The Elder Scrolls IV: OBLIVION

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
To navn på samme ting, tenker jeg.

Lodin

Der Waaaah
Er vist bare meg som følger med på Oblivion for tida, men enda en mod er altså klar for salg (foreløpig bare på 360, PC i morra.) Mehrunes Razor er en dolk som i de to forrige ES spilla var rimlig kraftig. Nok en gang får man muligheten til å plukke den med seg, men det er vel heller Oblivions så langt største dungeon de fleste sikler på. Vi får håpe Beth endelig har innsett at det folk egentlig vil ha er mer gameplay, ikke masse dill og fancy grafikk.
SITAT
# A fully-featured quest takes you deep into the fringes of the Niben.
# Earn the fearsome Mehrunes Razor, with the ability to kill foes instantly.
# 17 new magic items to discover!
# Conquer the largest dungeon in all Cyrodiil.
# Thwart a plot to overthrow Imperial rule in Tamriel.
# 12 new books, notes, and journals to help you unravel the mystery.[/b]
EDIT: Eller kanskje ikke. :wth: SITAT
I just bought it, and beat it in about an hour and a half. You get a crappy pop up in the prison telling you to go to a fort in the middle of nowhere because you overheard someone say Mehrune's Razor is there. I was able to beat the entire thing at level 2 with barely any problems at all. One of my biggest disappointments besides the difficulty was there wasn't anything new. No new voice acting, cutscenes or models (unless you count the dagger, but the model for that was already in the game) Spoilers on the quest ahead: The only part the gave me any problems was the vampires outside of the ruin itself. It's pretty much just a regular dungeon crawl that takes a bit longer due to having to run around and find some items to bring down a barrier to get into the ruins where the dagger is. The only time I died was due to a vampire patriarch near the end that I wound up just running past anyway. The Telvanni mage you have to fight in the dagger room was pretty easy, just a regular caster who died in a few hits. He dropped some magic and physical weapon resist robe + hood which weren't bad. Maybe it was because I was level 2, but the final boss was a champion of dagon you have to defeat, and he was also stupidly easy, and died in a few hits without damaging me. The dagger itself was fairly cool, it has a very low chance of killing something instantly, disintigrates armor, and surrounds what you hit with a neato fire effect. There are a few other cool items/events, and the level design is really nice, but I don't know if it was worth 2.99, I expected a little more.[/b]

Lodin

Der Waaaah

:blunk:
Jepp, jeg tok grådig feil for det virker som noen allerede har sluppet en alfa som lar to personer fly omkring å stort sett bare se på hverandre. Men bare det er en god start. I neste versjon håper de på 8 spillere og en eller annen form for deathmatch.
http://csusap.csu.edu.au/~mloxto01/

Lodin

Der Waaaah
Aner ikke siden det eneste stedet jeg har hørt om DR er fra den videoen. :p

Ny ad-on ute i morra. SITAT
The Vile Lair

This underwater hideout provides your infamous character with safe haven. Those willingly inflicted (or shall we say graced?) with vampirism will find a means to feed, and if necessary, a means to cure their infliction. Hire evil minions, pray to the dark god Sithis, and a host of other functions await.[/b]
:tenke:

Denne modden høres og ser kul ut, og jeg tror den, som også Mehrune's Razor var, verdt pengene. De andre moddene virker kjedelige, mens denne så kul ut! Min gode vampyr-jeger skal slakte alle der nede!

SITAT
The Font of Renewal, where a player may purge himself of Vampirism

The Shrine of Sithis where the infamous player may heal and be cured of disease[/b]
Kan man enkelt både få og kvitte seg med vampyrisme her?

SITAT
3. Go to Control Panel -> Display -> Settings tab -> Advanced -> GeForce XXXX (your card model)
4. Expand "Performance & Quality Settings"
5. Click on "Additional Direct3D Settings"
6. Change "Max Frames to render ahead" from 3 to 0.
7. Click "Apply" then "OK" to exit the settings page. [/b]
Leste litt om hvordan å kjøre Oblivion bedre på pc'en. Og da jeg kom til dette punktet kjørte jeg meg litt fast.
Kan noen si meg hvor jeg finner det? :usikker:
Jeg leita og fant kortet mitt, men fant ikke hvor jeg kunne stille Max frames?

Please help me...

Jeg gjentar meg... Sorry for dobbelpostinga. Men er det noen som vet hvor jeg finner dette på et GeForce kort?

SITAT
3. Go to Control Panel -> Display -> Settings tab -> Advanced -> GeForce XXXX (your card model)
4. Expand "Performance & Quality Settings"
5. Click on "Additional Direct3D Settings"
6. Change "Max Frames to render ahead" from 3 to 0.
7. Click "Apply" then "OK" to exit the settings page. [/b]

J

jkmje

Gjest
Vel. Vile Lair var en skuffelse. Det er ikke annet enn et nytt hus som du kan sove i og samtidig ha din egen Evil Minion som du kan si "Murder for Sithis" til og etter noen dager plukke opp hva den myrdede hadde på seg. Det var ikke så mye i det hele tatt, det beste må ha vært Chokeberry Plant som forgifter frukt.

Verdt å kjøpe, eller bør man holde seg unna? Jeg har bare hørt negative ting, så jeg vet hvertfall at jeg heller kjøper en annen mod.

Det hadde vært fint hvis Bethesda hadde greid å fikse 64-bit problemet med plug-insene. -_-
Sitter her med 6 offisielle plug-ins, og ingen virker pga nettopp dette.

Lodin

Der Waaaah
Med tanke på at du allerede har betalt gode penger for dem syns jeg ikke det er verdens undergang å laste dem ned. Du veit sikkert om noen steder som distributerer slikt snusk. :p

Og når det gjelder Vile Lair, nei den er ikke verdt pengene. Greit å ha et sted å rense seg selvom man er ond og det er bøst å ha en snikmorder arbeidende for seg, men i grunn er ikke dette nok til at det er verdt penger.

Ah, takk. Da vet jeg hvertfall at jeg skal holde meg unna den. Mehrune's Razor er den eneste gode Plug-In'en, virker det som!

Lodin

Der Waaaah
Ser ut til at det kanskje kommer en expansion pack i november eller senere. Ihvertfall hadde Gamestop oppe en side for noe som het Knights of the White Stallion, men den ble fort røska vekk. 20 dollar skulle den ligge på, vanlig pris for sånt. Om det er noe mer enn vas fra en ansatt vites ikke, men det hadde jo vært kos.
LINKH