Det er faen meg alt for mye, og alt for høyt gress i Oblivion... Helvetes vanskelig å plukke opp våpen som flyr til helvete når man knuser bandits.

Skamprylt: Spoiler alert? Unødvendig:/
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Haha, kamerat av meg klarte å ødelegge spillet sitt da han vendte på 360en. Så han kjøpte et nytt idag, 1250 kr svidd av på ett spill, halleluja!
[/b]
Haha, og nå ble den 72 timers lange gamen hans sletta ved en eller annen feil.
 
Help!
<div class="spoilertop" onClick="openClose('8314a54498d66a7c8416e989b78e427a')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="8314a54498d66a7c8416e989b78e427a" style="display:none"> Sitter fast i et quest i leyawyn eller hva hon stedet heter.. Skal finne øyet til en daedra gud men ingen vil snakke om det i byen :( Hørte at man fikk en stili lockpick av å fulføre questet så all hjelp er velkommen :p

Og mOufnir... er det arnold som er på avataren din :blunk:
 
Help!
<div class="spoilertop" onClick="openClose('5396bdc79364073d18147bbd4dad2e0b')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «
<div class="spoilermain" id="5396bdc79364073d18147bbd4dad2e0b" style="display:none"> Sitter fast i et quest i leyawyn eller hva hon stedet heter.. Skal finne øyet til en daedra gud men ingen vil snakke om det i byen :( Hørte at man fikk en stili lockpick av å fulføre questet så all hjelp er velkommen :p

Og mOufnir... er det arnold som er på avataren din :blunk:
[/b][/quote]
Nydelig at du markerer spoileren med spoilertag, men husk å skrive litt om hva questet går ut på er du snill. :)
 

Lodin

Der Waaaah
Gå i Lejawin og spør folk om rumours. Før eller siden får du høre om to furrier som har shacka sammen og driver med noe snusk. Finn ut hvor de bor og det burde være mulig å komme videre.