The Legend Of Zelda: Twilight Princess

Zelda-serien var jo ikke ment å være så episk som den er blitt når første spillet kom. Nintendo kunne jo ikke forutse den suksessen det kom til å få. Så teoriene baserer seg bare på sunn fornuft og litt gjetting.

Vel, jeg synes det er en tilfredsstillende og logisk sammenheng mellom Ocarina of Time og The Wind Waker. Ut over det kunne ikke spørsmålet brydd meg mindre, spesielt sett ut fra at The Legend of Zelda var et arkadespill mer enn et rollespill.

Opprinnelig skrevet av Ghaz@03.12.2004, 19.52
Har det noe å si at det er det kronologisk første??
Du får det til å høres bedre ut fordi det er det første.
145734​
hehe, nei, det har ikke noe å si sånn sett. Men jeg henviste til når Eivind2k sa at Lord Levi sikkert trodde OOT var zelda 1, så følte jeg bare for å si at kilder mener det er det kronologisk første :tommelopp:

Shigsy: Har du lest skikkelig? På siden stod det jo at miyamoto hadde sagt det i et intervju :D

Opprinnelig skrevet av dan the man@03.12.2004, 20.35
Shigsy: Har du lest skikkelig? På siden stod det jo at miyamoto hadde sagt det i et intervju  :D
145762​
Nei, jeg har ikke giddet. Jeg spiller Echoes :D. Men tviler uansett på at Miyamoto har sagt det. Så vidt jeg kan huske har nettopp Miyamoto himself sagt at Zelda-spillene overhodet ikke har noen sammenheng, og at det skapes en ny Link og en ny Zelda for hvert spill som blir laget. Men så har vi jo spill som The Wind Waker som klart har en viss sammenheng med Ocarina of Time. Det samme kan vel sies om Majoras Mask? Jeg har ikke spilt Majoras Mask så mye, og det er dessuten lenge siden, men jeg mener å huske at det er samme Link som i Ocarina of Time (correct me if I'm wrong).

Dan, kan du forresten finne frem den kommentaren fra Miyamoto? Jeg er lat. :totomleropp:

Se hva jeg fant på en gammel zelda side under "The Legend of Zelda: Demo to Game Cube"

:tommelopp:
Opprinnelig skrevet av Shigsy@08.12.2004, 22.38
Velkommen etter :)

Dette var bare en tech demo for GameCube. Link og Ganondorf slåss for å demonstrere Cubens grafiske krefter. Men det ser ikke akkurat super imponerede ut nå lenger.
146474​
Enig.

Opprinnelig skrevet av Naskul@08.12.2004, 22.22
Se hva jeg fant på en gammel zelda side under "The Legend of Zelda: Demo to Game Cube"

146470​
Har du virkelig ikke sett disse bildene (eventuelt filmen) før nå?!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Se hvem du skriver til, mann. ;)

That is sooooooo nineteen ninetynine!

Opprinnelig skrevet av Agahnim+09.12.2004, 09.17-->
<!--QuoteBegin-Naskul
@08.12.2004, 22.22

146470​
Har du virkelig ikke sett disse bildene (eventuelt filmen) før nå?!
146688​
[/b]
Har faktis ikke det nei :flau:

Da burde du se filmen i hvertfall, den er mye bedre enn bildene. =D