The Legend Of Zelda: Twilight Princess

SHDR

Gullmedlem
La oss nå anta at Nintendo faser ut GameCuben i løpet av neste halvår. La oss for the sake of convenience anta at produksjonen av GameCuber er stanset, og at Nintendo har en buyback-policy med en del store retailers. De GC-ene som ikke er av hyllene innen lanseringen av Revo, blir kjøpt tilbake av Nintendo (og resirkulert som GBA2, om Nintendo har vett i skallen), og erstattes av Revolution.

Gamle kunder som har en GameCube, kan nyte Twilight Princess på sin gode, gamle GameCube. Suckers som har lyst til å bli med på moroa, blir pent nødt til å kjøpe en Revolution, eller jakte ned en second-hand GameCube. God forretningsdrift!
 
Zelda twillight Princess skal jo være det beste som ska bli gitt ut av dem alle, det var jo en god forretnings drift ved å kjøpe alt det de gidde ut tilbake, pga. det er mange fans og de vil ikke gå glipp av det nye, dvs. de tjener en del penger på at kjempe mange MÅ kjøpe Nintendo Revolution. smart buisness :tommelopp:
Når kommer det til markedet ? :rulleøyne:
 
D

Doctor Downs

Gjest
Skulle gjerne ha testa spilla, men det så litt for vanskelig ut for min smak.

Zelda twillight Princess skal jo være det beste som ska bli gitt ut av dem alle[/b]
Jaha. Jeg husker da Majoras Mask skulle komme. Da sa de at det skulle bli det nest eller tredje beste, så dette gleder jeg meg virkelig til.
 
Jeg tillater meg å spørre ett off-topic spørsmål:
Hva har skjedd med TBC-games? Jeg har bestilt TP der, og imens er sida dems lagt ned. Er de daue?
 
...Jeg gleder meg til spillet endelig kommer ut, og dette emnet skyter i været med innlegg igjen ^_^