Tilbakemeldinger og forslag

EagleJin

Bear Necessity
#41
Bra med forslag her!

Kasa:
Dere er hjertelig velkommen til å ta ansvar for utvikling/innvikling av hjemmesiden :D.

Infamous:
Det vitner bare om at noen andre må ta ansvaret for Tekken-turneringene ^^.

DagV:
Knall dere likte det!

Aye. Som DagV sier, vi har en ny verden som åpner seg i 2009! Titler som HD remix, SF4, Blaz Blue, KoF13 og Tekken 6 (selvfølgelig main event :p)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#42
Litt angående hvilke spill: Tekken er nok det mest populære beat´em´up spillet i Norge, om ikke verden, så for å trekke folk er det ikke dumt å fronte dette. Selvfølgelig, et stort miljø med mange mennesker som spiller en masse forskjellige spill hadde vært bra og sunt for RBN som organisasjon, men da må man også gi folket det de vil ha.
Ok, Tekken trakk meg til RBN hvor jeg fikk prøvd Guilty Gear, ble litt fan og vips ble communitiet litt større. Poenget er at det er feil å begynne i andre enden; fronte RBN med Guilty Gear for å trekke folk som uansett vil være med på Tekken?

Lag et godt arrangement, dra folk til det, og skap en entusiasme som gjør at de kommer neste gang, og hver gang.
Er ikke enten eller, bredde er uansett bra, men man får ikke folk til å spille Street Fighter ved å ha en stor Blanka plakat på arrangement, men ved å introdusere nye gamere til spillet.
EagleJin sier det egentlig: Tekken vil være main event, samtidig som 2009 blir et spennende år for fans av sjangeren. La oss se hvordan RBN kan dra nytte av det!
 
#43
For å ha det sagt, så var Desu-con eventen hvor RBN var invitert til, ikke at vi inviterte Desu-con til å ha oss med. Siden Street Fighter har best opplegg rundt anime/manga og samt er et udødelig spill, så er det ganske logisk hva som var størst den gangen ;)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#44
Jeg snakker bare generelt =)
 
#45
Hmm..mangla visst quote. Var ment som innlegg ang Desus main event.

Men, ganske enig justin ;)
 

MadCow

Lokal moderator
#46
Kasa : Bare send meg en pm, så kan vi avtale å ordne med tilgang til hjemmesiden.

I dag så jeg at det er elektromesse til helgen med en stor playstation-stand, www.electroworld2008.no.
Vi burde egentlig være på utkikk etter sånne ting for å promotere oss.
Kunne f.eks hatt en konkurranse der de som klarte å slå en kar fra RBN i tekken blir med i en trekningen av en premie. Blir kanskje vanskelig å få til noe nå til helgen?
Neste år så er vel Tekken 6 fortsatt ferskt på konsoll.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#47
Glimrende forslag!
Jeg kjørte en sånn greie i butikken jeg jobbet, et valgfritt gratis spill til den som klarte å slå en av Guitar Hero rekordene på maskinen, skapte masse entusiasme.
Så ja, der burde vi vært. Er Nordisk Film som pusher PS3 i Norge? Hva med å ta skriftlig kontakt, begynne å utarbeide mulighetene for et samarbeid, hvem hva hvor hvordan osv?
Men sees nok på årsmøte, ja ;p
 

EagleJin

Bear Necessity
#49
Dato for årsmøte har enda ikke blitt satt, men kommer i løpet av kommende uka.
Vil prøve å få med så mange som mulig :)