The Legend Of Zelda: Twilight Princess

hehehe:p , noen som faktisk har en link til et sted jeg kan laste ned Zelda sanger fra? hadde vert moro og vekke opp gamle minner liksom :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vet du hva, last heller ned denne. En guddommelig medley av låter fra de fleste Zelda-spillene. Om du ikke klarer å rocke til åpningen (kamp mot Ganon fra ALttP), da klarer du det aldri.

(Den første kommentaren låta fikk sier vel også sitt: "this is one of the best video game remixes ever released. i urge any zelda enthusiast or game music fan to not hesitate a single second and download this.")

Heh, jeg så gjennom masse gamle bilder og slikt. Så falt jeg over et bilde fra Zelda promoen som ble vist på Spaceworld 2000 for å promotere de grafiske mulighetene til Gamecube. La sammen et sammenligninsbilde med det realiteten er med det nye non-celshading Zelda spillet...

Se hvor mye Nintendo har utvilket seg sida lanseringa av GC til nå ^_^
*Kose med Miyamoto* :kos:

Takk, har leita etter den, men fant den ikke noe steder :)

edit:
Opprinnelig skrevet av Yetipants@12.06.2005, 02.53
Vet du hva, last heller ned denne. En guddommelig medley av låter fra de fleste Zelda-spillene. Om du ikke klarer å rocke til åpningen (kamp mot Ganon fra ALttP), da klarer du det aldri.

(Den første kommentaren låta fikk sier vel også sitt: "this is one of the best video game remixes ever released. i urge any zelda enthusiast or game music fan to not hesitate a single second and download this.")
232243​
Synes egentlig ikke at hardrock er en passende sjanger for Zelda musikk. Gi meg heller plain orchestra ^_^

Opprinnelig skrevet av Sudd3nly@12.06.2005, 05.59
Heh, jeg så gjennom masse gamle bilder og slikt. Så falt jeg over et bilde fra Zelda promoen som ble vist på Spaceworld 2000 for å promotere de grafiske mulighetene til Gamecube. La sammen et sammenligninsbilde med det realiteten er med det nye non-celshading Zelda spillet...

Se hvor mye Nintendo har utvilket seg sida lanseringa av GC til nå  ^_^
*Kose med Miyamoto* :kos:
232253​
Jeg får frysninger av bildet til høyre :ler:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Sudd3nly+12.06.2005, 15.13-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@12.06.2005, 02.53

232243​
Synes egentlig ikke at hardrock er en passende sjanger for Zelda musikk. Gi meg heller plain orchestra ^_^
232286​
[/b]
Døh. Hør på låta, du. Så skal du få lov til å kritisere. ;)

hehe låta var faktisk kul :D

D

Doctor Downs

Gjest
Høres til tider ut som en blanding av gammel Metallica og Perfect Darks synth-rock.

Eg likar det. =D

D

Deleted member 365

Gjest
Faens drittlåt..

ja.. men det er meg da. Jeg takler ikke sånne grinegitarer.
men ja.. det er en "liten" forskjell på den promoen til gc i forhold til hvordan det er nå.

har det kommet ut lyd filer av sangene fra TP ?

Hehe, nei! Det er en fyr fra et annet forum!

Okey, siden denne tråden skal handle om TP så kanskje man skulle diskutere mer om det? God ide?

Det jeg akkurat er mest nysgjerrig det er "hun" Midna. Nintendo har bekreftet at hun er "Evil" men hvorfor i huleste bærer hun "den maska" med Sheika merke?