The Gathering 2005

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Skoen@12.12.2004, 05.14
Merkelig. Har ikke skjedd meg. Har kun mottatt tre mailer fra dem.
En for oppdatering om min køplassering, en om at jeg har tilgang til butikken og den siste om at billettene er bestilt.
Kanskje du skal spørre en av opene i #tg på EFnet.
147957​
Kanskje du blir kicket fra kanalen om du spør OP-ene om noe? Kanalen til TG er en av de aller mest uvennlige jeg kjenner til. Hovedgrunnen til at jeg ikke gadd stikke dit i fjor var den enormt dårlige holdningen til OP-ene der, som følte at de var en slags overmennesker fordi de var affiliert med TG. Gutta som skrøt av at "da jeg var crew så pælma jeg ut noen var så kulT ass!!" får heller ikke pluss i margen.

Det er mange som hevder at TG ikke handler om LAN-et, at det først og fremst er en sosial sammenkomst, et sted å treffe folk. Da tenker jeg at jeg velger å bruke fem dager på vennene mine istedet.

Shadar, alltid en og annen idiot tilstedet, Men når det gjelder #TG kanalen så har jeg ganske mye sympati for at OP'ene har kort lunte.

Sett deg på kanalen noen timer uten å si noe, ta en titt på hvor ofte de samma spørsmåla blir stilt, om og om igjen, spørsmål som ofte allerede er besvart i Topic, eller kan leses om på PTN's info sider.

Dette er frivillige som gjør jobben på Kanalen og det er grenser for hvor snill og hjelp som man kan være..

Ikke for meg :) , men for vanlige dødlige vel og merke :D

Og å ditche TG pga. hva noen sier på IRC..erru totalt borte mann :)..

og når det gjelder hva TG er om..det er om å ha det gøy sammen med andre med samma hobby, det værra Demo sniker/Game Lamere/IRC phreaks/flat out morons eller nerde familer :)

Men de opene burdte vite hva dem går til! Dem burdte være fullstendig klar over at spørsmål kommer til å bli gjentatt. Det er jo derfor de er der jo! Kan man bare ikke linke til en FAQ?

Shadar: Dette blir min sjette strake TG, jeg vurderer nesten å ikke ta med pcen lengre. Spurte dem jeg drar med til TG om hva vi skal gjøre der i år. Svaret jeg fikk var: "Å le."

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av per@14.12.2004, 23.33
Shadar, alltid en og annen idiot tilstedet, Men når det gjelder #TG kanalen så har jeg ganske mye sympati for at OP'ene har kort lunte.

Sett deg på kanalen noen timer uten å si noe, ta en titt på hvor ofte de samma spørsmåla blir stilt, om og om igjen, spørsmål som ofte allerede er besvart i Topic, eller kan leses om på PTN's info sider.

Dette er frivillige som gjør jobben på Kanalen og det er grenser for hvor snill og hjelp som man kan være..

Ikke for meg :) , men for vanlige dødlige vel og merke :D

Og å ditche TG pga. hva noen sier på IRC..erru totalt borte mann :)..

og når det gjelder hva TG er om..det er om å ha det gøy sammen med andre med samma hobby, det værra Demo sniker/Game Lamere/IRC phreaks/flat out morons eller nerde familer :)
149019​
Pleier du å kicke mange fra #TG, da?

Bare et lite spørsmål: er det vanligvis mye stjeling der? Har ikke lyst til å miste komponenter på LAN :ehm...: . Jeg skal ikke til TG i år heller, men skal kanskje på et annet LANparty.

Angående hvor mye det kommer til å koster uten å komme inn uten data:
Opprinnelig skrevet av #tg
<hiddenbar> Har en kamerat som lurer på hvor mye det koster å komme, sånn bare for å se...uten data og sånn
<Sesse> Knuta: noen som har laget gaffa-mod :-P
<Sesse> Knuta: så du kan gaffe lommelykta på våpenet ditt
<Knuta> aha =)
* beltazore has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)
<LuftHode> hiddenbar:dagsbesøkpriser kommer etterhvert
* KimG has joined #tg
<Knuta> må ta litt tid å bytte våpen da :-P
* beltazore has joined #tg
<skeletor_> hiddenbar: tror det er 250 for alle dagene bare for å se
Altså, ikke sikkert, men rundt 250 kroner eller no....
Det ser forresten ut til at jeg får tak i biletter, bestiller så mange som mulig, får jeg fler enn jeg får solgt lokalt, så selger jeg dem under kjøp & salg her på forumet(for det samme jeg må gi+porto)

Jeg kommer nok ikke. Jeg har annet å bruke pengene mine på.

pappa har nå ingen ting med dette å gjøre, det er vel min mor jeg ikke får lov av, men jeg gidder ikke spare opp i to måneder for et jævla lan, da venter jeg heller noen år til jeg tjener meg penger selv.

TG ekke lan gutten min, det er en opplevelse :D

men som nevnt tidligere, jeg er ikke akkurat uhilda i mine meninger om TG :D

Og til hvemdetnåvar som spørte om jeg hadde kicka noen fra #TG

visst faan..en de få grunnen til å VÆRE på IRC er å få lov til å utøve litt digital darwinisme :D

Opprinnelig skrevet av dkdaffy@15.12.2004, 09.00
Å faen, stemmer det, per ja....er det ikke du som slenger opp gjennomsnittet på antall bestillte biletter iblandt?
nei, kanskje ikke, da måtte du vel ikke stått i kø....
149274​
actually .. jo det er meg..
du skjønner vi er litt hekta på at ting skal være så rettferdig som vi kan få det til.
Så jeg måtte fint stelle meg i kø sjæl for å få billetter til en buddy.

grei test også veit du :D

Blir det no skikkelig soveplasser i år? Jeg hakke penger til å bo på hotell i år... tror jeg.

Jeg sover så sinnsykt digg på TG. Fordi hvert år så bøffer vi tribunen bak scenen, der er det supergod plass og vi er ca. TI stykker som okkuperer den plassen. Ifjor så hadde jeg med to madrasser og to dyner, og masse puter. Vi har allltid noen som sover der, slik ungår vi at folk pælmer vekk stasjet vårt.

Og det gjelder ikke bare meg, alle andre har med minst like mye som meg, kanskje til og med mer. :kul: Jeg delte dessuten seng med en vennine av en kamerat av meg ifjor. :)

det er sikkert noen ungdomsherberger rundt omkring om du ikke har råd til å sove på hotell :p

og har du kontakter i Hamar, ¨så burde det vel ikke være så vanskelig å få tillatelse til å sove hos dem i et par netter? ;)

Sover aldri så godt som på tg :) Vi har alltid hatt med campingvogn så det er null forstyrrelser og

Opene på #tg på EFnet er uvennlige? Jeg synes en topic som lyder:
'Billetter (343 igjen): http://tinyurl.com/6qlgp - LES DEN! | www.gathering.org | http://techserver.gathering.org/faq.php'
Altså, når 200 fjortisser i timen spør de SAMME spørsmålene om og om igjen, når de i 99% av tilfellene er svart enten på gathering.org, tg-forumet eller partyticket.net, og i tilegg stiller spørsmål om bilettsalget, så kan det klikke for enhver op.
Dessuten er det boter som kicker, aka linuxsrv, ikke opene. Bortsett fra kritiske tilfeller.
#tg er forøvrig en idiotmagnet av dimensjoner:
[08:07:42] * Rakken is away, autoaway [log:OFF] [page:OFF]
[13:29:40] * Frag][Dos has joined #tg
[13:29:48] <Frag][Dos> AAAAAAAAAAARRRRRRRRRNNNNNEEEEEEEEEEEEEEE
[13:29:48] <Frag][Dos> AAAAAAAAAAARRRRRRRRRNNNNNEEEEEEEEEEEEEEE
[18:49:50] <TurgoN> får jeg bilettnummerene rett etter at jeg har betalt?????
[22:27:14] <Jule|BugZ> hvorfor har dere venta så lenge på å mekke billett??????? skjønner det ikke jeg,...

Med andre ord, siden det er så mange på kanalen, og fordi idiotfaktoren er stor, så krever kanalen sterkere moderering enn andre kanaler for å få ting til å gå rundt.
Dessuten er bilettspørsmål partyticket.nets ansvar. IKKE #tg eller tgcrew. Det er en grunn til at en tredjepart selger bilettene.

Opprinnelig skrevet av partyticket.net
Du er i køen for å få tilgang til billetter.

Du er nummer 2 i køen.

Ønsker du å forlate køen? JA, jeg ønsker å forlate køen.

Vi har sent deg en email om statusen din til dkdaffy@gmail.com, klokken søn 19-12-2004 10:00:25 CET, hvis du ikke har mottatt denne enda vennligst sjekk spamfilteret ditt og alle emailfolderne dine.

Den neste status meldingen kommer når du er 51 i køen eller når det er din tur til å bestille.

Vi vil sende deg en SMS (blir sendt til: +4741647359) når det er din tur til å bestille.
Hvis du ikke vil ha denne trykker du her:

IKKE send meg en SMS når det er min tur til å bestille.

Vennligst ikke oppdater denne siden, den oppdaterer seg selv hver 20 minutt.

Du mister ikke plassen i køen ved å logge ut, så gjør gjerne det og sjekk heller emailen din often..
Og siden det er over 200 biletter igjen kan jeg bestille så mange jeg vil :ler: ...