Turnering i Mario Strikers

Status
Stengt for ytterligere svar.

K999

Keystone State Of Mind
#41
Dagen er ganske går og død for meg, så jeg blir bare inne resten av kvelden. Derfor så kan dere bare sende meg en pm, hvis noen vil bli ferdige med kampene mot meg. :)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#42
1-6 og 5-4 i min favør :)

Hvorfor sto du hele tiden så nærme keeper og skøt? Er det en slags taktikk, at den ofte går gjennom ham?

EDIT: Ja, glemte å si, det var meg og K999 som spilte ;)
 

K999

Keystone State Of Mind
#43
Nei, hadde bare en veldig dårlig kamp for meg, selvom andre kampen gikk litt bedre. Pleier å skyte lengre ifra, men du var så rask, du sentret og var hele tiden rask. Litt for god for meg.
 
#45
Hva er egentlig den oversikten du har i parantes på hovedsida, Tales? Er det antall spilte kamper, er det feil, jeg har ennå ikke spilt noen kamper.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
Lurer på om ikke jeg glatt melder meg av turneringa, gitt. For det første har jeg ikke orka å spille noe særlig Mario Strikers, og for det andre er onlinespillinga Nintendo har spikra sammen en fiasko. <_<
 
#49
Mulig å melde seg på?
 

K999

Keystone State Of Mind
#50
Lurer på om ikke jeg glatt melder meg av turneringa, gitt. For det første har jeg ikke orka å spille noe særlig Mario Strikers, og for det andre er onlinespillinga Nintendo har spikra sammen en fiasko. <_<
[/b]
Ja, nesten litt enig. Melder meg ikke ut, men onlinespillingen var ikke så særlig bra. Spesielt etter å ha brukt XBL i over 1 år nå.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#52
Like så greit, jeg har ikke spilt Mario Strikers på flere uker nå. Men en kommentar til dere XBL-gutter: Dette må da i det minste være det beste online-systemet fra Nintendo til nå. JEg syntes i hvert fall Mario Kart DS og Metroid Prime Hunters er totalt katastrofe på online-biten (bortsett fra når du faktisk får deg en kamp ;) ), i forhold til dem er dette skikkelig smooth. Det er ikke XBL, men det er bra nok for meg :)
 
#54
Jeg har ingen problemer med å finne folk på verken Mario Kart DS eller MP: Hunters. Går knirkefritt.

Gleder meg til å prøve Wii's online-funksjon. Er skeptisk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#55
Det som er det eneste problemet for meg, er at jeg ennå har til gode å spille en lag-fri kamp. Selv med maks i tilkoblingskvalitet kommer det rykk og napp hele tida. <_<
 
#57
Har ikke hatt noe lagg jeg :confused:
 
#58
SITAT(Yetipants @ 05.07.07, 00.25) 72536
Det som er det eneste problemet for meg, er at jeg ennå har til gode å spille en lag-fri kamp. Selv med maks i tilkoblingskvalitet kommer det rykk og napp hele tida. <_<
[/b]
Samme her. Det ødelegger litt, men plager meg ikke SÅ mye. Er ikke vant til xbox heller jeg men...
 
#59
Men for faen. har dere ikke skjønt at hvis dere skal få noe sånt i gang, må lederene for turneringen sette opp kampene, og to valgfrie tidspunkt. Hvis det ikke blir spilt kamper på noen av de, for begge to tap, eler bare den ene hvis den andre kan dokumentere at han var der på tidspunktet og ikke motstanderen møtte opp. Gawd, dere skuffer meg, iallefall dere som har vært med på slikt før. Har ikke fått en eneste kompo igang hjer på SG. Skuffende.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.