Uncharted 2: Among Thieves

Terje

mostly harmless
#24
Spillsjangeren adventure har ikke noe med filmsjangeren å gjøre. Adventure spill er slike labbe-rundt-med-digert-inventory-og-løse-oppgaver spill, som Monkey Island og Day of The Tentacle, de litt eldre King's Quest og Larry spillene fra Sierra til de enda eldre rene tekst-spillene fra Infocom som Zork og Enchanter serien. Sjangeren heter adventure fordi det aller første av disse spillene var et tekstbasert fra '76 som het Adventure. Derfor.

Men siden kidsa i dag ikke har peiling på dette og kaller alle slike Tomb Raider type spill for adventure spill, blir jeg ikke overasket om definisjonen snart blir forandret til det.
 
#25
Nå hører jo uncharted og lignende spill til sjangeren "action adventures", så det er jo ikke så rart at det oppstår misforståelser.
 

demake

Seksuelt godteri
#27
Ja. Jeg også.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#32
Spilte akkurat en runde med Thinaran, men han bare stakk etterhvert. :(
Ellers så var mine første ord in-game "OH SNAP" da jeg så grafikken på min egen teve. Virkelig, jizzed my pants. De 7 minuttene vi rakk å spille var også veldig smooth, lite lag eller annet tull. Flere våpen, riot-shield, snø-på-buksa... eide. Også kan man ta opp kamper og se den senere.
Gidder ikke fortelle mer, skal spille litt til.
 
#34
Jeg sa jo dette ville bli game of the ever.

Dagbladet og PressFire (hvor kom egentlig den siden fra?) sier også seks.
 
#37
Kan man KJØRE den tanksen? Trodde den bare var scripted pynt.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#38
Du kan iallefall stille deg oppå den og bruke gønsene dens. Jeg ble drept to ganger av spilleren som brukte dem.

Fant også en bug(?) i The Village hvor jeg prøvde å klatre opp på et hustak via en pillar og bare døde med en gang.