Turnering i Mario Strikers

Status
Stengt for ytterligere svar.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#21
Da har jeg og Tales spilt turneringens første kamp (?).

Tutankoopa-Tales
10-9
2-4

Det blir vel tre poeng på oss begge det ;) Bra spilt Tales. Bowseren din scorte jo omtrent hver gang han tok i ballen :p
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#23
Jeg bare varsler om at jeg logger på og spiller i sikkert en liten time nå, i tilfelle noen tenker det samme ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Akkurat grunnen til at jeg ikke spilte kamp #2 mot deg var vel det at det var fint liten vits. Hadde aldri noen sjans uansett.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#28
Noen som blir med på kamp med meg fredag kveld, sånn i åtte-tiden? Når uka er over vil jeg ha mye bedre tid til å konsentrere meg om turneringen :)

EDIT: Pah, skal visst jobbe hele den dagen :( Så det får bli på lørdag-søndag, da burde jeg være ledig hele tiden. Noen som kan?
 
#29
Kan sikkert ta noen online-kamper i kveld, så vi får unnagjort denne turneringen. Send pm-ellernoe ettersom jeg ikke kommer til å sitte å refreshe spillegal.

Sånn, btw: Hva er "Skill Level", for noe? Endrer hvor god keeperen er? Og hvilken skill level spiller vi med i turneringen?
 

K999

Keystone State Of Mind
#30
Har ikke vært noe klar for turneringen jeg, iom at internetten min har bare blitt værre. Og at jeg har hatt ferie i 2 uker, og derfor ikke vært så mye hjemme. I morgen begynner jeg å jobbe litt, men har ledig tid nå hvis internetten gir meg lov.
 
#32
Jeg kan slette de, hvis det er det du mener? Legg dem i riktig tråd neste gang.

Enmet ryddet.
 

K999

Keystone State Of Mind
#33
5-2 og 2-4 til Tales, han spilte klart bedre enn meg, selv om det ble veldig gjevnt på andre kampen.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#36
Jeg skal begynne på en ny sommerjobb i morgen og må nok vie min oppmerksomhet dithen. Men jeg er klar for kamp på onsdag kveld og alle kvelder utover. Vel, omtrent alle ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.