Ja det var bare noe krøll med leveringa. Det jeg regna med, men det var gøy å late som. 
 SITAT

http://www.joystiq.com/2007/04/27/uk-retai...h-ps3-oblivion/

SITAT
			Though the PS3 Oblivion was released today in Europe, a spokesperson for Ubisoft has told CVG that there were some distribution issues and that the title, while missing at some GAME stores, is available elsewhere. "Rest assured," said the spokesperson, "Oblivion on PS3 is definitely out today in online and high street retailers."
[/b]

[/b]

Men gikk fint, er kommet til The Black hand quest. (nummer 4 questet) har også nettopp begynt i Thieves Guild (etter råd fra Revan, siden jeg trengte lockpicks) Ellers så har jeg en 20-21 timer spilt nå, og er lvl 19. Kanskje litt høy level? Tror jeg powerlevlet litt for mye i starten, noe jeg angrer på. Har enda ikke begynt på Oblivion gates da, noe jeg ikke gidder før om en del timer. Skal også få meg Knights of the Nine og Shivering Island, da jeg så det ikke kostet så mye på Xbox live. 

:
) og litt for sånn finish guilds og sånt. Totalt rundt 1000poeng for hvert spill. Du går vel bare inn på din konto -> view games -> Oblivion -> så ser du hva du får gamerscore av.