The Elder Scrolls IV: OBLIVION

Lodin

Der Waaaah
Desverre er det ellerede avkrefta av en utvikler på Bethesda's egne forum. :hæ:
På den annen side er det som sagt rart at noen hos GS bare skulle finne det på så noe ligger det nok i ryktet.

Lodin

Der Waaaah
Så hva på marketplace? Du kan ikke bare komme inn her å være så vag. Har ikke sett noe noen andre steder. :argh:

Det er en ny offisiell plug-in som legger til noen items og huler eller noe, sjekk det ut på de offiselle sidene.

Lodin

Der Waaaah
Det var ikke Knights of the White Stallion, men Knights of the Nine ad-onen skulle hete. Det viser seg at dette er enda en faksjon Bethesda legger til i forbindelse med PS3 lanseringen. Heldigvis vil den og dukke opp i en eller annen form for oss PC og 360 snuskene og. Som en ridder av de ni skal man restaurere ordenen sin ved å valfarte til en masse shrines og det snakkes om at hele greia kan ta 10 til 20 timer. Da snakker vi mer content enn bare litt rustning til hesten din far. :D
LINKH

Blir saker dette, spillet har faktisk begynt å bli litt kjedelig. Dessverre tror jeg prisen kan komme opp i 500 microsoftpoints og mer.

Lodin

Der Waaaah
Spørs hvor mye nytt matriale som følger med og hvor stor dette gjør den. Kan godt hende man må ut å handle inn en CD. Kjipt for de med 360 uten harddisk. :ermm:

Ja men du, hvor mange er det av dem da? :D

Uansett, jeg tror det blir mye bra innhold altså. Tross alt, dette kommer til å være i PS3-utgaven, og da må det være litt innhold her og. Endelig kan jeg fullføre fantasien min om å lage en Crusader med skikkelig armor!

Etter å ha lest litt i tråden, spurte jeg meg selv, hvorfor spiller jeg ikke Oblivion. Og da husket jeg fort hvorfor. Jeg sitter fast med et quest i Anvil. Jeg skal ta hu firfisle dama i aksjon når hun legger ut kjøttbiter, men det tar jo evigheter! Også var det et quest ved havna, hvor jeg skal få tak i The Crystal Ball, men det er så mange ghosts der og jeg har ikke enchanted weapon. :( Noen som vet hvor jeg får tak i et enchanted weapon der i strøket?

Stikk ut i skogen, drep dyr, eller i Arenaen. Kom deg opp til sånn level 4, så stikker du til din lokale kjøpmann og kjøper deg et Silver weapon. Da tar du spøkelsene lett.

Du må snike deg for å se hun dama som legger kjøttbiter! :) Eventuelt sitte bak et sted og se på henne med kameraet, og konfrontere henne når hun er ferdig.

Lodin

Der Waaaah
Så var det klart, Knights of the Nine dukker opp i både expansion form til PC i butikker med alle de eldre moddene pakka inn og i enkeltstående nedlastbar utgave til 360 og PC samt innebygd i PS3 versjonen. Allerede 21 november vil den bli lagt ut for salg online.
LINKH

Les også litt om den på Gamer. Jeg vet ikke om jeg vil spleise med en kompis eller to på en utgave fra butikken som inneholder alle plug insene, eller kjøpe det fra Marketplace. Kommer ann på prisforskjellene.

Shit, jeg er teit som ikke skjønte det.. sorry. Men egnentlig var det bare bra. Vet noen hvor mye den kommer til å koste på Marketplace? Sikkert oppi 1000 poeng.

Lodin

Der Waaaah
SITAT
Knights of the Nine will also be available as a Windows boxed product at retail on the 21st. The retail version of Knights of the Nine is a compilation that will include all the other Oblivion downloadable content released to date[/b]
Nei, det er gamer som er teite og ikke fikk det med seg når de oversatte pressemeldinga. Forøvrig er ingen pris satt, men det blir nok den dyreste pakka så langt.

SITAT(Revan @ 15.10.06, 01.33) 28160
kjøper deg et Silver weapon. Da tar du spøkelsene lett.
[/b]
Ehh, vet ikke hvordan det er på Xbox360, men på pc versjonen så biter ikke vanlig weapons på spøkelser. Det må brukes magi, eller et enchanted weapon for å drepe spøkelser.
SITAT
Du må snike deg for å se hun dama som legger kjøttbiter! :) Eventuelt sitte bak et sted og se på henne med kameraet, og konfrontere henne når hun er ferdig.[/b]
Er du klar over hvor lenge jeg har sittet å ventet på at hun skal legge de forbanna kjøttbitene utenfor huset. NEGER oppdrag fra helvete. :grr:

Lodin

Der Waaaah
Her må jeg nesten dra en :eng101: Sølv har alltid funka mot ikke-helt-jordiske-snuskebukker i ES serien og det gjør det også her. Ikke alle av dem som er like lette å ta med en sløv sølvdolk vel å merke. Og ikke så sikkert om artene etter sølv tar disse bussefantene. Trur alvisk gjør det, men jeg er jammen ikke sikker.
Magi er uansett alltid en sikker løsning.

Men, jeg kan fortelle så mye som at jeg har en Fine Silver Longsword og når jeg hakker løs på spøkelsene så får jeg en beskjed om at våpenet ikke har nytte på dem.

Og det er forresten det opdraget i Anvil ved havna, hvor du skal hjelpe en frue med å få tilbake en "Crystal Ball".
Noen som har noen triks i forbindelse med å kverke ghosts?