Utfordring til GP

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#41
Og forresten, jeg er hypp på å spille mot deg igjen også NukleuZ! :tommelopp:
 
#42
Jeg tar imot utfordringen din Nukleuz! Jeg er klar for å ta over tronen med Wang!

Jeg vil gjerne utfordre Supo; Wang vs Wang.
Det var artig å spille mot deg på lørdag, men neste gang vi møtes ska l jeg ikke la deg vinne så lett...

Hey Nilo vi bør ta et par mirrormatcher; Hwoarang vs Hwoarang og Baek vs Baek så kan vi slått fast en gang for alle at jeg er best av oss to med team korea :kul:
Må innrømme at det var et vanvittig nivå på Hwoarang vs Hwoarang sist gang vi spilte; wallace og redhawk kan bare gå å legge seg :p
 
#43
Lol....haha, ser på den kampen nå!! haha lættis!! men ja, la oss ta en titel kamp da:p mellom oss to, hvem av oss er best med baek :D
 
#44
Og forresten, jeg er hypp på å spille mot deg igjen også NukleuZ! :tommelopp:
[/b]
Ohhhh so hot:p
Jeg skal ha med memory card også, apen er mine krefter... Han heter Jiiiibo :)
Btw. Det er ikke så langt fra Lørenskog til Tøyen(Hvis jeg leste riktig på profilen din)


Jeg tar imot utfordringen din Nukleuz! Jeg er klar for å ta over tronen med Wang!
[/b]
ÅÅÅ så morro når folk er med på leken!
Så du tror du har det som trengs ja!
Nei, detta blir bra:)
 
#45
Jeg utfordrer... hmmm... Har noen mirror matches

Også er det på tide jeg utfordrer min også, Hawk.... Hwoarang ^^
[/b]
Challenge granted ^^

Ellers vil jeg utfordre Tricky's Gouki/Ryu/Ken i 3rd strike. Morro å bli satt ut pga parries, vil igjen bli! :p
 
#46
Im ready. Jeg spiller bare med wang og feng, og aksepterer utfordringer men resultatet kommer til å bli painful..Bare si ifra sted og tid så spiller vi folkens.
 
#47
Kranimal gir challenge til dere alle... Han tar også imot utfordringer...


Men Kranimal spiller bare med Roger Jr., Anna, Baek, Mokujin, DJ, Heihachi, Ganryu, Wang, Bruce, Kuma, Marduk, Maata Law, Hwoarang, King, Raven, Asuka, Feng, Christine, Paul, Jack, Lei, Nina, Steve, ChavYo, Kazuya, Jin, Lee, Julia, Yoshi og Bryan



Han tar imot hvem som helst..!


PS: Må være skilled, god holder ikke..
 

EagleJin

Bear Necessity
#48
Rain: Hils Kranimal og si at jeg gjerne utfordrer han i T5 med en del chars dersom en samling skal finne sted. Definer "skilled"... Hvis det er snakk om å klare å plugge inn garanterte power moves e.l. finnes jeg ikke interessert.

Mishimas (ink. Jin..), Kuma, Jack, Roger, Paul, Bryan, Feng, Steve, Ganny, Marduk, Lei.

Pure fun :D

Skilled? Heh.. Hva skjedde med "ydmykheten"? :p

Jeg spiller slik jeg gjør, og for å ha det moro. Om det holder får vise seg.
 
#49
Helt enig eagleJin.........


MorningRain prater egentlig om seg selv, dere bør ta en sånn kamp...han er syk god med de fleste chars, han har aldri giddi å sette seg inn i en...Kanskje derfor han aldri når opp....

Dere kan vedde om Cash også, hvis du vil....MorningRain stiller alltid opp

Eneste grunnen til at MorningRain hele tia er så "Cocky" er fordi dere alle kjenner hverandre (Trur jeg) mens han er "ny" så han prøver å sette seg på kartet som Skilled T5 player.....

Han er utrolig god med kuma, du er norges beste kuma så hvorfor ikke ta en "tittel-kamp"........

Alle nye må vel få en sjangse...right


:D

Ps: Snart kommer det en gærn Combo-vid av MorningRain.....HaHa
 
#50
nilo..du glemte å utfordre meg..tenkte du ville ha revansj mot min paul siden jeg tok deg når det gjaldt;) Kya samjha? sala khallassss..:D
 
#51
"utfordring till GP" ..

Sounds like "challenge thread"? Anyway I hope asking in this thread is fine ^_^ .

Jag undrar om ni kommer ha några gatherings under våren? Typ som spider man turneringen, eller liknande.

Just wondering :)

~den där bob
 
#52
"utfordring till GP" ..

Sounds like "challenge thread"? Anyway I hope asking in this thread is fine ^_^ .

Jag undrar om ni kommer ha några gatherings under våren? Typ som spider man turneringen, eller liknande.

Just wondering :)

~den där bob
[/b]
Det skal være en soul calibur 3 turnering denne helg på spiderman.. cheif gutti skrev at 2 uker etter det ville det bli en SSB turnering... så etter det igjen skulle det bli en tekken 5 turnering på spiderman visst ikke jeg tar feil. :kul: