The Elder Scrolls IV: Oblivion

Lodin

Der Waaaah
Jeg har ikke giddi å putte no særlig i stealth da. Men det er greit å bruke for å komme nær fienden, plante noen piler på dem å så trekke blankt og gjøre seg klar til nærkamp.
 

K999

Keystone State Of Mind
Ok da var morgenen komt, starta jo en ny en i går.
En: Lizard. stjernetegn født: The Ritual. og jeg lagte til en custim skill som går mer ut på Healing, speed og Fighting.

Her nesten lvl 3 men har ikke startet på noe Oblivion greier.
Skal vente til lvl 5 ivertfall. :p

Spillet ble bare bedre nå, når jeg forstå levlinga, men som Revan sa:" Loadinga på Xboxen er fyfaen så treig, noenganger må du vente i flere minutt.

Men kanskje et tips til vi som spiller på Xbox: hvis du restarter Xboxen og mens den starte i gang hold inne A, da skal den tømme Cache og det skal gå litt raskere, Jeg har ikke prøvd selv enda, men jeg leste det på Elder scrolls Forums. :p

Kilde: http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=273721
 
Tøft, jeg har aldri hatt problemer med å installere spill med for svak datamaskin. Blir moro å se åssen det blir med et NVIDIA GeForce FX 5500 =D

Er jeg heldig så går det faktisk @_@
35% nå =D
Drev å tukla med sånn portforwarding greier og nå speeda det opp skikkelig ^_^

EDIT:

YES! Jeg fant en genial metode =D. Får Oblivion ned på 30 minutt!
Gjett hvem som sitter å spiller Oblivion om skarve 45 minutt :D!
 
Du vet. Aleksius, de kule kjøper spillet enten til PC eller konsoll, og de kuleste kjøper Collectors Edition til enten PC eller konsoll.
Slik jeg ser det, så havner du ikke i noen av kategoriene.
 
hahahahahahahaha Chaz :D Søt historie :p Jeg tok han enkelt og greit med i en bakgård hvor jeg banka han helselaus.. men han daua aldri, besvimte ett par ganger så gav jeg opp for jeg fikk 2-3 vakter på nakken... Men jeg måtte bare betale 40g for å banke en guttunge helselaus.

Men fy så bra fortalt :p *leeer*
[/b]
Haha, jeg har ikke prøvd å slå han ennå, men det skal jeg muligens prøve neste gang han ikke klarer å oppføre seg på våre store eventyr.
 
Du vet. Aleksius, de kule kjøper spillet enten til PC eller konsoll, og de kuleste kjøper Collectors Edition til enten PC eller konsoll.
Slik jeg ser det, så havner du ikke i noen av kategoriene.
[/b]
Men så er jo ikke jeg ute etter å vær kul. Jeg er en fattig 13 åring og jeg synes jeg fortjener å ikke betale ^_^

..en gang iblant.
 
Du vet. Aleksius, de kule kjøper spillet enten til PC eller konsoll, og de kuleste kjøper Collectors Edition til enten PC eller konsoll.
Slik jeg ser det, så havner du ikke i noen av kategoriene.
[/b]
Er jeg en av de kuleste?! :usikker:
jeg .. jeg føler meg så inkludert..

REVAN!: Wood er beste valget der, skulle jeg tro...
 
Til dere som spiller på xbox 360, er spillet tidvis utrolig tregt? Da mener jeg ikke hakking ved loading av nye områder, men FPSdrops som legger en demper på stemningen.

Spesielt om dagen, samt om natta når jeg bruker torch går det rett og slett ganske seigt, fps på max 20. Dette irriterer meg veldig, siden en xbox ikke kan oppgraderes, så jeg vet jeg er stuck med det. Hører folk si at det går helt smooth hos de, men det nekter jeg å tro. Isåfall er min box defekt.
 
Hei, er det noen som er ivrige associates med mage guilden her?

Er på recommandation oppdraget i Bruma, men for det ikke til. Mye tyder på at det er en bug eller noe, og jeg lurer på derfor hva jeg evt. gjør feil

SPOIILER SPOILER SPOILER


Fant grunnen til at jeg ikke kom videre nå! :0

I Bruma får jeg i oppdrag om å finne en manglene person. Ikke noe veldig nytt og spennende i seg selv, men. Når jeg snakker rundt med personene i guilden går det ganske klart frem at det hele er en "spøk" og at den manglende personen bare går rundt og er usynlig. Jeg fikk bekreftet mistanken min ved å kaste en "see life" eller noe sånt. Saken er at "journalen" min sier at neste pkt. i oppdraget mitt er å snakke med folk i mage guilden, men jeg har snakket med alle der, og brukt alle snakkealternativene. I tillegg viser de pilene på kompasset til personene i guilden. Har tilogmed prøvd å snakke med han usynlige mannen, men han sier "Go away, you're ruining it", og ingenting nytt oppdateres i Journalen. Er det et bug, med spillet, og må jeg bare finne meg i å aldri komme meg til University of Magic i Imperial City? Er ganske bittert siden dette er siste "recommandation" oppdraget...

Det jeg fant ut var at han ene fyren som var med på dealen ikke likte meg nok til å hjelpe meg med saken. Hihi. Nybegynnerfeil! Bummer... Jaja. Spillespille.

SPOILER SLUTT SPOILER SLUTT SPOILER SLUTT
 
D

Doctor Downs

Gjest
Vet du, Aleksius, jeg tror faktisk vi har en regel her på forumet som sier at alt et medlem driver med av piratvirksomhet skal holdes kjeft om.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg har kjøpt spillet på hederlig vis, men jeg er ikke noen stor fan av å måtte være avhengig av CD-en hele tiden. Er det mulkig å cracke spillet uten å bryte noen regler?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er en sånn typisk ting du finner ut av selv, kompis.

Sånn ellers vil jeg vise dere karen min:


Som dere ser gikk jeg for "homofil jailbait"-looken da jeg mekka ansiktet hans.
 
Til dere som spiller på xbox 360, er spillet tidvis utrolig tregt? Da mener jeg ikke hakking ved loading av nye områder, men FPSdrops som legger en demper på stemningen.

Spesielt om dagen, samt om natta når jeg bruker torch går det rett og slett ganske seigt, fps på max 20. Dette irriterer meg veldig, siden en xbox ikke kan oppgraderes, så jeg vet jeg er stuck med det. Hører folk si at det går helt smooth hos de, men det nekter jeg å tro. Isåfall er min box defekt.
[/b]
Jeg har bare lav fps når spillet akkurat har loadet et nytt område, varer max 5 sek så er den stødig igjen. Og ja, jeg spiller 360 versjonen.
 
En stund siden jeg har postet på dette forumet, men nå har jeg kuka rundt 3 timer i Oblivion og er skikkelig støkk :ler:

Noen som har gjort oppdraget med å ta tilbake slottet i Kvatch? Du får en nøkkel som åpner døren til et eller annet guardhouse. Men hvor er det forpulte guardhuset? Jeg kommer meg ikke inn i slottet heller pga. av fallgjerdet som blokker veien.. noen som kan hjelpe? :tommelopp:
 
Vel, etter at jeg fikk nøkkelen så sprang i hvert fall den negeren som gav meg den ned en trapp i det byggen du redder alle de sivile. Der er det en vei som leder deg ganske simpelt inn til slottet.
 
Takk! :tommelopp:

Den jævla fyren bare løp rett ut og ble skutt ned av imper hos meg.. Nå ligger han død og naken i regnet.. (Det sistnevnte er vel kanskje jeg delansvarlig i men, men.. ;)