The Elder Scrolls IV: Oblivion

<div class='quotemain'>
Til dere som spiller på xbox 360, er spillet tidvis utrolig tregt? Da mener jeg ikke hakking ved loading av nye områder, men FPSdrops som legger en demper på stemningen.

Spesielt om dagen, samt om natta når jeg bruker torch går det rett og slett ganske seigt, fps på max 20. Dette irriterer meg veldig, siden en xbox ikke kan oppgraderes, så jeg vet jeg er stuck med det. Hører folk si at det går helt smooth hos de, men det nekter jeg å tro. Isåfall er min box defekt.
[/b]
Jeg har bare lav fps når spillet akkurat har loadet et nytt område, varer max 5 sek så er den stødig igjen. Og ja, jeg spiller 360 versjonen.
[/b][/quote]

Hmm, jeg testet sette xboxen midt på gulvet stående for bedre kjøling, virker faktisk som at dette hjelper en del, har nesten ikke opplevd noe hakking etter dette. Har ikke testet lenge nok til å være helt sikker men kan ha vært et varmeproblem.

Går glattere enn Morrowind gjorde. Så søtt.

*spille mer*

Heh. Burde kanskje laget nytt emne, men jeg gidder ikke.

Hva slags wizard staff valgte DU? (Ja, du ja)
Destruction: Fire, Ice, Lightning
Illusion: Charm, Paralyze, Silence
Mysticism: Soultrap, Telekinesis, Dispel

Jeg valgte Telekinesis. Føler på meg at jeg kommer til å angre på det though :confused:

Ah, noen som har anbefaling til litt kule quester med god betaling?

Har nettopp vært å <div class="spoilertop" onClick="openClose('4b0beb918cb5ca5049da5a251db092e9')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="4b0beb918cb5ca5049da5a251db092e9" style="display:none">avlevert Martin i slottet i Bruma, og nå er jeg ute etter å tjene litt penger.

Jeg er forøvrig en Nord\Knight og gikk nettopp opp til level 2, huhah!

Har spillt i en 6 timer nå, og jeg må si at det er imponerende saker.

Jeg har gått tom for lockpicks, vet noen hvor jeg kan anskaffe meg en haug med nye?

Jeg har bare funnet Lockpicks rundt omkring, også fikk jeg kjøpe av han i thieves guild.

Er lvl 7 nå, og kommer meg oppover i Dark Brotherhood. Noe jeg syns er masse morsommere enn Thieves guild osv. Questene er så utrolig bra igjennomført rett og slett.

Vant hele Arena greia også, og fikk den der stygge røde light armouren. Men den er ganske bra selvom den er stygg som juling.

Bruker Dark brotherhood gearet nå for øyeblikket, også fikk jeg en snedig ring av en quest reward:p

Snikmorderen min eier neger rumpe :)

Jeg har en masse stuff jeg vil selge, blant annet rustninger og våpen og sånt. Men hvor i helvete kan jeg finne en selger som vil kjøpe det? I Morrowind var det folk som solgte armor, og de kjøpte armor av meg. Men i Oblivion virker det ikke som om noen vil kjøpe tinga mine! Noen som har funnet en bra selger eller to?

I Burma er det en selger som heter Odgar The Fence eller noe lignende, og han tar med glede i mot alt jeg selger.

Er lvl 8 nå, og har smått begynt å bygge meg opp i Thieves Guild og Dark Brotherhood, samt Arena. ^_^

K999

Keystone State Of Mind
I chorrol så er det en dame som heter ???? vett ikke hva hun heter men hun eier en plass som heter eller er: Fire and steel, der kan du selge Armor and weapons, og kjøpe. :p

Aha.. takk for tips. Skal besøke Odgar The Fence i Burma og ei dame som heter ???? i Chorrol.. Men nå holder jeg på å lage character, og er veldig usikker på hva jeg vil være. Vil være en som er god med sverd, magi betyr ikke så mye. Tenker litt på Nord..

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Grunnen til at ingen vil kjøpe er vel tingene er stjålet? Men er det da noen som kjøper tyvegods? Jeg syntes Arna var vanskelig, men det er kanskje fordi jeg er "pirate" (min egen class^^) Og ikke er basert på nærkamp... Det er vanskelig å være bueskytter i en løiten arena!

Ok, nå skal jeg stille dere the grand question: Nord eller Orc? Ikke tenk på magi eller stealth, her er det pure fighter som gjelder! =D

imo, nord er fetest :) var nord i MW også ^^

Jeg digger orcs, var en i morrowind. Valgte en stygg skog-alv denne gangen, ettersom mitt favorittvåpen fort ble pil og bue i morrowind. Håper ikke jeg angrer på avgjørelsen.

pil og bue er drit fett! i alle fall når man er i sneak-mode og treffer fiendene på en ufattelig lang avstand, i alle fall jeg greier det :p *skryte*

Ok folkens, da er jeg endelig klar for å utforske Cyrodiil! Characteren min er en Nord som heter Jorek, etter en panserbjørn i Den Mørke Materien-serien. Norden min er en Warrior, med et lite snev av magi i seg, som brukes til å kaste flammeballer på banditter og andre skumle vesener. Ellers bruker jeg helst økser og sverd. Mine Major Skills er, hvis jeg husker rett: Blunt, Blade, Armorer, Block, Hand-to-hand, Heavy Armor og Speechcraft. Har Strenght som hovedgreie, og Strenght og Endurance. Dere skjønner hva jeg mener.

Det første jeg gjorde da jeg kom ut av tunnelen, var å løpe til enden av brygga og kaste meg uti det forfriskende vannet. Deretter gikk jeg inn i den første konstruksjonen jeg så, noe hule-lignende greier. Ruiner heter det vel.

Too be continued.

Kjøpte huset i Anvil i dag. Brukte 5000 på det, og jeg tror jeg angrer. Jeg spilte på TV-en i stua for å sjekke ut hvordan spillet var i HDTV, men da måtte jeg stille inn bildeinnstillinger på nytt, så mulig det ble litt for mørkt. Det var iallfall utrolig mørkt i mitt nye hus, og jeg måtte bære rundt fakkel mens jeg så meg rundt. La fra meg noe Dark Brotherhood-armor der også, i og med at jeg ikke bruker light armor. Det så fint ut på peishylla iallfall. Skal tilbake og sjekke hvor mørkt det er på den vanlige TV-en her på rommet, så får jeg vurdere om jeg gidder å oppbevare mye av tingene mine der.

Ellers har jeg ikke gjort stort i dag. Bare tømt noen huler og skaffet ny armor. Tror jeg skal gå og hente Chazzie igjen nå, og legge ut på noen nye slaveeventyr, selv om han kan bli litt slitsom hver gang han flykter fra fienden. Meh, jeg kan ikke være sint på noen som har så stilig hår ...

Husker jeg ikke helt feil så er jeg:

Mitnel:

Wood Elf
"Adventurer" (gadd ikke skrive noe nytt)

På Major tror jeg ikke jeg husker alle, men det er noe lignende:

Acrobatics
Athletics
Light Armour
Blades
Marksman
Security
Sneak.

Grunnleggende fordi disse er de eneste jeg bruker liksom. Da kommer jeg kjappere opp i lvls også.

Dessuten, når jeg lvler opp, tar jeg bare:

Speed
Agility
Strength.

Veit ikke om det er bra, valget mitt, men jeg er ikke sånn leetzzor1000XXX bra spiller enda.

*SPOILER*

Fant ut at han Redirus eller hva faen han heter var en vampyr selv. Og måtte løpe land og strand for og utlsette denne vampyr/homo foreningen hans.

satser nå på og bli en selv (vampyr altså...)

*SPOILER END* :p