The Legend Of Zelda: Twilight Princess

The Legend Of Zelda: The Four Swords Adventures

Noen som vet om dette Zelda spille er bra?
Må man spille 4 player, for å spille selve spillet?
Er historien fra A Link to the Past??

Nei, Four Swords har egen historie. Og etter det jeg har hørt kan du spille alene på GC versjonen. Riktignok, hvis du vil spille med flere, må alle ha gba + gba kabeln.

Nja ... egen og egen historie. Den er jo hovedsaklig ganske lik historien i The Minish Cap.

Får de en snakkende hatt på hodet? nei :p... Men jeg har ikke spilt det, så samma for meg. Men en ting jeg lurer på er hvor den svarte drakta mario har på seg på skribent logoen er tatt fra. Har ikke sett den før :ehm...:

Nei, Vaati er tilbake og bedriver pur faen.

Lærhomo-Marioen er fra Super Mario Bros. 3 - et spill du virkelig bør spille.

Jeg har runna Super mario Bros. 3 så ekstremt mange ganger når jeg var liten. Men husker ikke den der :p... er det når han kan bli statue? eller tenker jeg feil nå? :blunk:

edit: Super Mario bros. 3 var faktisk mitt første møte med spill ^_^ . Hadde ikke spilt PC en gang før det. Jaja, trerning spillet på en Tiki-100, hvis det teller.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Teh legendarisk-ness! :D
Outtakes var også spas.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, jeg har! Jeg har lyst på det.

Dette kan være spoiler for enkelte som ikke vil vite NOE om spillet før det kommer... men da skjønner jeg ikke hva de gjør på dette emnet. Anyway, jeg hører rykter om at boomerangen kommer til å spille en viktigere rolle denne gang, og den oppgraderes etterhvert som spillet går framover. Den får nye egenskaper som å hente ting osv. Noen som kan bekrefte?

Opprinnelig skrevet av Sudd3nly@10.06.2005, 21.38
Dette kan være spoiler for enkelte som ikke vil vite NOE om spillet før det kommer... men da skjønner jeg ikke hva de gjør på dette emnet. Anyway, jeg hører rykter om at boomerangen kommer til å spille en viktigere rolle denne gang, og den oppgraderes etterhvert som spillet går framover. Den får nye egenskaper som å hente ting osv. Noen som kan bekrefte?
231947​
de sa det på et intervju

Jeg vet der er en del folk som mener at hvis man sier man kommer til å elske spillet når det kommer har man bare blitt litt for opphengt i hypet. Men med dette spillet VET jeg at jeg kommer til å elske det når det kommer ^_^ simpelten fordi alle Zelda spill jg har spilt har vært supre, noen dårligere enn andre, men framdeles har alle vært geniale spill. Zelda:TP kommer nok ikke til å være døden for serien, tverdt imot. Jeg bare gleder meg jeg. Enda en phet tittel å gni i tynet på sony fanboys :)

edit: Hørte på den Zeldas Lullaby sangen i sta! FY FAEN så stygt! Det er det værste jeg noen ang har hørt! det var SKUMMELT! Jeg fant en til sang på den sida man kan høre på.. den kan du laste ned her. Høring på eget ansvar!

eeehh? du kødder? det føltes ikke som noe zelda i det hele tatt med den fila der liksom..

(Edit) : hmm , leste d du sa en gang til. så den fila der var bare no jall`?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg tror neppe det var helt seriøst, for å si det sånn.
Og hvis det VAR seriøst... vel, da er de som har laget greiene ute å kjøre.

Opprinnelig skrevet av Crosis@11.06.2005, 23.57
eeehh? du kødder? det føltes ikke som noe zelda i det hele tatt med den fila der liksom..

(Edit) : hmm , leste d du sa en gang til. så den fila der var bare no jall`?
232200​
Sorry at jeg ikke skrev det, men ja, den sangen jeg linka til i slutten er ikke noe fra Zelda :p. Bare nok en grusom sang fra samme "artist"