Uncharted 2: Among Thieves

#2
:elsk:
 
#6
Når det kommer til multiplayeren kan jeg ikke si jeg er videre imponert, skaffet meg beta her om dagen og det ble veldig for meh. Men så lenge story mode holder koken er jeg gæim!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Kanskje jeg skal gidde å spille ferdig eneren en av dagene...? Det ble iallfall jævlig ensformig etter kort tid, håper de har fiksa det i toeren.
 
#8
Har forhåndsbestilt for lenge siden, elsket eneren å vil nok elske toeren også.

De få anmeldelsene som er ute tyder jo på att det er saker vi snakker om her:

Official Playstation Magazine US: 10/10

Gamesradar: 10/10

French Gamerzine' Gameblog': 5/5

PSM3 (French): 21/20 (Really?)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Jeg mente hele den derre "ta noe et spillblad, spesielt et som spesialiserer seg på en spesifikk platform, for god fisk"-greia, men sure.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#14
Ah, kult. Da skal jeg prøve å få spilt eneren mens jeg gir dette tid til å gå ned i pris. Skal blir godt med litt adventure. Langt mellom godbitene.
 
#15
Uncharted gikk meg hus forbi lenge. Heldigvis gav jeg det en sjanse for det var langt bedre enn hva jeg hadde forestillt meg. Uncharted 2 skal jeg derimot ikke drøye, det skal jeg ha så straks det blir lansert.
 
#16
De som har lyst til å spille multiplayer-demo allerede idag kan bare klikke seg inn på play.com for å velge "preorder". Så er det bare å avbestille så fort koden er sendt.
 
#18
Spilt meget med MP-beta\demo i de siste dagene, føler at det kun er morro fordi jeg gleder meg til selve spillet en del. Men for all del, greit nok system og nydelig grafikk.
 
#20
Kanskje jeg skal gidde å spille ferdig eneren en av dagene...? Det ble iallfall jævlig ensformig etter kort tid, håper de har fiksa det i toeren.
QFT.

Uncharted gjorde meg egentlig ganske irritert. Setter man spillet på "enkelt" blir det ensformig og lite givende, setter man det på "vanskelig" er det tidvis ganske ødelagt, synes jeg. Var en del situasjoner hvor man tenker at man er ferdig med strabasene, og gleder seg til å komme videre, bare for å oppdage at neida, spilldesignerne kaster en ny bataljon inn som angriper på nøyaktig samme måte og derved ikke tilbyr noen økt verdi ut over at man risikerer å miste det man har slitt for.

Siden eneren var i 5/10-6/10-land kan jeg styre min begeistring for toeren foreløpig.

Ah, kult. Da skal jeg prøve å få spilt eneren mens jeg gir dette tid til å gå ned i pris. Skal blir godt med litt adventure. Langt mellom godbitene.
:eng: Uncharted (Drake's Fortune i hvert fall) er ikke et adventurespill.