SITAT(Yetipants @ 27.12.06, 19.25) 44122
Sånn ellers lurer jeg på hvem som fant på at ei naken, lubben, pelskledt jente skulle være en av hovedpersonene. [/b]
Hun tar seg svært opp på slutten, må det være lov å si.
Så ja, der var jeg også ferdig med spillet. Sisteboss var über, bare hakket bak Ganon(dorf) i Ocarina of Time, og et lite stykke foran Ganondorf i Wind Waker. Faktisk. Må være andre enn meg som fikk gåsehud når man får se Ganondorf på hesteryggen ute på Hyrule Field med kappen blafrende i vinden, rett etter at Midna har gått på han med alt hun hadde? Sjef! Og ellers - fyren "døde" stående. Bare det er nok til å gå inn i historiebøkene som tøffeste slutt.
Mangler to hjertebiter, uten å ha tydd til internett eller spådama i Hyrule Castle, og det er jeg litt imponert over. Nå skal jeg luske rundt i Hyrule og lete etter de to siste, og kanskje stikke innom flørtedama og fiske litt. Life is good.
Forresten, er det andre her som har slått Cave of Ordeals? Ute i ørkenen? Fordømt vanskelig, tror det er det verste jeg har gjort i et Zeldaspill! Spesielt siste kamp holdt på å ta knekken på meg. Prøv å rulle rundt en Knight mens det står to andre og hakker løs på deg. Ikke lett.
Nå må jeg bare få tak i en komponentkabel, så jeg kan runde det om igjen.