The Elder Scrolls IV: Oblivion

D

Deleted member 1518

Gjest
du må bare blokke og slå dem.
[/b]
Det holder ikke, de tåler så mye at jeg bruker ca 5 min pr skjelett.

Kanskje det hjelper å tømme cachen, om buggen har gravd seg inn dit? Det gjør du altså ved å holde A-knappen inne når du slår på 360en.
[/b]
Skal det poppe opp noe eller tømmer den seg selv?
 
Torulv:

Hvis du spiller Thiefclass, så håper jeg inderlig du har satsa haugevis på sneak og marksman...Beste måten å slå skjellettene er å gi dem et par ildpiler, mens du sniker. Hjelper litt å kunne gjøre seg usynlig hvis dem fersker deg og er fler. Jeg er nesten helt sikker på at undead (untatt wraiths) er svake mot ild, vampyrene tåler ikkenoe av sølv, så et par snikeslag med mitt ildenchantede silversword (weakness to fire 100 om strike, fire damage 30 on strike) funker veldig bra...

Veit ikke om det er noen andre dyr som har noen svakheter...frost funker ikke på noe for min del, bare fizzler på spøkelser og skader ikkeno på noe annet...??? :blunk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tja, det er bare ofte at jeg har samme spill både til PC og GC. Som BG&E er det mye flere bugs på pc-versjonen. F eks. partneren din forsvinner plutselig, eller at du tilfeldigvis fyker gjennom vegger. Kan hende at dette bare gjelder spillene jeg har da. :svette:[/b]
Alle rapporter jeg har hørt fra Oblivion som går ut på "fyren min sitter fast i bakken" og lignende, har vært fra 360-versjonen.
 
Når det gjelder han nerden som fotfølger etter at man har blitt champ i arenaen har han den hendige egenskapen at han ikke kan dø, bare svime av. Grunnen til at flere av de viktigste karakterene har denne egenskapen er sef. fordi 360-folka ikke skal begynne å gnåle når de dreper Martin første gang de ser ham og storyen ikke kan fortsette (sånn som i Morrowind). Dette kan forøvrig skrus av med en mod på PCen sånn at man bare får opp en beskjed om at man enten kan reloade eller fortsette å spille, men ikke fullføre questen.
Uansett er det alltid like festelig å paralysere nerden på toppen av en Oblivion-bro og dytte ham uti lavaen. :ler:
 
Slik jeg forstår det blir han respawna utafor arenaen hvis man går for langt fra ham etter at han har svimt av. Etter det setter han i vei å trave etter deg samme hvor i Cyrodiil du befinner deg.
 
Mens vi er inne på det. Han er jo tydeligvis ganske ivrig på å bære våpen og slikt, men er det egentlig mulig å få han til å gjøre det?
 
Ellers kan man "stjele" fra Npc'ene og istedet for å ta ting, legge ting i inventoryet deres...Må ha ganske god stealth for at folk ikke skal tilkalle vaktene da...Jeg måtte bare legge garlic i lomma på han der vampyren i Assassins sanctuary kun fordi han søyt over at han ikke tålte det...hehe, lurer på om det egentlig hadde noe virkning...
 
Skal visst gå ann å gjøre det med hester også. Shadowmere blir bare bevisstløs når du dreper ham, så da kan du vel legge ting "inni ham". Har jeg lest.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jeg pickpocketa klærne til Blue Team Fighteren på arenaen :ehm...:

Så vidt jeg vet kan man ikke stjæle fra bevisstløse folk. På alle andre står det jo at de er bevisstløse, så han fan-gutten er vel strengt tatt død hvis man knerter ham. Personlig har jeg plassert ham i stua i huset mitt i Anvil som sexslave.
 
Noen som husker den lille historien jeg fortalte dere? om han pikken som tok med seg Oblivion spillet mitt til et sted langt, langt, vekk?

Vel, på torsdag, 4 mai får jeg det tilbake :D
 
Jeg har en ting jeg lurer på:

Nå har jeg etter litt vampyr drepning klart å skaffe meg azuras star. Hvilken skapning burde jeg fange og hvilket våpen burde jeg bruke den på. Jeg har blad som major skill.
 
Det som menes med at AS er en evig soul gem er at den kan fylles opp så mange ganger du vil. Du tømmer den derfor hver gang du fyller på magica i et våpen og må fylle den opp på nytt.
Spiller med andre or ingen trille hva du putter i den siden du bare kan bruke hver soul en gang.

EDIT: skaff deg et våpen med soul-bind som enchantment. Da har du en enkel måte å drepe ting å være sikker på at du får sjelene.
 
Ah, trodde det var som i morrowind, at du kunne bruke den til å enchante et våpen som fikke himla mange charges.