Uncharted 3 - Raiders of the Drake's Deception of Doom... Last Crusade.

Lodin

Der Waaaah
Nathan Drake bør egentlig være homo. Det forklarer alt med serien. Godeste Jim Sterling gir oss hvorfor det er veien de bør dra serien.
Nathan blir alltid sammen med hu ene dama i spillet, men så flyter de fra hverandre.
Nathan henger alltid med butche Sully og sigarene hans før kamera begynner å filme spillet.
Nathan nekter å fortelle hva han har drivi med før siste spillet starta sine kuttescener.
Nathan cosplayer som Poison fra Final Fight på fritiden.
 
Det hadde eid.
 

demake

Seksuelt godteri
Enig med sagosen og shinra - Uncharted-serien kunne hatt godt av litt mer eventyring og litt mindre dreping. Dette er ikke et krigsspill og Drake blander seg inn i disse sakene på egenhånd, så synes heller han kunne latt være å drepe hundretusenmillioner.
Dette.

Mer Tom Reidar og mindre (ødelagt) tredjepersonsskyter.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Da runda jeg dette greiene her, og det var ganske storslåtte greier. Jeg synes Naughty Dog klarte å få til den Indiana Jones-følelsen med mye annet som foregår enn bare run-and-gun mye bedre denne gangen, og man gjør mye forskjellig i spillet. Det er bare deilig å tusle rundt med fakkel og løse gåter i sakte rolig tempo. Dessuten så er man ikke så vill med pistol heller. Det var ofte jeg bare løp vekk fra fienden til neste checkpoint i stedet for å stoppe og drepe dem. Det approver jeg veldig at er mulig.
Og sanda når man kræsjlander i ørkenen... fy faen, den sanda. Den.

Ellers så syntes jeg historien var ganske mye dårligere enn forgjengerne, og det er litt trist. Veldig mye plotthull og logiske feil, og skurken er ikke på langt nær så fleshed out som hun burde vært. Men den tok meg jorda rundt osv, og det er fett så jeg tilgir en litt dårlig story. Dialogen og skuespillerne er fortsatt sjarmerende så det ekke så farlig ;;:;;);)))

Last Crusade/10
 

demake

Seksuelt godteri
Hadde glemt hvor bra denne tråden er. En klassiker for nye lesere.