The Elder Scrolls IV: OBLIVION

#21
Du skulle sagt at det er Shadowmere du snakker om, da hadde jeg skjønt det. Beklager. Shadowmere er ikke bare den raskeste hesten i Oblivion, men den er også den sterkeste. Shadowmere vil ikke la sin herre dø, derfor beskytter han deg hele tiden. Prøv å fast travle til Chestnut Handy Stables utenfor Imperial City. Derfra går du over den lange broen, og opp i skogen. Finn en fiende og sjekk om hesten kommer..
 
#23
SITAT(Naskul @ 08.05.2006, 15.07) 1222
JA da det er javlig lett å løpe fra hesten da den løper etter! Den er jo bare den raskeste i spille!

Og til Joni, jo da jeg kunne jo bare gå dit jeg skulle, da hadde det selvfløglig bare tatt lang tid! De lagde fast travlig siden spille er så stort som det er! Nå må du for faen meg tenke deg litt om. Du skjønner at det er ganske langt å løpe fra Bruma til Anvil, eller?
[/b]
Min Shadowmere løper iallfall ikke etter meg, den blir stående der den er, så jeg slipper ditt problem.

Dessuten, om du fast traveler til en by er det vel liten sjanse for at du sloss med noen fiender ved porten til byen? Jeg mente fast travel til huler og lignende, i og med at man har mye større sjanse for å møte på en fiende der.
 
#24
Jeg skjønner hva du mener, Joni, det er sånn hos meg og. Jeg fast traveler til Imeperial City og går strake veien over broen og opp i skogen. Da slipper jeg Shadowmere og får fiendene for meg selv.
 
#25
Dem har jo forandra alt jeg likte med morrowind. For det første er scaling systemet latterlig. Du jobber revva av deg for å bli uber så levler alt og alle likt med deg, ergo du får aldri følelsen av å være badass powerfull.
Og armor som fe.x Deadric skal egentlig være drit rare, er jo ikkeno kult når en random banditt på veien hopper på deg i full deadric..

Og artifacts? Herregud du løper rundt så kommer det opp på minimappet. HER ER DET ARTIFACT. Begynner å minne om en dårlig blanding mellom Diablo2 og Fable. Bortsett fra det så er spillet mer eller mindre perfekt..

De har liksom gjort det lettere, for de som ikke lever for rpgs, er kanskje greit for dems del, men faen heller.
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Jeg møtte
istad. Jævla creepy måte å komme til ham. Minte en del om visse scener fra Silent Hill 2 faktisk.
Desverre viste det seg at han og er en av de hardeste fiendene i spillet. Greide såvidt å drepe ham, men selvfølgelig viste det seg og at han var udødelig så han gjennoppstod mens jeg hadde ryggen til.
Ikke uventet endte det opp med raperaperaperaperaperaperaperape! XD

EDIT: Endelig har det vi har gått å venta på skjedd, Jack Thompson har spydd litt eder og galle på puppedramaet og reratinga. SITAT
Its popular and newly released Elder Scrolls IV: Oblivion has now been re-rated "Mature" and recalled by the ESRB because Take-Two and its co-publisher have been caught embedding nude figures and scenes in the game which can be unlocked with a code provided by the developer. This is not a modification or "mod" of the game by gamers. It is an unlocking of content that was put there by Take-Two with the unlocking code provided by the developer![/b]
Dette er som enhver person som har brukt mer enn et halvt minutt på å undersøke denne saken vet en ren løgn. :wacko:
http://gamesfirst.com/?id=1280
 
#27
Er det noen som vil chatte med meg i kveld, ca. i 2100-tiden? Tenker på å starte på ny med bare en character, derfor kunne det vært morsomt å hatt en å snakke med på veien. :)
 
#29
Infamy er det motsatte av Fame som du sikkert har skjønt. Hvis du gjør masse gode oppdrag og sånt, så får du Fame. Hvis du joiner Thieves Guild og Dark Brotherhood, da får du Infamy.
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Kan vel være på sin plass å bumpe med informasjon om at det blir sluppet patch til både PC og 360 til uka. SITAT
At least the wait's not far off now. The company confirmed to 1UP that an official patch is in the final stages of development and certification, and should be available for both PC and Xbox 360 users sometime next week. [/b]
De av dere som ikke har Live blir sikkert nødt til å skaffe den via demodisk fra diverse blader.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3151176
 
#36
Hva slags type enchantments har dere funnet på Sigil Stones? Jeg vet man kan lagre før man tar den, og så beholde den hvis den du tar er veldig bra, og det gjør jeg. Fant en nå nettopp som gav Burden 20 pts hvis jeg enchanter et våpen med den, eller Feather 100 pts hvis jeg bruker den på en armor. Jeg enchantet da Dwarved Gauntlets'ene mine, og nå kan jeg bære hundre mer. :)

Ganske greit med ting som gir constant effect.
 

Lodin

Der Waaaah
#38
Sorry, dårlig med bilder som sammenligner. Alikevel, i utgangspunktet ser begge versjoner identiske ut, men etter at diverse modder er sluppet er det nok PC versjonen som nok en gang kommer seirende ut.
Det må man riktignok ha et beist av en maskin for å dra nytte av så det hjelper ikke stakkarer som meg. <_<
 
#39
I dag kjøpte jeg Oblivion PC, deluxe edition. Har deluxe edition til 360, men siden jeg nå har planer om å kjøpe en skikkelig gamer PC så har jeg lyst til å spille Oblivion på PC med masse modder og slikt :elsk:
 
#40
SITAT(Sulky @ 09.06.2006, 20.31) 8918
I dag kjøpte jeg Oblivion PC, deluxe edition. Har deluxe edition til 360, men siden jeg nå har planer om å kjøpe en skikkelig gamer PC så har jeg lyst til å spille Oblivion på PC med masse modder og slikt :elsk:
[/b]
Hva er forskjellen på deluxe edition og collectors edition egentlig? Er det det samme?