[Multi] The Witcher 3: Heks, heksere, heksest

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hearts of Stone havna på vent pga Fallout 4! Blir det neste jeg spiller! Med alle patchene som har kommet til Witcher 3 siden det kom ut er det vel nesten som et helt nytt spill.
 

Lodin

Der Waaaah
Ser ut som de har smæla sammen Gondor, Rivendell og Hobsyssel etter at noen klaga over at spillet var for grimmørkt og ikke hadde nok klassisk fantasy og farger. Håper det faktisk er en eller annen form for parodi. Noe ala. Overlord hadde eid.

Skal forøvrig starte dette på nytt en eller annen gang når alle utgivelsene roer seg. Ga opp å spille på PS4 da nye PC-deler nærma seg.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Dette var nytt for meg men nå kan man preloade spill på PS4 og! Har kjøpt og satt de 14 GB-ene til Blood & Wine på nedlasting, og spillet låses opp ved midnatt.


Blir å eie.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Har spilt dette nesten konstant siden forrige innlegg, så det sier litt om hvor mye innhold denne ekspansjonen har. Et helt nytt nydelig område, rundt 30-ish sidequests og monsterkontrakter, ny Gwent-turnering og en helt ny deck, en hel ridderturnering med litt tricky men artig slåssing fra hest, grandmaster-versjoner av alle Witcher-rustningene, nye fiendevariasjoner, helt nye fiendetyper, nye awesome figurer, en godt skrevet hovedstoryline med vampyrer og en drøss med endings basert på valgene du tar. Og en ny sexscene såklart. Skjønner ikke at CDPR tjener penger på dette men jeg elsker dem. Jeg gjorde en strategisk save for å få tak i begge ending-cheevoene og begge rutene inneholder områder du ikke får se hvis du velger den andre.


Jeg er trist over at det ikke er mer Witcher 3 nå. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, du har alltids The Witcher 1 og 2 da!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Neida så siden Bowser har tatt kvelden grunnet lynnedslag (mer om dette i annen tråd), kjøpte jeg dette på PS4 for å ha noe å henge fingrene i.

Umiddelbart synes jeg det minner VELDIG om Witcher 2, men det er fordi jeg hadde glemt jeg kjøpte Witcher 3 ved release ifjor, men bare spilte starten før jeg la det vekk. Og det var teit gjort for FUCK ME dette er brrrrrrraaaaaaaae spillen!

Spilt i en hel haug med timer og kommet ganske kort egentlig, mest fordi det er så mye gøy å gjøre! I hele det første området undersøkte jeg alle spørsmålstegn på kartet før jeg gikk videre med storyen, noe som virker som gjentar seg i Velen. Men dette kartet er nesten for omfattende med innhold, og nysgjerrigheten min har flere ganger tatt livet av meg da den har ført meg til områder jeg ikke burde dra til på noen levels enda. Men jeg avdekker hele kartet sakte men sikkert, og ser spent frem til jeg bare blir litt sterkere så jeg kan rydde fler monster!

Jeg er level 9 nå, har allerede kjøpt og installert begge utvidelsespakkene og gleder meg til mange flere timer heksing.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Og jo PS siden jeg er helt nub og har SYKT mye spill foran meg får jeg nesten lese hele tråden :eek: Og høre på deres råd om det er noen!
 

Jante

privileged CIS shitlord
31. mai. Kroppen er klar for blod og vin!

Har endelig satt meg ned med dette igjen, og det er fortsatt det kuleste spillet. I går måtte jeg stå modell for en maler som endte opp med å lage et homoheroisk portrett av Geralt. Måtte selvfølgelig henge det opp på hedersplassen i soverommet til Geralts nyoppussa vingård. Der bor det for øvrig en gammal kjerring jeg redda fra en forbannelse som gjorde at hun samla på tusenvis av skjeer og hang de opp i hytta si.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Syntes det var merkelig hvordan det var så mange plasser å henge opp bilder/trofeer i huset ditt vs hvor mye som faktisk er tilgjengelig i spillet. :/
 

Jante

privileged CIS shitlord
Tja.. Får jo f.eks. en drøss med sermonielle skjold etter hvert, som kan henges opp på bildeplassene. Eller så kan man jo bare kjøpe noen. Men trofeer har jeg kun to av foreløpig.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Hmm..

Fikk dette av @Hagestol for noen år siden. På tide å fyre det opp?