The Legend of Zelda: Twilight Princess [GC/Wii]

SITAT(Tutankoopa @ 13.12.06, 13.48) 41773
Er det bare meg som digger at de endelig får med bossens navn og tittel før kampen Sånn som "Twilight Igniter -Fyrus". :D Er alltid gøy å lese hva din motstander heter.
[/b]
Har de ikke hatt det siden Ocarina of Time?

Hei, jeg har tenkt å kjøpe dette spille og Wii. Har hørt none sier at Link er høyrehent på Wii og er da lettere å kontrollere, jeg har ærlig talt ikke peiling. Så lurte på om noen av dere kunne forklare meg dette.
Om han bruker venstre hand må man da slå me venstre hand selv? Høres sikkert dumt ut, men jaja. Takk for svar :)

Lodin

Der Waaaah
Han holder sverdet med høyre hånd ja, men jeg skjønner ikke at det skulle gjøre ting lettere. Bevegelsen man gjør med wiimoten tilsvarer uansett ikke åssen han svinger sverdet så han kunne like gjerne holdet det i venstre.
Ser ingen grunn til at man ikke kan holde wiimoten i venstre og nunchucken i høyre hvis det føles bedre siden begge er symetrisk utforma.

Da er jeg vel snaue 30 timer inn i spillet. Driver med Tidstempelet nå. Faen så irriterende var å sloss mot han lille gnomen igjen.

Vanndrakten er ganske tight ja, men hvilken drakt er den neste..?

En drakt du får igjennom en sidequest. Spoiler: Gå til Kakariko og gi rupees til Goronen inne i butikken. Når den nye butikken åpner i Hyrule Town så kan du kjøpe drakten der.

Edit: Uff, Psylopat kom først :(

Leste i det nyeste Elektrofil-magasinet, og de hadde spurt noen unger om hva de ønsket seg. En tiåring, tror han var det hvertfall, sa han ønsket seg Nintendo Wii og "Zelda The Twilight Princess". Er Zelda virkelig Twilight Princess, og hvem er det, hva innebærer tittelen? :p

Lodin

Der Waaaah
Ja, Zelda er faktisk Twilight Princess i dette spillet. Forøvrig vil det være en spoiler å gå mer inn på hva det betyr. <_<

Til info: Midna er den ekte Twilight Princess Ikke Zelda ;)
IKKE les den skjulte teksten hvis du ikke vil spoiles om slutten av spillet :p

Da fullførte jeg Zelda idag tidlig. Tok meg mer eller mindre akkurat 30 timer. Jeg kjørte bare igjennom story, uten å bruke tid på noe som helst annet. Broren min fullførte det igår å bruke ca. 40 timer. Han gjorde litt sidequests osv, men ikke alt for mye.

Så alt som har blitt sagt om hvor langt og stort dette spillet er stemmer nok ganske bra. Kan lett få 50 timer ut av dette spillet.

Ellers kan jeg si at det var en fantastisk spille opplevelse... fra start til slutt. Og alle som liker gode spill, burde seriøst ta seg tid til å spille igjennom dette spillet.

Lodin

Der Waaaah
Hvis dere trodde Norge hadde sugne spilljournalister (med visse unntak da :elsk: ) så ta en titt på hva kisen i svenske Aftonbladet foreslår for å modernisere Zelda serien. SITAT
* Ge Link en röst och ett brottarmanus att jobba med. Orlando Bloom är lätt att associera till men eftersom han är en ointressant skådis måste de välja någon annan. Vad gör underbarnet Haley Joel Osment nu för tiden (han måste förstås lägga sig till med brittisk accent)? Lägg lika mycket kraft på en originell berättelse som på resten av spelet.
* Låt Zelda bli en spelbar karaktär som får ta lika mycket plats i äventyret som Link.
* Chockera och låt Ganondorf bara vara en del i en mycket större diabolisk plan.
* Skippa Hyrule, triforce och mästarsvärdet.
* Satsa på en sandboxfrihet i samma anda som "GTA". Hämta inspiration från "Oblivion". Låt spelaren själv välja åt vilket håll Link utvecklas med ett stulet – men raffinerat – Bioware-system. Damma av rollspelselementen från extremt underskattade "Zelda II: The adventure of Link".
* Fimpa rupees och satsa på ett integrerat monetärt system där olika karriärsmöjligheter ger inkomst.[/b]
Jø og pipe!
Håper virkelig han karen bare kødder. :rulleøyne:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jævlig mange gode forslag, men han glemmer at vi også må få bygge opp Hyrule selv før vi begynner å spille, og selv lage innbyggerne via en fiks liten interface som lar oss dele ut poeng i kategorier som innadvendt/utadvendt, ryddig/rotekopp osv. Dessuten burde det være massevis av murstein og spørsmålstegnblokker over hele riket, som man kan skalle i og så spretter det penger og powerups ut. I tillegg må det være en sekvens hvor Link må delta i The King of Iron Fist Tournament for å komme seg videre, og la oss nå ikke glemme at man selv må velge klasse på Link og om han skal være Horde eller Alliance; dessuten må man hele tiden samarbeide og raide alle dungeons sammen med noen av de andre tusenvis av spillerne siden hele spillet må være et MMO.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...og kose og stelle med hestene slik at de ikke blir lei seg. Beklager. :(

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
så det vi sier er at en slags Gta/oblivion/pimpmyride/sims/simcity/civilization/harvest moon/Dark Cloud/Tekken/Half Life/Mario/WOW/Diablo/Spore/Need for speed/pacman klone er det beste? Jeg trur jaggu du har rett. la oss sende en mail til miyamoto og foreslå det. ;)