The Elder Scrolls IV: Oblivion

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
D

Deleted member 1518

Gjest
Eh.. nei? Det er noen småbugs, men det er ikke mer enn hva du lett kan overse.
[/b]
Kan du overse at jeg ikke kommer videre i Thiefs Guild pga questen er fucka. Kan du overse at jeg ikke får en dritt av Skriva når jeg har solgt stjålne varer for over 200 gull. Kan du overse at den tullingen som selger billige varer til en som igjen selger billigere varer enn de andre folka i imperial market aldri kommer ut av huset sitt og gjør det derfor umulig å fullføre oppdraget? Kan du overse at jeg en gang klarte å bli innestengt i et rom slik at jeg ikke klarte å komme ut igjen? Kan du overse at du faktisk kan sette deg fast diverse steder, sånn at en må restarte hele driten?

Kan du overse det?
(Kan du overse alle de bedritne skrivefeila mine?)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
La meg gjette, du spiller på Xbox? ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Logikken bak den der vil jeg gjerne få høre.
 
Vet ikke åssen det er med dere, men den verste bugen jeg har hatt var en ring jeg ikke kunne ta av etter å ha sitti i fengsel. Det har derimot noen fiksa med en liten mod og ellers har spillet bare kræsja noen få ganger.
Som før nevnt så er Oblivion ekstremt stabilt til å være fra Bethesda og bare de kommer av potta nå og får slippi noen pacher blir det sikkert enda bedre.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Er jeg den eneste som ikke har opplevd værre bugs i Oblivion enn at karen min hadde en halvmeter mellom seg og hesten en gang jeg satt på den og at spillet har hengt seg to ganger jeg har gått ut av grotter?

Edit: På Xbox 360, forresten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, jeg har ikke opplevd det en gang, så nei.
 
<div class='quotemain'>
Eh.. nei? Det er noen småbugs, men det er ikke mer enn hva du lett kan overse.
[/b]
Kan du overse at jeg ikke kommer videre i Thiefs Guild pga questen er fucka. Kan du overse at jeg ikke får en dritt av Skriva når jeg har solgt stjålne varer for over 200 gull. Kan du overse at den tullingen som selger billige varer til en som igjen selger billigere varer enn de andre folka i imperial market aldri kommer ut av huset sitt og gjør det derfor umulig å fullføre oppdraget? Kan du overse at jeg en gang klarte å bli innestengt i et rom slik at jeg ikke klarte å komme ut igjen? Kan du overse at du faktisk kan sette deg fast diverse steder, sånn at en må restarte hele driten?

Kan du overse det?
(Kan du overse alle de bedritne skrivefeila mine?)
[/b][/quote]
Det kan jeg faen meg overse, fordi det virker som om Xbox 360en din er totalt føkka, samme gjelder spillet ditt. Jeg vet ikke om du pusser det med sandpapir eller stålull når 360en sier at det er støv på disken, men på en eller annen måte må du ha fått alt til å føkke seg. Kjipt for din del, men jeg har aldri opplevd lignende bugs. I likhet med Aquila så har ikke jeg opplevd mange bugs. Du må være ekstremt uheldig, beklager. :(
 
Logikken bak den der vil jeg gjerne få høre.
[/b]
Tja, det er bare ofte at jeg har samme spill både til PC og GC. Som BG&E er det mye flere bugs på pc-versjonen. F eks. partneren din forsvinner plutselig, eller at du tilfeldigvis fyker gjennom vegger. Kan hende at dette bare gjelder spillene jeg har da. :svette:
 
D

Doctor Downs

Gjest
Pirates of the Caribbean var jo omtrent beta da det ble gitt ut, men tross alle bugsa på Xbox var det faktisk værre på PC det óg.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg blir mindre å mindre imponert. Jeg hadde sagt ja til den tullingen som vil følge etter meg, han der som kommer etter at du har blitt Grand Champion i Arena'en. Jeg hadde han med i skogen men han var ikke mye til hjelp, så jeg knærta han og tok pengene. Nå er jeg i gråtta til Lucien Lachance, og strever noe jævlig med de stygge skjelettene, de dør jo aldri. Men uansett, jeg holdt på å springe fra noen av skjelletene i noen trange ganger nede i gråtta, også plutselig står den tullingen jeg hadde drept tidligere midt i gangen med en fakkel i hånda. Jeg sverger, han har ikke vært med meg noen steder etter at jeg hadde drept han. For noe jævla møl.
 
... igjen, det må være noe galt med enten 360en din eller Oblivion-spillet ditt. Men det skjelettene er ikke så vanskelige, hvilken level er du i, og hvilken rase?
 
D

Deleted member 1518

Gjest
... igjen, det må være noe galt med enten 360en din eller Oblivion-spillet ditt. Men det skjelettene er ikke så vanskelige, hvilken level er du i, og hvilken rase?
[/b]
Level 20, Thief, Imperial.
Skjelettene tåler jo ekstremt, jeg kan holde på å slå på dem i evigheter uten at de dør. Har de noen weakness?
 
Åhå, level 20. Da er sikkert skjelettene gode, men det skal ikke være så altfor vanskelig å ta dem. De har ingen svakhet som jeg vet om, du må bare blokke og slå dem.