The Legend of Zelda: Twilight Princess [GC/Wii]

Lodin

Der Waaaah
SITAT(Tales @ 16.12.06, 00.58) 42372
Gamespot har gitt 8.9 til GC-versjonen. Det var nok en karakter høgre i "sound" som gjorde det. Det er Jeff som anmeldte den versjonen og.[/b]
Da kan de ta seg et tak. Til å være et GC spill er det så nær perfekt man kan komme og de gir det fortsatt ikke en ni...

Tony Hawk 3 er 10!
Halo 2 er 9!

EDIT: De ga Windwaker 9.3...
 

Kilik

Lokal moderator
Ah, dilemma. Wii-versjonen ser ut til å være den beste, men jeg har fortsatt ingen Wii og det hadde vært fint å gi GC-en en skikkelig avskjed før jul...
 

Lodin

Der Waaaah
Nok om det, Punken av arten Moz melder at Warioware dukker opp 12 januar og Excite Truck den 16. Da stiller ihvertfall jeg hoftene inn til den tolvte. :D
LINKH
 
SITAT(Lodin @ 16.12.06, 02.04) 42378
Da kan de ta seg et tak. Til å være et GC spill er det så nær perfekt man kan komme og de gir det fortsatt ikke en ni...

Tony Hawk 3 er 10!
Halo 2 er 9!

EDIT: De ga Windwaker 9.3...
[/b]
Gamespot, stå på! :tommelopp:

Ellers kan jeg si at det er herved offisielt: Klikkeridikk!
Prince of Persia blir et spill, portet rett fra The Two Thrones til en Wii-kontroll oppsett. Bra Ubi, flinke folk som mater oss med middelmådige titler! :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, The Two Thrones er et kongespill, da. Men ja, teit at de ikke fant på noe nytt. -_-
 
SITAT(kilik @ 16.12.06, 02.08) 42380
Ah, dilemma. Wii-versjonen ser ut til å være den beste, men jeg har fortsatt ingen Wii og det hadde vært fint å gi GC-en en skikkelig avskjed før jul...
[/b]
Jeg har nøyaktig samme dilemma. Vurderer sterkt å gå til innkjøp av spillet til GC, sjansen for å få tak i en wii før jul er minimal for min del.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Alright, jeg har endelig fått Twilight Princess. Mangler bare en Wii...
 

K999

Keystone State Of Mind
Ok, jeg spiller veldig lite, men digger spillet.
Nettopp blitt NINJALINK (ifølge Lodin) altså blå drakt.
Er i vann tempelet nå. :) Digg.
 

Kilik

Lokal moderator
Jeg har vært frekk og lastet ned GC-spillet. Førsteinntrykket er svært bra. Til min overraskelse fungerer det utmerket med PSO-exploiten. Jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet akkurat, da spillet virker nærmest umulig å oppdrive originalt for tiden. Det blir vel så jeg kjøper Wii-versjonen med konsollen en gang på nyåret...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(kilik @ 19.12.06, 16.51) 42945
Jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet akkurat, da spillet virker nærmest umulig å oppdrive originalt for tiden.
[/b]
Det gikk helt smertefritt å bestille fra Platekompaniet.no, så det er nok å få tak i hvis man leter på riktig sted.
 
Ahrg! Føler meg så dårlig nå! Satt meg fast allerede! I den første byen! Hvordan i helvete får jeg katta bort til hun dama? Lokker med fiskestang, men får den ikke med meg inn... Ahrg, hva er dette? Ødelegger hele den gode ny-konsoll-følelsen. Kan ikke si jeg likte starten på zelda så godt, får ikke den gode gamle følelsen... ikke sånn koselig sakte opplæring av kontroller som før... bare masse ahrg!
 
Ja, trodde det... fanget en, men de ville ikke la meg beholde den... måtte slenge den til havs... virket som det ikke gikk an å beholde i allefall.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Klaymen: jeg hadde det samme problemet som deg. Brukte fire milliarder år på den jævla katta. Det som fungerte var å lokke katta med seg bort til brygga for så å få en fisk.
 
Topp