The Legend Of Zelda: Twilight Princess

Opprinnelig skrevet av MoFo2@13.01.2005, 19.55
Enda et falskt et.

MoFo2
163068​
Stilig cover da..
Epona på forsiden foran porter står i hvert fall i stil med tittelen og footage vi har sett så langt. Å bruke den versjonen av Link derimot, gjorde det innlysende å vite at coveret var fake. Ærlig talt, hva slags hensikt har det å lage slike fakes?

Opprinnelig skrevet av Ghaz+13.01.2005, 20.10-->
<!--QuoteBegin-MoFo2
@13.01.2005, 19.55
Enda et falskt et.

MoFo2
163068​
Stilig cover da..
Epona på forsiden foran porter står i hvert fall i stil med tittelen og footage vi har sett så langt. Å bruke den versjonen av Link derimot, gjorde det innlysende å vite at coveret var fake. Ærlig talt, hva slags hensikt har det å lage slike fakes?
163078​
[/b]
Det der må være det tøffeste jeg har sett :D

jeg måtte bare regge meg for å få svar på noe.

jeg spiller Legend of Zelda: Windwaker nå, og jeg har en idiot i klassen min som sier at broren hans har runda det på 1t og 43min... er det mulig?

går det virkelig ann å runde det så fort?

ikke 100%, men begynne fra scratch og ta Ganondorf på 1t og 43min?

jeg har ikke klommet så veldig langt enda selv, og har brukt ganske lang tid, driver å leter etter Triforce maps nå.

Opprinnelig skrevet av Telemnar@14.01.2005, 21.44

jeg spiller Legend of Zelda: Windwaker nå, og jeg har en idiot i klassen min som sier at broren hans har runda det på 1t og 43min... er det mulig?

jeg har ikke klommet så veldig langt enda selv, og har brukt ganske lang tid, driver å leter etter Triforce maps nå.
163607​

Han er vel den siste som får oppmerksomhet, siden han sier det. ;)

Opprinnelig skrevet av Telemnar@14.01.2005, 21.44

163607​
Med tanke på all seilingen man må foreta seg i begynnelsen av spilet, tror jeg ikke det er mulig. Selv uten seiling hørtes det ganske vilt ut.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Det er umulig.
Hvis jeg husker riktig ligger de beste speedrun tidene på rundt 7 timer, og selv da skal du være forbanna god.
Men på en annen side går det sikkert fint hvis du bruker action replay, men da er jo 1:43 latterlig dårlig igjen.

Kanskje han bare har kommet til Ganon (IKKE Ganondorf, som er den store fitta på 20 m) for første gang? Man møter han en del ganger...

nå har jeg nettopp vært hjemme hos de folka og sett det selv.

saven står på 00.43.27!

jeg så også at han tok en boss, men om det var Ganon eller Ganondorf vet jeg ikke. :flau:

han tok hvertfall den versjonen hvor kongen i Hyrule tar på Triforcen og sier at Ganon(dorf) skal drukne i Hyrule. og Zelda skyter lightarrows på bossen.
det ender med at han får Mastersword gjennom skallen.

er det den siste? (håper ikke det!) :svette:

Opprinnelig skrevet av Andorin+27.01.2005, 22.29-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@27.01.2005, 22.12
Ehh ... De tre nye bildene han siktet til finner man ikke på traileren.
169841​
Joda. Se nøye etter.
169850​
[/b]
Det bildet hvor man ser Link bakfra når han sitter på hesten, er ikke i traileren.

Og en liten nyhet. Ifølge jeuxfrance.com er nå Zelda til GameCube ferdig, og spillet planlegges for lansering i Japan i slutten av året. Håper ikke det betyr at vi må vente til 2006. Ellers så kommer det frem at spillet er en kronologisk oppfølger til Wind Waker. Så spørs det om infoen stemmer.

(oversatt med Babelfish)
Eiji Aonuma speaks about next Zelda
In an Interview granted to Libération, Eiji Aonuma de Nintendo, which in particular took part in the development of many shutters of the Zelda series, reveals some very interesting information concerning next Zelda on GameCube and Nintendo DS.

Eiji Aonuma (Nintendo) 'There will be without any doubt Zelda for the DS. In fact, you appear that the reflexions which we developed around Four Swords largely contributed to the reflexion which we had to conceive the DS. The concepts with work in Four Swords formed part of the examples that we experienced while thinking on the possible plays for the DS and the advantages that the double screen allows. It was theoretical but today, it would be very a shame, and even ashamed, that one does not make the opposite demonstration: a truth good Zelda on DS. The next episode of Zelda conceived for GameCube is already completed but I can absolutely nothing say some moreover. You know the house: even the title and the topic are still secret. This next large Zelda, which makes continuation with the WindWaker episode chronologically, will leave to Japan at at the end of 2005. I am engaged to 200 % in his development and I can betray one secrecy of it: it will be very, very beautiful.'

Kilde