theLAN 2004 og Spillegal!

SHDR

Gullmedlem
#1
<a href=\'http://www.thelan.no\' target=\'_blank\'>theLAN 2004</a>

Kan man friste med et lite LAN som en mulighet for å spille spill, delta i turneringer og sosialisere med andre nerder ... øh ... spillinteresserte?

theLAN 2004 kommer til å ha rundt fem hundre deltakere, blant dem forhåpentligvis en del fra Spillegal. Forvent konkurranser, generell nerding og ikke minst noe ikke alle andre har: et raskt og stabilt nettverk, med støtte for Gbit-LAN for de som måtte ha det.

Foreløpig er det klart at det blir turneringer i følgende spill:

* Counter-Strike 1.6
* WarCraft III
* Doom 3

Dette høres veldig ut som et vanlig LAN, eh? Vel, vi kommer også til å ha en seksjon for konsollspilling på prosjektorer og TV-er, og deriblant turneringer i følgende spill:

* Virtua Fighter 4: Evolution
* Tekken 4
* F-Zero GX

Flere konkurranser og turneringer vil bli annonsert etterhvert som de blir planlagt og klargjort.
Høres fristende ut? Ta med deg PC eller arkadestikke og begi deg til Engebråten Skole på Kjelsås i Oslo, fra 24 til 26 September! Inngangsprisen er den nette sum av 300 kr, og dørene åpner 14:00 på fredag!
 
#2
Om det friste? Absolutt! Men..
Nisse! Det er feil dato.. :leiseg:

er det åpen for å bare være et dag å betale mindre? Eller er det 400 kr. uansett?
 
#4
Artig.. Håpe at det ikke kommer noen som er supergode i Warcraft III til theLAN - kanskje jeg vinner xD

Eller.. Da må det bare komme komplette noobs dit. Da har jeg en mulighet..
 
#5
Da blir du jo bare skuffet hvis jeg kommer :ler:

Nei, jeg må si at dette høres fristende ut, det hadde ikke vært mulig med en Super Smash Bros. turnering også da.
Og ShaDes_, hvorfor 400kr, det står jo 300kr, er det noe jeg ikke har fått med meg eller?
 
#7
Opprinnelig skrevet av Freezar@27.08.2004, 12.40
Da blir du jo bare skuffet hvis jeg kommer :ler:

Nei, jeg må si at dette høres fristende ut, det hadde ikke vært mulig med en Super Smash Bros. turnering også da.
Og ShaDes_, hvorfor 400kr, det står jo 300kr, er det noe jeg ikke har fått med meg eller?
93847​
Jeg bare komme nære feil tast
er ikke dødsynd :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Dette er nok ikke noe for meg, selv om det hadde vært en fin sjanse til å treffe andre SG'ere.
 
#9
jeg hadde tatt dere baklengs, men jeg kan ikke på grunn av at jeg bor i Bergen.
 
#13
fuck, jeg vil også være med, men det passer utrolig dårlig.. kommer jeg fra syden den 24. og da må jeg sikkert gjøre masse lekser.. huff..
 
#14
Skal sjekke tid og sted med foreldre.
Skal også prøve å få med noen venner.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#15
HOMO compoer. Bortsett fra doom3 da selvfølgelig.

Men konsoll compoene er jo faen meg mer homo enn morrrrra di.
Hva med soul calibur? Bare for å vise hvem som har skillz. (jeg er ikke god)

Jeg er forresten security på theLAN.. :D YAY!
 
#16
Jeg er han som er sjefen over alle på theLAN da...

Men jeg tenker jeg satser på Norwegia i år, mye kortere for meg å dra.. Enkelt og greit.. Hadde vært kult å møtt SG folka, men akk...
 
#17
Må ærlig inrømme at jeg synes det var grusomt dyrt.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Alucard@30.08.2004, 15.01
Må ærlig inrømme at jeg synes det var grusomt dyrt.
95394​
Sammenlign det med en tur på byen, eller tusenfryd så ser du at det faktisk ikke er så ille. Eksemplene gir dessuten også bare underholdning i noen timer, men hos oss varer det i 3 dager. Jeg syntes ikke det er dyrt (men nå er jeg arrangør, så min mening teller nok ikke her :().
 
#19
Kan kanskje vurdere å ta turen opp dit. Jeg er jo en fast LAN-sliter liksom. Synd at maskinen min er så crappy. Må ha ny harddisk om jeg skal kunne få utfolde meg som digital vampyr dessuten. How miserable. >_<
 
#20
Kanskje jeg kommer :) Vi får se. Må man ta med noe som helst? Kan man bare stå å se på? I så fall hadde det vært kult å se andre SGer i aksjon.

Leit for de som ikke bor i Oslo. :p