The Legend Of Zelda: Twilight Princess

Opprinnelig skrevet av Henriko2@02.07.2005, 09.43
Jaa, ser bra ut det der!
Gleder meg som en liten unge på julaften :D
De holder vel fortsatt på med småredigering av bugs og sånt eller?
Håper det blir bra da :tommelopp:
God luck Nintendo.
238230​
Det kan jeg tro.
Spille kommer i novermber. :)

Gleder meg som f***...klarer nesten ikke å
vente til å få ri på store enger,banke bosser,gjenomføre templer o.s.v. ;)

*glede meg* :D

Du sier noe der. Men det er så lenge til, så jeg prøver å legge følelsene mine overfor spillet på hylla intil videre :p

Kommer i November, huh?
Vell, jeg har BURSDAG i November!
Håper det blir store avstander, som i Wind Wakerm bare på land!
Alle screensene og filmene jeg har sett ser veldig pent ut.
Gleder meg som en gris!

Hyrule field så i allefal lbetraktelig større ut enn på OoT!, men ellers vet jeg ikke så mye. Jeg bare håper det er masse byer.. og at der også er noen byer man ikke MÅ gå til, story messig. Dette ville gjort at spillet virka mindre scripta, i allefall hvis man kunne velge en annen rute, og gå gjennom nettop denne byen osv

Jeg håper på side-quests som er minst like spennende og gjennomført som de i Majora's Mask. Det alene hadde gjort spillet überknall.

Det er utrolig deilig å ikke føle seg helt bundet til hovedhistorien.

Jaha? Jeg følte meg aldri noe særlig forpliktet til å drepe alle de forbanna gyldne edderkoppene i OoT. Eller plukke opp alle skattene i TWW. Kjedeligere side-quests skal man lete lenge etter - der er så forbanna repetivt. Majora's Masks side-quests derimot, er fantastiske. :forelsket:

Alle som skaffa seg OoT heromkring var helt fanatiske etter å finne absoutt ALT. Og så fant de absolutt alt. Og nå er de sikkert blitt mye bedre mennesker, og muligens også et hakk penere.

Tror ikke akkurat at du mister utseendet ditt om du tar deg tid til å finne alt, men du kan lett bli bleikere
... med mindre du har tv'n og cuben (eller n64, kommer annpå hvilket spill) ute på plenen.. i så tilfelle har du et enda større problem

Jeg har ikke tålmodighet til slikt lengre. Når jeg var liten kunne jeg prøve og prøve og prøve og prøve hele tiden. Men da var jo spillene lagt for slikt også.

Jeg har også ganske kort tolmodighetslinje når det kommer til spill, men alt annet kan jeg vente lenge på

Kjempegøy og gå gjennom alle templene igjen for å finne edderkoppene, fikk lyst til det nå. *løpe bort til N64*

hahaha.. Er ikke akkurat det jeg liker mest, men gjorde det jo litt da jeg var 8-9 år. Alltid gøy å finne nye ting i den alderen XD