The Elder Scrolls IV: OBLIVION

Lodin

Der Waaaah
Ja det var bare noe krøll med leveringa. Det jeg regna med, men det var gøy å late som. :p SITAT
Though the PS3 Oblivion was released today in Europe, a spokesperson for Ubisoft has told CVG that there were some distribution issues and that the title, while missing at some GAME stores, is available elsewhere. "Rest assured," said the spokesperson, "Oblivion on PS3 is definitely out today in online and high street retailers."
[/b]
http://www.joystiq.com/2007/04/27/uk-retai...h-ps3-oblivion/
 

K999

Keystone State Of Mind
Halloen ja. Tenkte jeg skulle informere dere som ennå spiller, (Revan, Lodin?) at jeg nå har begynt igjen. Skaffet meg spillet igår (låner, men får låne så lenge jeg vil dvs. jeg bare tar det) etter å ikke spilt på 4 måneder, så solgt til Jubei for en 2-3 måneder siden og nå ville jeg spille igjen.

Har sitti en 4-5 timer idag, og spilt videre på min gamle fyr, for å se om jeg kunne komme meg inn i spillet igjen. Ellers så måtte jeg jo ha begynt på nå. :( Men gikk fint, er kommet til The Black hand quest. (nummer 4 questet) har også nettopp begynt i Thieves Guild (etter råd fra Revan, siden jeg trengte lockpicks) Ellers så har jeg en 20-21 timer spilt nå, og er lvl 19. Kanskje litt høy level? Tror jeg powerlevlet litt for mye i starten, noe jeg angrer på. Har enda ikke begynt på Oblivion gates da, noe jeg ikke gidder før om en del timer. Skal også få meg Knights of the Nine og Shivering Island, da jeg så det ikke kostet så mye på Xbox live.

Ellers så håper jeg folk vil svare her igjen, da jeg sikkert kommer til å spør om en masse de neste dagene/ukene. :)

(veldig rotete tekst)
 

Lodin

Der Waaaah
Har spilt litt i det siste jeg og. Kjørte bla. gjennom Shivering Isles og plukka med meg litt suvenirer. :p
Er ihvertfall en Mystic Elf på level 22 med spesialitet i sniking og magi.
 
Føler for å bumpe denne tråden da jeg har et spørsmål..


Det er slik at man levler når man har fått 10 skillpoints tilsammen i noen av "special"-skillene dine, eller de man har som "main"-skills for classen sin. Når man da har master på alle skills, åssen i hellsikke skal man levle opp? Jeg mener (er ikke sikker dog) at jeg har Master på alle syv av mine special-skills med min Knight, og han er bare level 23. På Gamefaqs så jeg fort over en guide (leste ikke noe grunndig) der en fyr skrev åssen man kunne komme opp til level 50. Hva oppvaskkost?

Noen som har noe innsikt? Er det noe jeg har gått glipp av eller husker jeg simpelheten feil?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Er det ikke bare å spille videre og se hva som skjer? lol jeg er ubrukelig


Impulskjøpte Oblivion for en tre uker siden, og er helt hekta. Er level 23 (har vel to level ups hvis jeg legger meg), er Listener of the Black Hand (den black hand robe'en er imba :p), har startet på Grey Fox-oppdragene for Thieves Guild, og kommet meg inn i Arcane University (mulig jeg skipper disse oppdragene, jeg suger i magi).

Jeg spiller en wood elf thief, og med 118 i Sneak og Expert i Marksman dreper jeg ALT, og ingen ser meg.

Og det siste jeg gjorde i main quest var å droppe av Martin og Katanamunk i Cloud Ruler Temple. Skal fortsette på den når jeg har tatt Thieves' Guild, Fighter's Guild, og Arena-questene.

Hva er forresten greia med den "Pilgrimage"-questen? Wayshrines er jo ikke markert på hovedkartet, og er et helvete å finne, selv med det veldig omtrentlige kartet jeg fikk fra profeten.
 
SITAT(Calath @ 13.07.07, 14.44) 73584
Føler for å bumpe denne tråden da jeg har et spørsmål..
Det er slik at man levler når man har fått 10 skillpoints tilsammen i noen av "special"-skillene dine, eller de man har som "main"-skills for classen sin. Når man da har master på alle skills, åssen i hellsikke skal man levle opp? Jeg mener (er ikke sikker dog) at jeg har Master på alle syv av mine special-skills med min Knight, og han er bare level 23. På Gamefaqs så jeg fort over en guide (leste ikke noe grunndig) der en fyr skrev åssen man kunne komme opp til level 50. Hva oppvaskkost?

Noen som har noe innsikt? Er det noe jeg har gått glipp av eller husker jeg simpelheten feil?
[/b]
Du kan gå ned i skills ved å sitte i fengsel. Og da går du ikke ned en eneste level. Skjønner?
 

Lodin

Der Waaaah
Åssen er det egentlig med sånne gamescore poeng i 360 versjonen? Kunne sikkert vært greit å pædde litt på kontoen min. :v:
 

K999

Keystone State Of Mind
Du får en del for å fullføre hovedquestet (ikke gjort hele det selv. :$) og litt for sånn finish guilds og sånt. Totalt rundt 1000poeng for hvert spill. Du går vel bare inn på din konto -> view games -> Oblivion -> så ser du hva du får gamerscore av.
 
Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over det, men hvordan kan du vise gamescore'n? På en av savene mine burde jeg ha fått ganske mye, men jeg forstår ikke hva du må gjøre for å vise den.
 
SITAT(Riou @ 13.10.07, 11.55) 85341
Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over det, men hvordan kan du vise gamescore'n? På en av savene mine burde jeg ha fått ganske mye, men jeg forstår ikke hva du må gjøre for å vise den.
[/b]
Gamerscore er bare med på Xbox 360 versjonen, for jeg ser ikke hvordan du skulle ha klart å overse gamerscore på 360.
 
Bestilte (lengeste navnet på et spill). The Elder Scrolls: Obvlivion, Game of the Year Edition, (eller skal vi kalle den TES:O,GotYE?) På play-asia før helga, håper på å få den i løpet av neste uke.

Uansett, den inneholder Shivering Isles og en expansion til? Hadde sikkert blitt billigere å kjøpe Oblivion for en hundrings å laste ned tilleggs tinga, men jeg vil ha slick svart kover. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Karl @ 13.10.07, 18.38) 85389
Bestilte (lengeste navnet på et spill). The Elder Scrolls: Obvlivion, Game of the Year Edition [...][/b]
Arcanum: Of Magick and Steamworks Obscura vil ha et ord med deg. :p
 
Jeg bare lurer: Hvor mange av dere spiller rollespill når dere spiller Oblivion? JEg merker nemlig at en del tar Mages Guild, Fighters Guild og Thieves Guild. Personlig spiller jeg slik helt først i spillet, men da det begynner å bli kjedelig går jeg over til å rollespille. For litt siden var jeg en Dark Elf Assassin som selvfølgelig ble Listener i "The Black Hand". I tillegg var hun vampyr, og jeg brukte kveldene til å suge blod, som på formiddagen i diverse vertshus, mens jeg brukte ettermiddagen på å være en høyt aktet riking eller utføre "Dark Brotherhood "oppdrag. Nå nettopp fikk jeg lyst til å prøve Knights of the Nine igjen, og har derfor laget meg en ren Crusader. Er det noen av dere som legger opp til rollespilleng på den måten?
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg begynner gjerne med rollespill. Jeg lager meg en rollefigur og spiller den ut. Sist lagde jeg meg en wood elf sneaky dude som ble med i Thieves Guild og Dark Brotherhood og lusket rundt omkring i byene og stjal ting. Meget underholdende i en periode.
 

Lodin

Der Waaaah
SITAT(Yetipants @ 13.10.07, 20.51) 85402
Arcanum: Of Magick and Steamworks Obscura vil ha et ord med deg. :p
[/b]
Pøh! Annerkjent at Star Wars: Jedi Knight: Dark Forces 3: Jedi Academy er det lengste navnet. :p
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Sorry Lodin, du må nok se deg slått av The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II: Rise of the Witch King.

Men din har flere koloner.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos koloner, så er jeg selv stor tilhenger av Command & Conquer: Generals: Zero Hour. Masse koloner og ingen mening overhodet.
 
Får jeg lov å hive inn det japanske DS-spillet Simple DS Series Vol.14 The Jidousha Kyoushuujo DS -- Gendoukitsuki Jidousha, Futsuu Jidou Nirin, Oogata Jidou Nirin, Futsuu Jidousha, Fusuu Jidousha Nishuu, Chuugata Jidousha, Oogata Jidousha, Oogata Jidousha Nishuu, Oogata Tokuchuu Jidousha, Kenbiki som er lengre enn alle titlene deres, eller teller ikke japanske navn :usikker: ?