This is harsh. Evaluate me: Demon's Souls

Aldri prøvd å ta han, men fra det jeg har hørt så grøftepuler han deg i alle hull med ett slag, men angrepsmønsteret hans er såpass forutsigbart at det er lett å unngå. Men da igjen så har jeg hørt dette i sammenheng med exploting og sære builds hvor du må drepe han i soul level 5 og slikt så det blir vel kanskje litt annerledes.
 
På min amerikanske fil så tok jeg han ved å forgifte han med Cloud of Poison. Veldig enkel men kjedelig metode, tar lang tid men man trenger bare å ta halve livlinja hans for å få sverdet han vokter. Nå er jeg mer interessert i rustningen hans og må dermed drepe han, frister mest å sloss skikkelig da. Jeg sjekket også om det lå noen nøkkel ved trappen som Jostein nevnte, men dessverre lå det ingenting der :( Får se å gjøre ferdig spillet og hente rustningen så tidlig som mulig i NG+. Skal dytte Ostrava ned til dreglinene :ninja:
 

Lodin

Der Waaaah
Uhm, jeg tror jeg har pure white i Boletarian Castle nå og dragene er borte fra 1-1, men porten helt i starten som kun er åpen i ren svart eller hvit er fortsatt lukka. Halp!
 
Skjedde med meg og, dragene var borte men jeg hadde ikke pure white. Må være en bug ellerno, de var tilbake neste gang jeg kom dit.

RAAGEKVITT!!! Sto dritlenge og bare kastet soul arrows på den stygge blå dragen i 1-4, klarte å få fjerne halvparten av liva før en feit minister drepte meg med en enkel flammeball. Mens han lo.
 
Har drevet med black phantom invasion en del nå, og jeg må si at jeg hater det. Selv greia er kjempekul og som regel veldig gøy, men samtidig helt ødelagt av FUCKINGS LAG. Kampene går ut på å angripe, rulle vekk, heale, angripe, rulle vekk, heale, gjenta ganger tusen. Blir seriøst sprø av det. Og det som gjør at lag ødelegger så her er at det ikke går an å avbryte noen andre mens de healer, fordi de gjør det før jeg selv ser det på min skjerm, og vi kan treffe hverandre selv om det ser ut som om vi er utenfor hverandres våpen-rekkevidde.
 

Lodin

Der Waaaah
Ene gangen jeg prøvde det gikk jeg til 4-1, sneik etter fyren til han fighta det andre svarte skjelletet og måkte inn med en backstab som tok ut det lille han hadde igjen av liv. :smugdog:
 
Å FY. Etter en god duell med en trollkjerring vant jeg omsider, og FITTA SLO AV MASKINEN SLIK AT SEIEREN IKKE VAR GYLDIG.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Haw! Selv ble jeg angrepet på 4-1 av en gjøknisse som tydeligvis spilte Royalty han også og trodde han var hot shit med ildmagien sin, viste seg at katanaen min hadde motsatt oppfatning og bedre argumenter. :smugdog:

Sånn apropos, flere enn meg som har opplevd å bli summona som Black Phantom uten å bruke Black Eye Stone, og så havna i et eller annet ræva tronrom med en diger gull-turban på skolten? Dette skjedde da meg i 3-1, aner ikke om det er meninga eller hva som er dealioen.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er Old Monk som er en slags miniboss i det brettet. Om man bruker en stein, samme hvilken farge er det en sjangse for at man istedet blir sendt til ham som Black Phantom. Det er vistnok tornadoturbanen som styrer kisen og den er ute etter en ny "eier". Det er derimot ikke sikkert turbanen velger deg og dermed kan neste person som spawner der mens bossen er dau automatisk få den. Eller no sånt.
Tipper du brukte en blå stein der. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Brukte en blå en ja, og takker. Når jeg tenker meg om leste jeg vel om det der tidligere, og så bare glemte jeg det. ^^
 
Har fått til det der tre ganger, de to første gangene var ganske skuffende siden de klarte å dø av noe før de i det hele tatt kom inn til meg. Tredje gangen var nå nettopp, brukte en black eye stone helt nederst i de trappene og endte opp som boss, syntes litt synd på fyren som møtte meg da jeg slaktet han i løpet av sekunder.

Er forresten helt på trynet at bare kvinnelige karakterer kan bruke silver bracelet som øker sjelinntekten med 20 %. Kjønnsdiskriminering på det verste.
 
Jeg prøvde også det der en gang. Fyren hadde med seg to andre... Gikk ikke veien for meg nei.
 
Yeahhhhhh jeg tok den blå dragen (gikk relativt fort med forgiftet kastekniv+soul arrow med 99 fresh spice), siste boss og nå Old King Doran. Endelig er rustningen min!

Nå må jeg bare skaffe meg enda et Blueblood sverd og to Scraping spears slik at jeg kan være en dual wielding motherfucker. Egentlig så er det vel ingen fordel med å dual wielde, men kult likevel.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg fikk den turbanhelvete, så jeg har det til odel og eie, hvis jeg husker rett. Er en stund siden jeg spilte det nå da.
 
Woohoo! Da har jeg endelig fått meg Demon`s souls og tror dere ikke at dama klarte å kjøpe Black phantom edition til meg uten noen peiling :D Nå trenger jeg bare PS3en min som jeg får i morgen, i en begravelse ( ikke spør ), så blir det bra! Første sony konsoll i for denne Nintendo fanboyen. Skal legge ut PSn id på signatur linjen :)
 
Black Phantom edition er eneste edition, dama di er ingenting.
 
Aha, leser som regel bare på amerikanske nettsteder, og trodde det var flere utgaver her til lands også. Spillet kom ut mens jeg var til sjøs så visste ikke om dette med bare en utgave. Derfor jeg fikk PS3en i begravelsen i dag også, siden jeg har vært bortreist.