Turnering i Mario Strikers

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
*Foreløpig er det ingen frist på når kampene må være ferdig, men prøv å få spilt en eller to kamper hver dag.

*I den turneringen her må du spille mot alle påmeldte. Knock-out turneringen på NF endte opp med ett kaos da den ene halvparten ikke møtte opp og den andre halvparten ble beskyldt/beskyldte for juks. I denne turneringen kan jeg lett luke ut de som gir seg og fjerne poengene de har gitt og fått.

*Poengene blir fordelt sann:
Seier: 3 poeng
Seier i Sudden Death: 2 poeng
Tap i Sudden Death: 1 poeng
Tap: 0

*En kamp skal bestå av en runde på fem minutter.

*Dere skal spille to kamper mot samme person. En hjemmekamp og en bortekamp. Hjemmekampen er den kampen du inviterer og er fri til å velge bane.

*Begge må oppgi resultatet av kampene. For moro skyld så kan dere skrive opp antall mål.

*Det blir ingen regler mot "feige taktikker", men det hadde vært veldig fint om at begge aksepterer bruken av sanne taktikker hvis den ene vil bruke dem, så unngår vi krangling og sure miner. Husk at det er lettere å utføre dem enn det er å ødelegge dem.

*Resultatet av en kamp er gyldig selv om det var mye lagg, ettersom jeg, i likhet med bruken av urettferdige taktikker, ikke kan kontrollere om dere lyver/overdriver eller ikke. Eventuell omkamp får diskutere om selv, men det er ikke noe krav.

*Logger du av under en kamp så ta umiddelbart kontakt med motstanderen. Er det endelige resultatet uvisst og du har en god grunn, så blir det omkamp.

*Det blir premie. Selv deler jeg ut Elfquest: Kahvi nr. 1, 2 og 6(av seks). Det ville ha vært fint om andre kan bidra med noe, sann at vi har premie til de tre beste og trøstepremie til den dårligste.

Noe jeg har glemt?



Liste over påmeldte arrangert etter poeng:
Tales - 21 poeng 8/14
Tutankoopa - 9 poeng 4/14
Ghaz - 0 poeng 0/14
K999 - 0 poeng 4/14
Klaymen - 0 poeng 2/14
MonkEboy - 0 poeng 0/14
OnkelSander - 0 poeng 0/14
Yetipants - 0 poeng 2/14
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Da dropper jeg å melde meg på. Får ikke spilt noe mer etter den 27ende så det er liten vits. :hmm:
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#3
Jeg er med jeg :)

Jeg syntes nå likevel at det burde være "forbudt" å konsekvent prøve å slå ut alle motspillerne med Hammer Bro og Birdo, men jeg regner med de fleste skjønenr at det er feil.

Og er det lov med cheats? Uten at det er avtalt på forhånd?

Er turneringen over når alle har spilt en kamp (vel, to da...) mot alle de andre? Hva om det blir lik stilling?
 
#4
Hvor lenge etter den 27. får du ikke spilt?

Det er lov å bruke "cheats" ja, jeg ser ikke hvordan det kan bli ett problem ettersom de påvirker begge parter like mye? Du skjønner hvilke cheats jeg snakker om? Jeg regner med at de fleste dropper dem uansett.

Når turneringen er over og noen har like mye poeng så kan vi alltids la de spille en kamp til.
 
#5
Jeg kunne forsåvidt tenke meg å være med, men med tanke på at jeg er borte en stund, vet jeg ikke om jeg kommer til å sinke hele prosessen. Men melder meg på, med forbehold om eventuelle hindringer.

Og hva slags cheats snakker vi om? Mener vi de "megastrikes er usårlige for alle utenom keeperen" greiene? For de synes jeg ikke vi skal ha med.
 
#6
Hmm, kanskje du har rett. Eksempelet ditt kan vel by på problemer. Ok, vi kutter ut cheats da.

Jeg vil helst ha minst åtte stykker med hvis det skal bli noen premieutdeling. Jeg vil at flest mulig skal ha muligheten til å være med, så jeg kan godt sette fristen til en gang ut i 2011.
 
#8
Kanskje vi og skulle lage en oversikt over hvilken kaptein hvem bruker. Og alle bør vel og ha ett andrevalg.

Mine er 1. Waluigi 2. Luigi
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Melder meg på, så er bunnplasseringen sikra i det minste. Spillet er artig, men jeg har cirka null snøring.

1: Wario 2: Yoshi
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#12
Mine kapteiner er:

1. Wario
2. Petey Pirahna
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#14
Jeg kan bli med på kamp om ti minutter jeg, om det er noen som vil. HAr dårlig magefølelse though, er blitt så dårlig i det siste :(
 

K999

Keystone State Of Mind
#17
Er med jeg TutanKoopa, så spiller vi bare 2 kamper? 5 minutter hver? Og hver sin tur til å hoste.

Edit: La ikke merke til at det var 2 timer siden du postet. :$
 
#18
Tenkte jeg skulle si ifra: da får ikke jeg spilt noe før fredag 29. Men etter det er jeg ledig, ihvertfall den helga.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#19
Noen som er med nå snart? Jeg spiller nå i hvert fall ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.