The Last of Us (PS3 og PS4) - postapokalyptisk zombiesopp

Nydelig video som showcaser den audiovisuelle perfeksjonen som er The Last of Us


Atpåtil laga av de dyktige folka i Area 5 (gamle 1UP show, CO-OP, osv).
 

Lodin

Der Waaaah


Seriøst, under utviklinga har de kommet til et punkt hvor de ikke greide eller hadde tid til å få AIer som følger Joel til å ikke oppføre seg totalt ræva så de bare sa fuck it. Det er noe av det merkeligste designet jeg har sett i et spill.
 
Alternativet ville vært at du måtte ha rydda opp når AIen føkker det til. Og på høyeste vanskelighetsgrad ville det resultert i spillkontrollere flyvende veggimellom og knuste tv-skjermer. Jeg er enig i at det set merkelig ut, men jeg kjøper den forklaringa.

...merkeligere er det når Ellie faktisk kaster seg inn i kampen, og hopper på ryggen til en eller annen kis & knivstikker han, eller pælmer mursteiner i trynet på motstandere fra fem meters avstand. Dette skjedde såpass sjelden og tilfeldig, at det må være en eller annen algoritme som helst skulle vært pussa litt på (sannsynligvis fiksa nå).
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
noe dlc greier

When we initially talked about the Season Pass we mentioned making our first ever story-driven single player DLC. This is an ambitious story with strong ties into the narrative of The Last of Us. We just wrapped up a long casting process for a new character and are starting our performance capture shoot next week. The single-player DLC is currently planned for release around the December-January timeframe.
http://blog.eu.playstation.com/2013/09/27/the-last-of-us-future-dlc-plans-detailed/
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Akkurat kjøpt og startet nedlastingen av DLCet, dette skal spellas i morgen kveld


edit: ser at det er ett seasonpass til Last of Us kommer det mer DLC? er helt sikker på at jeg har lest at de ikke skulle lage mer
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Når jeg velger left behind i menyen inne i last of us sender den meg bare til PSN store flere som ikke får til å startet opp DLCet`?


edit: skal prøve å laste ned på nytt nå aaaarh :argh: 5 GB
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Skulle gi dette spillet en sjanse, men som fryktet føles det som en gritty, sluggish versjon av Uncharted. Suoer Mario 3D World GOTY 2013!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Når jeg velger left behind i menyen inne i last of us sender den meg bare til PSN store flere som ikke får til å startet opp DLCet`?


edit: skal prøve å laste ned på nytt nå aaaarh :argh: 5 GB
virker som om det var noe med betalingen som mislykkes