The Elder Scrolls IV: OBLIVION

Jante

privileged CIS shitlord
Synes da å huske at det er wayshrines i Oblivion også uten Knights of the Nine. Eller har de lagt til flere wayshrines?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Når kan man laste ned Dickgirl Pond?
 
8D Jeg har et lite problem.. eller, jeg lurer på om det er et problem. Er på min siste del av Thieves Guild-questlinen, altså det siste oppdraget jeg skal gjennomføre. Jeg har fått beskjed om å vente i Imperial City for å bli kontaktet av Gray Fox (eller folka hans), men etter å ha ventet i cirka en uke har han fortsatt ikke kommet. Er dette meningen, eller har jeg blitt utsatt for en bug? Visstnok, ifølge en guide på Gamefaqs, er siste delene av Thieves Guild full av bugs på X360-versjonen, derav en del av dem gjør at det er umulig å fullføre questet. Ganske kjipt, for det er den eneste achievementen jeg mangler på spillet. |:
 
Fighters Stronghold er tilgjengelig for nedlasting på Pc og Xbox360 den Revan ;o - Har vært det siden onsdag eller noe tror jeg?
 
Calath: Du gir litt lite informasjon, og er lenge siden jeg har gjort den questen, men hvis det er Amusei du venter på at skal kontakte deg så må du møte han på "ruta" han går inne i byen.

Stryk det, jeg fant dette på uesp.net:
"Once in the Talos Plaza district, you will see a red marker on the west gate. Just stand near that gate and he'll eventually spawn and walk right to you. Or, if you don't mind sitting for a few minutes, simply wait for 24 hours until he finds you. You'll know when he's found you because your remaining wait time will immediately jump to 1 and Amusei will spawn right in front of you."
 
Har kjøpt meg Oblivion - GoTY nå! =D - Byttet inn mitt gamle og noen eldre ræva Ps2 spill så fikk jeg det til en okei pris. Gleder meg til å sette meg inn i Shivering Isles og Knights of the Nine ^^