The Elder Scrolls IV: OBLIVION

Scary Paladin

Ukjent herremann
Google fant Simple DS Series Vol.14 The Jidousha Kyoushuujo DS — Gendoukitsuki Jidousha, Futsuu Jidou Nirin, Oogata Jidou Nirin, Futsuu Jidousha, Fusuu Jidousha Nishuu, Chuugata Jidousha, Oogata Jidousha, Oogata Jidousha Nishuu, Oogata Tokuchuu Jidousha, Kenbiki.

 

Lodin

Der Waaaah
Etter litt romstering ser det ut til at det er et slags "spill" hvor man lærer å kjøre forskjellige framkomstmidler. Alle orda som ramses opp etter The Jidousha Kyoushuujo DS er ting som moped, MC, chopper, sportsbil... Likefult en imponerende lang tittel.
 
Da håper jeg virkelig dette kommer til Europa en gang, og at oversetteren er en purist.

Simple DS Series Volume 14: Kjøreskole - Moped, bil, handlevogn, sykkel, motorsykkel, båt, lokomotiv, buss, fly, traktor, trailer, gravemaskin, trikk, sånntingsomhanishenmuekjører, taxi, kvinnfolk, politibil, sykebil, brannbil, kinamatleveringsbil.

=D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Selv holder jeg en knapp på Lite Utfordrende DS-Tjohoi 14: Kjøreskole: Rickshaw, Tandemsykkel, Hoppestokk, Segway, Kebabtralle, Gaffeltruck, Ubåt og Hestedrosje.
 

Lodin

Der Waaaah
Greia med Simple serien til både PS2 og DS er at det spillet sikkert kunne eksistert. Det finnes hundrevis av dem, de koster omtrent ikke noe å lage eller kjøpe og man får det man betaler for. ALikevel er det det eneste stedet man kan går for spill om å .
 
Vettu.. Den curen for vampyrer må ha vært det jævligste questet jeg har gjort hittil :p - Var så heldig å bli smittet.. Og det ble ikke oppdaget før jeg da allerede hadde begynt å bli vampyr.. Ble rimelig lei hele vampyr dritten etter det.

Åssen er det å få tak i vampyr kur etter dette? må jeg gjøre hele oppdraget på nytt da eller..?:S

Sånn ellers.. Er en Level 11 Warrior sak.. Flink i heavy armor, blade og slike ting.. Har kommet gaaanske langt i main questen. Kommet et par quests inn i Gray Fox delen av Thieve's guild. Og ferdig med Arena.. Noe jeg burde gjøre? tips? kjeder meg litt, så hadde vært greit å kansje få noe tips om hvor jeg kan få noe hissig armors/ weapons eller noe. Har den heavy raiment of valor fra arena, ser så jævlig ut :p

Og en ting til.. Er Shivering Isles og Knights of the Nine verdt å laste ned? =O

Edit: Greit, en ting til.. Den lille nye expansion som skulle komme i dag.. Noen som får lastet den ned? finner den ikke jeg :s
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Knights of the Nine-settet er vel noe av det tøffeste i spillet, og er bedre (og ser kulere ut) enn Arena Vestment. Minuset med den er at du ikke kan ha noe infamy når du har den på deg.

Men Knights of the Nine-questen er ganske bra. Verdt å skaffe seg.

Håper Shivering Isles kommer på PSN etterhvert, retail-versjonen med alt slippes i USA idag.
 
Æsj.. Har 1 i infamy.. :s - Men sånn ellers noe tips til hva jeg kan gjøre for å kose meg skikkelig i dette spillet? har hatt det kjempe gøy til nå med thieves quests og stengt 2 oblivion gates og slikt. Men ja.. hurr...Fortsette med main quest? :eek:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Du kan fjerne infamy ved å besøke en rekke wayshrines, en prest i Knights-ekspansjonen gir deg et (upresist) kart over hvor de er, men jeg gjorde ikke det før etter Thieves Guild og Dark Brotherhood, som forøvrig er de morsomste quest-linjene i spillet. Men hvis du har lyst til å bli dritlei av Oblivion fort kan du gå og gjøre Fighters Guild.
 
Har egentlig ikke mye interesse av å gjøre Fighters Guild. - Lurer på å gjøre ferdig Thieve's, og begynne på Dark Brotherhood. :eek:
 

Lodin

Der Waaaah
Dark Brotherhood har den beste storylinen hvis man ser bort fra Shivering Isles så det kan være lurt. En stilig hest får man av det og.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Nei til PC, så problemet må ligge på xbox live da.
 
Aha.. Har et problem til her.. Fathis Ules.. Den siste Fence fyren i Thieve's guild. Han viser ikke det "barter" iconet :S trenger å få solgt noen ting til han.. :S