Utfordring til GP

#21
YOYOYOIYOIYOYOYYOYOYO!

Jeg utfordrer hvem som helst her med mokojin(sånn det skrives?)
fight. Hvem som helst. Jeg er bare 1333337 med han!


Eller så utfordrer jeg JINsama, du med din christie og jeg med bryan.
 

MadCow

Lokal moderator
#22
Opprinnelig skrevet av Sushi@14.10.2005, 15.43
Jeg utfordrer hvem som helst her med mokojin(sånn det skrives?)
fight. Hvem som helst. Jeg er bare 1333337 med han!
268984​
Nei, Mokujin
Bring it on! Mokujin vs Mokujin ! Best av tre
 
#23
Jeg godtar challenge fra deg Sushi. La oss si, mirror-match..? If you dare.. :p (bare jeg ikke blir Kuma eller Ganryu så skal det nok gå greit...)
 
#24
Opprinnelig skrevet av JINsama+12.10.2005, 01.58-->
Anyways, homsa-som-redder-katter?
Du skal liksom få snøballen til å rulle nå eller? Først med challenge til meg og greier..  :p
268122​
[/b]
I VF3 introen så reddet Lion en katte som holdt på å bli kjørt over av en bil, riktig bra gjort og det står respekt av. Men når Dejan valgte Lion i VF da må dette her bety noe. :D

<!--QuoteBegin-EagleJin
@12.10.2005, 10.13
Duke: You're on, punk! : D :p
Uhm.. Hvilket spill er det snakk om? TTT eller T5?

Og en ting til, Duke... Av alle gangene har vi gjennomført utfordringen bare 2-3 ganger :p
268146​
TTT og T5. :p Sant, sant. Men jeg vant de to-tre gangene. = )

Jeg utfordrer Oma i Tekken 3, TTT og T5. <--- for fun. ^^

Jo! Jeg utfordrer JINsama i Mario Tennis. I og med at alle sammen (spess han) jukser i Mario Golf. Hax! Så utfordrer jeg han i Tennis. Planta skal seire!
 
#26
Opprinnelig skrevet av oma@13.10.2005, 16.35
jeg har forresten ingen spesifikk jeg vil "utfordre" men jeg vil være æret viss jeg får spille mot kapitalisten eaglejin, jeg har og lyst å spille mot nukleuz... ellers tar jeg på meg de kampene som blir slengt i min retning, men jeg vil ikke utfordre noen, jeg vil ikke ta munnen full...

men vi har vel fremdeles en avtale sant nilo og gud? vi skal vel ta noen kamper for å avslutte striden? men den som vinner må finne seg i å lære de som ikke vinner litt :p
268680​
Awww... det er bare fordi jeg er søt...

Opprinnelig skrevet av MadCow@13.10.2005, 23.51
Jeg utfordrer Wallace i Donkey Konga 2 PAL (GC).
Best av tre sanger, annenhver gang på singleplayer. Den med flest poeng vinner.
Velger en sang hver og den eventuelle 3.runden blir random.

268856​
Nå har jeg ikke sett deg spille det, sett Wallace på NTSC(mener å tro det var det) og det var verdt det!


JINsama og Wallace, jeg og oX hadde peil da... lol...
 

MadCow

Lokal moderator
#27
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+15.10.2005, 02.36-->
<!--QuoteBegin-MadCow
@13.10.2005, 23.51
Jeg utfordrer Wallace i Donkey Konga 2 PAL (GC).
Best av tre sanger, annenhver gang på singleplayer. Den med flest poeng vinner.
Velger en sang hver og den eventuelle 3.runden blir random.
268856​
Nå har jeg ikke sett deg spille det, sett Wallace på NTSC(mener å tro det var det) og det var verdt det!
269166​
[/b]
Jepp, vet hva Wallace er god for. Regner med det blir en heftig battle, og satser på mye publikum :kul:
 

oma

Village Drunk
#28
Opprinnelig skrevet av Duke@15.10.2005, 00.24
(...)
Jeg utfordrer Oma i Tekken 3, TTT og T5. <--- for fun. ^^
(...)
jeg er med i tekken5, men tekken 3, og TTT vil egentlig ikke være gøy for noen av oss, for det vil bli som om jeg spilte alene mot real madrid som brukte alle sine stjerne spillere og skulle bruke alle midler for å vinne, eller for å si det litt anderledes, ett realt roadkill, har ingen erfaring what so ever fra tekken 3, og minimal erfaring fra TTT, jeg begynte å spille tekken når tekken 4 kom ut
 
#29
Oma: No worries, Duke vil bare ha en easy victory uansett.. derfor han valgte spill du ikke kan. Mwoahahahah

Sorry spam, men det var verdt det :D

Challenge'er Wallace:

Wallace - Raven VS JINsama - Devil Jin :ler:
 

MadCow

Lokal moderator
#30
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@12.10.2005, 22.05
Jeg utfordrer Norges lover:
Nilo, Gud, Oma

268434​
Jeg vil gjerne melde meg på kampen om Law, hvis jeg får lov ....
 
#31
Den er grei 'et. Da blir det Nilo, Gud, Oma og Madcow jeg utfordrer ^^
 
#32
Okey, jeg gir egentlig så faen i denne utfordrings greia fordi jeg skal spille mot de fleste når jeg kommer ditt anyway... så jeg utforder alle!! Og seff, Red_hawky du og jeg anytime..og den digge kuma'n til eagle!!
 
#33
Madcow.. Challenge accepted :D

JinSama.. You're on buster!
 
#34
Opprinnelig skrevet av Wallace@16.10.2005, 23.52
Madcow.. Challenge accepted :D

JinSama.. You're on buster!
269694​
Jeg krever å sitte i nærheten når det skal kjempes om Konga!
 
#35
Har en ny Tekken 5 utfordring: Team Battle, 6 folk random (valg med start).
Utfordringen går hovedsaklig til EagleJin og Madcow, men andre er velkomne de også. Hvem har med seg lykken? :D
 

MadCow

Lokal moderator
#37
Har en ny Tekken 5 utfordring: Team Battle, 6 folk random (valg med start).
Utfordringen går hovedsaklig til EagleJin og Madcow, men andre er velkomne de også. Hvem har med seg lykken? :D
[/b]
Yeah, I'm in!
Skal begynne å trene hardt med Lei og Hwoarang ;)
 
#38
Yo! ja, vi sier at dette er emnet for universal utfordring da! Siden det neppe blir noe av de gp greiene! Men jo! jeg har noen jeg vil utfordre etter igår:p

1. er det vel Dead A. Ble faktisk veldig imponert over din bryan!
2. er det Junior! Synsyk kult å få en dyktig spiller på så ung alder:D
3. Supo, Jinov og co! ja, faen må få spilt mot dere snart!

Så send en pm eller noe slikt! og la oss få inn noe fights før neste turnering!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#39
Yo! ja, vi sier at dette er emnet for universal utfordring da! Siden det neppe blir noe av de gp greiene! Men jo! jeg har noen jeg vil utfordre etter igår:p

1. er det vel Dead A. Ble faktisk veldig imponert over din bryan!
2. er det Junior! Synsyk kult å få en dyktig spiller på så ung alder:D
3. Supo, Jinov og co! ja, faen må få spilt mot dere snart!

Så send en pm eller noe slikt! og la oss få inn noe fights før neste turnering!
[/b]

Høhø, jeg tror nesten jeg vil sette opp samme liste! Pluss deg da Nilo! :D Men kanskje med annen grunn!

1: Ja, Dead Alchemist, som vant turneringen i går, og som slo meg ut av NM, men som jeg var close på i innledende kamper i går! Vi måtte til Final Round! Hehe, én dag...
2: Ja, det er FOR kult med en så ung, og så dyktig, Tekken spiller! Jeg vil også spille mot Junior!
3. Supo, har ikke spilt mot deg, har jeg lyst til! Moro å se på deg spille! Ellers er jeg alltid klar for re-match mot deg, Jinov!
4: Og deg da Nilo, først og fremst siden Law`en din er sagnomsust! Og fordi du virker som en morsom kar!


Yeah, crunk, mordi yoyo, det er min liste! Kanskje vi kan spille alle på engang, når NiloPimp`en er i Oslo...? :kul:
 
#40
Jeg utfordrer... hmmm... Har noen mirror matches

Madskills, pga. av det du sa til meg på sist turney på Spiderman! Du sa ikke akkuratt noe slemt, men det du sa :p Time for you to meet your master... Wang ^^

Også er det på tide jeg utfordrer min også, Hawk.... Hwoarang ^^