The Sims 3

Lodin

Der Waaaah
#41
Jeg derimot syns det er dritartig så jeg sendte Isabelle Douchebag over til Erik. Jeg har ikke lov til å styre ham direkte, men hva de andre simmene mine gjør...


er å fike ham opp.


Kalle morra hans en lama.



For så å gi'n grisebank.


I mellomtiden, på andre siden av Riverview.
 
#42
Hvis jeg skal flytte en familie inn i huset mitt som er verdt over 1 mill simpenger, må jeg flytte dem inn i et hus dem har råd til først, for å så bruke money-cheat og flytte dem til det nye huset, eller finnes det andre løsninger?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Jeg gjorde det du beskriver der, funker det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
For dere som liker tanken på å kunne leike med bleike, britiske spilljournalister i The Sims 3 har nå Kieron Gillen lagt ut skribentene for Rock, Paper, Shotgun som simmer. Blir spennende å se hvordan de klarer seg i Riverview etter at jeg har vært ute med bulldozeren.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Kieron Gillen! Kieron Gillen? Kieron Gillen. Kieron Gillen! Kieron Gillen... Kieron Gillen?! KIERON GILLEN!!

 

Lodin

Der Waaaah
#47
...is furiously masturbating right now.

Sånn ellers trykka jeg på feil knapp i går så white trash folka mine fikk unge. Jævla så stress det blir når man skal passe på den fordømte kålmarken. Er det noe jeg kan gjøre for at den skal ha det fett? Happystatsen holder seg stort sett på midten med mindre den har driti på seg og ellers ser den ikke ut til å bry seg om diverse stimuli. Bare holde på til den får ben?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#48
Og akkurat slik fungerer det for virkelighetens white trash også. Du får sørge for at gutten vokser opp til å drive med dop og alkohol og melder seg inn i hæren for å slippe fengsel og deretter dør i Berzerkistan.
 

Lodin

Der Waaaah
#49
Morra er iferd med å slå seg gjennom som annerkjent kunstner og faren er ironisk nok iferd med å bli annerkjent kunsttyv så de er ikke så fryktelig white trash lenger. Uansett er vistnok kålmarken jente og planen er å gjøre hu til no slags geni ala han rockestjerna di.