TimeSplitters 3

D

Deleted member 91

Gjest
Virker som om alle har glemt oppfølgeren på et av tidenes beste FPS, TimeSplitters 2. Spillet kommer ut 25. Mars i Europa, og har online-støtte på både PS2 og Xbox (men ikke for Gamecube, for den er homo).
Single-playeren handler om helten fra spill nummer to i serien, Cortez, som reiser i tid for å drepe tidsreisende demoner som prøver å være generelt slemme, og ... ja. En unnskyldning for en haug av våpen og brett fra forskjellige tidsperioder, fra 1920 til framtiden. Spillet har fortsatt den grisedeilige co-op-modusen inntakt også.
Men, de som har prøvd de tidligere spillene i serien vet at multiplayer alltid har vært hovedfokus, og det virker slik denne gangen også. Over hundre forskjellige figurer å velge mellom, med opptil 16 spillere. Kjøretøy er også med denne gangen.

Map Maker-modusen er forresten også med denne gangen, for de som husker den. Skal bli temmelig kos å laste opp selvlagede brett på nettet. :)

Noen bilder:

Jeg kommer ihvertfall til å ha et lite Xbox-LAN med Affable og Vortex i Påsken. :svette:

Dette så rett og slett.. grisedeilig ut. Nå begynner jeg å lure på hvorfor jeg ikke fortsatte med Xbox Live. Men, spillet skal kjøpes. Håper de har med mulighet for linking av Xboxer, da det vil bli mye, mye brukt. Co-Op mondusen er også veldig kul, og bare tanken på å få med kjøretøyer gjør meg vill. Jeg har sett en video, og spillet ser bra ut. 25 mars, ah? *spare penger*

Kozeklumpen. Skal bli så utrolig fett med kjøretøy og sånn. Fy faen, dette gleter jeg meg virkelig til, puuuuuuz.

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Revan@16.03.2005, 21.00
Dette så rett og slett.. grisedeilig ut. Nå begynner jeg å lure på hvorfor jeg ikke fortsatte med Xbox Live. Men, spillet skal kjøpes. Håper de har med mulighet for linking av Xboxer, da det vil bli mye, mye brukt. Co-Op mondusen er også veldig kul, og bare tanken på å få med kjøretøyer gjør meg vill. Jeg har sett en video, og spillet ser bra ut. 25 mars, ah? *spare penger*
191360​

System Link-a-go-go, og jeg antar det er mulig med opptil 16 Xboxer. Også temmelig sikker på at det går med flere spillere per Xbox (det må det da? :ehm...: )

Edit: Bare for cred-points, så skal det nevnes at Free Radical, utviklerne, består for det meste av tidligere Rare-ansatte - altså de som laget GoldenEye til Nintendo 64. ;)

"Med opptil 16 spillere", står det, jeg antar at dette betyr at man kanskje kan ha 16 bokser, men isåfall bare 1 påerson pr. bork, men 4 bokser og 4 personer på hver boks... :confused:

Edit: Baronen: du får 100 street-cred av meg.

Opprinnelig skrevet av Baronen+16.03.2005, 21.01-->
<!--QuoteBegin-Revan
@16.03.2005, 21.00
191360​

System Link-a-go-go, og jeg antar det er mulig med opptil 16 Xboxer. Også temmelig sikker på at det går med flere spillere per Xbox (det må det da? :ehm...: )

Edit: Bare for cred-points, så skal det nevnes at Free Radical, utviklerne, består for det meste av tidligere Rare-ansatte - altså de som laget GoldenEye til Nintendo 64. ;)
191364​
[/b]
Ehm.. vet ikke helt om jeg forstod den, men det er jo fire spillere per Xbox. Fire Xboxer, 16 spillere.

Tror dette blir bra, jeg. Skal slenge opp link til video fra spillet hvis jeg finner. ^_^

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Neocon@16.03.2005, 21.05
Jeg har en Timesplitters 3-demo, men har ikke prvd det enda. :/
191370​
Hvaf?! Du som sa du skulle prøve den for over en uke siden ... Skitten, skitten gutt!

Revan: Ja, det var noe sånn jeg mente. Videoer finner du på f.eks Gamespot. ;)

Ikke lenge igjen nå. Dette blir godsaker. Dagen er alltid god når jeg har fått et nytt Timesplitters spill. Og online også, shit... kommer til å bli mer hooka enn før.

Bring it! Trenger det nå :)

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg lukter mer timesplitters-netter med christian og gutta... Med meg på bunnen av scoreboardet.

Sniff.

Spillet ser veldig bra ut, men for min del drukner spillet helt mot andre utgivleser. Timsplitters ligger midt mellom Brothers in arrms og splinter cell. Samtidig med SP:CT kommer også det nye cloese combat, som må anskaffes straks det er ute. Uka etter splinet cell kommer doom 3 til xbox, som jeg allerede har bestilt, uka etter der igjen kommer jade empire, også bestilt. Det skulle holde meg gående ti Forza kommer i mai, og like etter kommer pirates og pariah. Juni starter med conker. Og innimellom her kommer det igjen noen ps2 og gc spill som skal anskaffes.

Og siden timesplitters 3 bare har fått helt greie anmeldeser, ingenting å hoppe i taket for, så staser jeg på å spille timesplitters en gang på sommeren.

Anmeldelser bryr meg lite, Timersplitters 3 må jeg ha. 2ern er blandt de beste spillene jeg noensinne har hatt, og jeg satser på at Timesplitters: Future Perfect ikke blir noe særlig dårligere. Håper bare de klarer å flette inn humor i spillet, slik som tidligere.

Det har ihvertfall 80+ til alle konsollene gjennomsnittelig (av de anmeldelsene Gamerankings tar med) hittil..

Noen som vet om det går an å linke med dette spillet på PS2, slik som det gikk på forgjengeren? Og jeg har også hørt skumle rykter om at det blir maks 8 spillere online på PS2-versjonen.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er temmelig sikker på at det går ann å linke PS2-versjonen også. Når det gjelder ryktene om kun 8 spillere online på PS2-versjonen, så sier IGN 16 ... Hvor har du hørt det?

Opprinnelig skrevet av Baronen+16.03.2005, 21.01-->
<!--QuoteBegin-Revan
@16.03.2005, 21.00
191360​

191364​
[/b]

Stemmer at det jobber en god del Rare folk i Free radical design, men da jeg leste et intervju med lederen (husker ikke i farten hva han het) så sa han at de fleste ikke likte å bli kalt for Rare ansatte. Merkelig :ehm...:

I hvertfall. Jeg har testet xbox demoen å jeg må si at jeg ble mektig iponert. Det er ikke så mye forandringer siden toeren, men siden toeren var så å si perfekt så har jeg ikke noe i mot en ny dose av det samme :) Flytende framerate og genial humor sørger for at dette blir en av vårens store vinnere, ikke bare blant gamere, men også blant "normale folk".

Xbox Live er det jeg gleder meg mest til siden jeg er stor fan av Goldeneye til N64. Spillbarheten lydene og grafikken minner mye av goldeneye, i hvertfall de to førstnevnte.