The Legend Of Zelda: Twilight Princess

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du er helt på jordet, Shigsy traff spikeren rimelig bra med sin forklaring.

Hvis noen skulle være interessert i å se litt in-depth videoer fra E3-demoen kan dere stikke innom denne siden. Jeg vil også anbefale at dere tar en titt på "Reaction of the audience on the E3 2004 trailer". Folkene i salen tok litt mer av enn hva jeg trodde. Ganske moro å se på. :D

Takk Shigsy :D, der var faktisk en god del filmer jeg ikke hadde sett. Hah så den publikum traileren "\m/ OMG!!!"

syntes jeg hørte noen begynne å grine i den filmen....
Enten så er det en som er veldig glad i Zelda, eller så var det bare en PlayStation fanboy som spaserte "tilfeldigvis" forbi :D

Opprinnelig skrevet av Xenon@31.07.2005, 04.29
syntes jeg hørte noen begynne å grine i den filmen....
Enten så er det en som er veldig glad i Zelda, eller så var det bare en PlayStation fanboy som spaserte "tilfeldigvis" forbi :D
246801​
Sant det at noen begynte å grine. :) hehe

Twilight Princess blir mest sannsyneligvis et av de beste spillene i historien.
Jeg har alltid sagt at OOT er et stort spill, og jammen skal ikke TP bli mer enn dobbelt (var det trippelt`) så stort :tommelopp:

Lenge leve The Legend of zelda.

Bwahahahaha! Hype er ikke alltid til å stole på, du vet ikke om dette blir "et av de beste spillene i historien". Og Nintendo sa også at OoT ville ta ca. 4 uker å runde ... jeg vet ikke med deg, men jeg brukte iallefall ikke så lang tid.

Hvordan i all verden kan du tro at dette blir et av de beste spillene i historien?

Hvorfor skulle jeg ikke tro det? Når jeg elsker TLoZ, og har lest alt det positive om spillet? Kan ikke jeg tro at det kan bli det beste spillet i historien? Jo, det kalles forventninger.

Jeg bryr da meg ikke om hvor stor sjansen er for å bli skuffet. Jeg kan heller ikke få forventningene til å synke selv :/ Alt det jeg har hørt om spillet, har fått meg til å tro en ting, og det er noe jeg tror. Jeg tror det, dere tror det ikke. Veldig vanskelig å akseptere, det skjønner jeg jo.

Opprinnelig skrevet av DjNintendo@11.08.2005, 17.24
Jeg har alltid sagt at OOT er et stort spill, og jammen skal ikke TP bli mer enn dobbelt (var det trippelt`) så stort  :tommelopp:

250221​
the wind waker var nå også nesten dobbelt så stort i følge nintendo, så vær forsiktig med forventningene.

Opprinnelig skrevet av krisronold+11.08.2005, 21.43-->
<!--QuoteBegin-DjNintendo
@11.08.2005, 17.24
Jeg har alltid sagt at OOT er et stort spill, og jammen skal ikke TP bli mer enn dobbelt (var det trippelt`) så stort  :tommelopp:

250221​
the wind waker var nå også nesten dobbelt så stort i følge nintendo, så vær forsiktig med forventningene.
250335​
[/b]
Størrelsen er ikke alt som bygger opp forventingene mine. Spennende å snakke om mine forventninger? :svette:

Opprinnelig skrevet av krisronold+11.08.2005, 21.43-->
<!--QuoteBegin-DjNintendo
@11.08.2005, 17.24

250221​
250335​
[/b]
The Wind Waker er også dobbelt så stort når man tenker på den skalaen Nintendo tenkte på da de sa det; overworlden. Det er jo ingen tvil om at det åpne havet i spillet er gigantiskt! Om de hadde sagt dobbelt så langt, hadde saken derimot vært en annen..