TRUE CRIME- NEW YORK CITY

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gun stillet egentlig sandbox-tørsten min for en stund fremover. Angående lengden på spillet (dvs. Gun)... vel, dette er statsen min etter ca. seks timers spilling:

Du klarer det på en ettermiddag, med andre ord.

det ser fett ut..
btw.. fet signatur! :tommelopp: :kul:

Tja stå gjerne over, men vil fortsatt si at det er bra. Spillt det mye nå og det like bugs i forhold til andre spill. Synes også historien er troverdig og bra. Så tror jeg tar karakteren fra gamespot med en klype salt og koser meg med spillet :ler:

Lodin

Der Waaaah
Ha ha, enda mer middelmådig enn orginalen med andre ord. :ler:
Trur jeg holder meg til å runde GTA:SA for fjerde gang ja.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det første True Grime-spillet, hallo?

Lodin

Der Waaaah
Først the Movies og nå dette. Er det noen flere Activision spill du vil hype for oss mens du først er igang, Herc? :p

SHDR

Gullmedlem
Wow. Tobias, Martin og jeg spilte dette for noen dager siden. Det er helt fenomenalt skrot. Spillområdet er stort, av typen "det tar ti jævla minutter å kjøre fra oppdrag til oppdrag"-stort. Byene er fulle av folk, biler og annet skrot, faktisk så fulle at det hakker. Det er konstant kveld/natt, og på tross av at det ser anstendig ut, er det så generisk at det er til å grine av. Alle kvartalene ser like ut, og instansene der oppdragene foregår er stort sett bokser med folk i som du må skyte. That's it. New York er vel faktisk enda mindre egnet enn LA til å fungere som spillområde.

Good cop/Bad cop-greia er underutviklet og irrelvant, oppdragene er dølle, historien er helt latterlig rævva og premisset er like tiltrekkende som å pule et kjøttsår.

Alt i alt, folkens, styr unna. Langt unna. Det er mer DRIV3R enn GTA. Hva mer trenger dere å vite? Lyspunktet med spillet er at du kan kaste deg over hvem som helst på gata, og banke hodene deres i asfalten uten at det får noen videre konsekvenser for deg. Det er også en helt ekstraordinær fysikkmotor som av og til sørger for at for eksempel busser tar noen fantastisk stygge break-moves, som for eksempel å sentrifugere i veien hvis du kjører på dem. Dette spillet duger som en slags skrekk og advarsel til alle som vil lage spill: Dette er det bransjen vil at du skal lage. Styr unna. Aldri bli spilldesigner. Du må lage ting som dette, og late som du liker det. Hurra!

Ser bare du har kommet med kritikk gjennom hele tråden og gidder ikke bry meg så mye om det. Kult at folk gidder å legge ned så mye energi for å disse et spill som andre liker godt, men bra man har en dialog. Du sider styr unna. Mange andre sier at det er good to go. Jeg er av den siste kategorien. håper dere koser dere like mye som jeg har gjort med dette spillet. Ha en trivelig helg allle.

:ler:

Lodin

Der Waaaah
Du sider styr unna. Mange andre sier at det er good to go.[/b]
Nei det gjør de ikke. Du er den eneste her som har sagt at dette er bra.
Det har forøvrig et snitt 65% hos gamerankings og det er en god indikator på hvor bra dette spillet er.

Synes eneren var et kult spill, men når jeg først ble ferdig med det orket jeg ikke spille det på nytt.. Greit at du kan kjøre rundt i et fritt område som på GTA, men det er langt ifra like mye å gjøre, bare kjøre rundt og se på den samme kjedelige byen eller undersøke random fotgjengere, fun? Og selve storyen var ganske kort som fler nevner her!
Tror nok at jeg skal holde meg unna New York.

14-yr-old has seizure after 5 hrs of True Crime: NYC

Opprinnelig skrevet av Joystiq
A 14-year-old girl had a seizure after a five-hour marathon of True Crime: New York City. While most game veterans can withstand even greater lengths of time without so much as skipping a beat (or not), there are those for whom incessant warnings actually apply to in good measure.

According to WTAE-TV, True Crime: NYC includes sections where you drive your car through snow, and the snowflakes act as a strobe light, which caused the convulsions (rather than the bright ads plastered all over the virtual city). Amy Kopaska’s brother apparently took a break when it was her turn to play, though it was not disclosed whether he was actually old enough to fit the ESRB’s age-based recommendations for the M-rated title.

“Kopaska now only plays one to two hours at a time and then takes a break,” something a few of us could probably learn a thing or two from.

Lodin

Der Waaaah
Bah! Med mindre de klarer å fysisk filme en unge spille TC:NYC i mer enn en halvtime i strekk så må jeg kalle bullshit på den historia!