The Legend Of Zelda: Twilight Princess

Ja, jeg vet. Men fortsatt, den er veldig imponerende, hadde ikke gjort meg noe om neste spill ble noe liknende.

Når kommer spillet? Jeg skal kjøpe en GC til nyåret, og vil derfor vite når spillet kommer ut. Men bør jeg ha spilt de andre spilla først? Bygger dette spillet på hva som skjedde i OoT? Er det en fortsettelse?

Spillet kommer engang i 2005, og du trenger nok ikke å ha spillt de andre Zelda-spillene først siden det som oftest er en ny Link i hvert spill. Mer vet man ikke om spillet, det har kommet noen bilder og en trailer. Hvis du ikke har sett dem burde du sjekke dem ut.

Opprinnelig skrevet av Agahnim@11.12.2004, 12.15
Spillet kommer engang i 2005, og du trenger nok ikke å ha spillt de andre Zelda-spillene først siden det som oftest er en ny Link i hvert spill. Mer vet man ikke om spillet, det har kommet noen bilder og en trailer. Hvis du ikke har sett dem burde du sjekke dem ut.
147568​
Har sett en E3 trailer, yes. Jeg har aldri spilt Zelda-spilla noe særlig, for jeg har alltid vært en mer "skyteglad" fyr. Har spilt en god del The Wind Waker hos en kompis. Er dette vanskelig å sette seg inn i?

Det er sannsynligvis like lett å sette seg inni som TWW, men man vet, som sagt, ikke mer om spillet.

Det er ikke Zelda 2 din homo.

Zelda 2? det var på nintendo, det til luring.

Eivind vi sparker han i skinleggen.

Better yet, vi lager noe alà lungemos av ballene hans og tvinger han til å spise dem.

Opprinnelig skrevet av The sorte ice+19.12.2004, 10.28-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@18.12.2004, 05.08
Det er ikke Zelda 2 din homo.
150539​
Homo tilbake!
151090​
[/b]
Åh, herregud! Kan ikke folk bare slutte med slike patetiske "fornærmelser"? "I am rubber, you are glue!" Urk! Skal man fornærme noen tilbake sier man ikke det samme vedkommende sa til deg.

-Din homo!
-Ne-heie! Du er homo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
-Nei!
-Jo!
...

epp

firm and correct
Reklamen der byttes ut med jevne mellomrom. Det du ser der er bilde av The Legend of Zelda: Minish Cap til GameBoy Adv.