The Legend Of Zelda: Twilight Princess

haaper det blir en hel del mere og gjøre i TP , flere templer , flere ting og finne bruke , Minigames o.l .

Fiskespillet er i allefall tilbake ^^, og penere enn noen gang!. Håper ikke de tar kritikken om at WW var for stort aralt sett at de minsker dette i TP

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Teknisk sett var jo WW fylt opp av "saker og ting" what with alle de millionene av kister under havet, random cycloner og blekksprutangrep, ubåter, flåter og andre fiender. Jeg vil ha mer enn noe sånt tilfeldig piss. WW hadde jo dog den fantastiske greia at selv en del av øyene var helt ubrukelige bortsett fra at spøkelsesskipet kunne befinne seg der fra tid til annen. Eller at de bare skjulte én ting etter litt pusling rundt omkring.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Akkurat sånn er det jo i alle andre Zelda-spill, bare at det ble hakket mer åpenlyst i Wind Waker. :p

Stakkars Link. Må være varmt med alle de klærne.

Alle som syter om at WW hadde for lite dungeons.

..

Vel, dere hadde rett.
Det var for få.

Nå er jeg fryktelig dårlig til å forklare slike ting, men jeg kan gjøre et forsøk. Tekstur er "skinnet" til alle tingene i spillet. Ta for eksempel Link. Hadde ikke Link hatt teksturer ville han bare sett ut som en hvit 3D modell. For å indikere at Link faktisk har på seg en grønn drakt og for å vise hvordan Links ansikt ser ut, må altså utviklere kle teksturer på 3D modellen av Link. Håper det du forstår hva jeg mener. :)

Lodin

Der Waaaah
Det er jo ikke karakteren teksturen er stygg på, de ser veldig fine ut. Heller det at bakken ser ut som noe grums fra et N64 spill.

Er ikke tekstur rett og slett flere polygoner ett sted, for eksempel i bark, som danner skygger og greier istedenfor at det bare er "malt" rett på overflaten?
Eller er jeg helt på jordet?