SirkusMartin: Skal se om jeg kan gjøre noe med mellomrommet mellom innlegget og signaturen. Og bare for å presisere, så er det altså Yeti som har laget de tøffeste ikonene, og de MSN-aktige ikonene er fra en ferdigpakke, så det er derfor de ser litt ræva ut. Jeg regner i alle fall med at du mener at f.eks. REDIGER, SITER osv. er MSN-aktige, og ikke de Yeti har laget (f.eks. den snakkebobla med en stjerne i). Hvem vet, kanskje Yetipants har lyst til å lage flere ikoner til forumet.

Når det gjelder størrelsen på medlemsnavnene var dette noe jeg opprinnelig hadde ordnet, så skal ikke ta så lang tid før de er litt mindre. Og øh ... du ser det lille arket øverst til venstre i et innlegg? Hvis det ikke har skrift på seg er det lest, hvis det derimot er skrift på det, er det ulest.
Bamsefar: Det er ikke umulig, jeg vet jeg har de her et sted. Det hadde i alle fall blitt mye tøffere enn Medlem, grad I osv.

Skal se på det snart.
Toz: Send meg en PM hvis du vil at jeg skal slå sammen imported_Toz og Toz, samt gi deg et nytt passord (vet ikke helt hvorfor, men dette pleier å være nødvendig).
Klaymen: Har deaktivert innleggsgrensen nå.