Vampire The masquerade

• Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato
Problemet er at jeg frykter at jeg har gjort alle side-quests som finnes opp til dette punktet. Så å sanke XP er ikke akkurat det letteste nå.

Morro
Veldig morsomt faktisk. I begynnelsen var jeg en stygg kjerring som alle løp fra så jeg bestemte meg får å ta hun billige dama med stor utrigning :) *bouncy bounce*
Pcen min takler egentlig ikke dette spillet så det hakker i ett sett , men jeg prøver å ignorere det.Ellers har jeg ikke spilt det så veldig mye, skal spille det mer imorgen.

:tommelopp:

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@29.11.2004, 18.03
Problemet er at jeg frykter at jeg har gjort alle side-quests som finnes opp til dette punktet. Så å sanke XP er ikke akkurat det letteste nå.
143172​
Prøvd å bruke blood boost mens du slåss? Hvis ikke det heller hjelper trur jeg det er lite du kan gjøre. :(
Start på nytt med en klan som ikke er homo.

Ja, butikken er det beste stedet å laste ned fra. Der har de ALT. Men du må betale for det da, men det er det verdt, for du får med sånne derre esker og manualer og sånt.

Opprinnelig skrevet av Lodin@18.11.2004, 13.41
Går å venter på nedlastinga nå (kjøper det hvis maskina mi klarer å kjøre det). Har gleda meg lenge til dette, nesten mer enn HL2. Lurer på hvilken klan jeg skal spille som først, men regner med det blir Gangrel siden jeg liker fightere.
137149​
derfor spurte jeg har ikke kommet i butikken her.. kommer heller ikke

Halky

Veteran bruker ;)
Merkelig det da, siden det er ute i butikkene her. Selv har jeg ett spørsmål angående spillet. Siden jeg nå har kommet meg inn i ett stort kloaksystem og jeg ska da til en sånn fyr. Men ska jeg bare følge hele det kloaksystemet til det stopper opp, eller ska jeg gå inn i de dørene som noen ganger dukker opp i sånne rom? Siden jeg nå har gått ett veldig godt stykke og har kommet meg til en sånn dere dør, som jeg kan gå igjennom.

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Evehr+01.12.2004, 12.48-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@18.11.2004, 13.41
Går å venter på nedlastinga nå (kjøper det hvis maskina mi klarer å kjøre det). Har gleda meg lenge til dette, nesten mer enn HL2. Lurer på hvilken klan jeg skal spille som først, men regner med det blir Gangrel siden jeg liker fightere.
137149​
derfor spurte jeg har ikke kommet i butikken her.. kommer heller ikke
144323​
[/b]
Da er jeg enig i at det er bedre å skaffe det via nettet. Disse folka har det.

Siden jeg nå har gått ett veldig godt stykke og har kommet meg til en sånn dere dør, som jeg kan gå igjennom.
Trur den fører opp til Hollywood igjen, men det er jo greit hvis du mangler blod. Ellers er det bare å traske videre. Den kloakken er sinnsykt lang og kjedelig.

Novastrum

Feminist-elitist
Prøvde spillet for første gang i dag. Skal det hakke så djevelig? Er nede på 20 FPS og mindre rett som det er.

Lodin

Der Waaaah
Det er stort sett i hubbene det kjører så dårlig og siden du nesten aldri slåss der så er ikke det noe problem. Hjelper også å skru av partikkel systemet siden dette har en tendens til å fucke opp.

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, da har jeg endelig kommet meg gjennom hele det kloaksystemet :p Og det var bra at jeg nesten var helt på slutten av det (når jeg spurte sist her inne), siden jeg begynnte og gå tom for ammo til de fleste våpnene mine. Men er endelig gjennom nå. Men jeg syns det er litt artig at dem har fått med Norge i selve spillet også, eller i hvertfal Olso. Siden han ene professoren (Johnson) som arbeidet med den mumi greia, kom fra Olso. Han nyhetsreporteren på TV'en sa i hvertfal det.

*spoiler*

Bare vent til du hører stemmen til Johnson.. HAHAHAHA.. Tafatt forsøk på å fremstille engelsk-norsk aksent..

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, det hører da artig ut, selv har jeg nettopp begynnet og jobbe litt i ChinaTown, det siste jeg gjorde der var og fly mellom noen gammle "hitmen" som ville drepe verandre, og jeg skulle få diverse prosenter av pengene dem skulle ha. Selv fikk jeg ordnet det pent og rolig, men fikk ikke noe cash da :p

*spoiler*

Jeg valgte å ta den mer brutale utgangen av det oppdraget... Jeg ble skuffet over pengene.. Til og med karakteren min ble det...

Noen som har gått løs på hammerhaimannen? hahaha.. snodig kar..

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, tenkte meg det ja, at det ikke var mye cash og hente :p Så jeg tokk den fredlige løsningnen og fikk seks sånne EX poeng :)

Og den Hammerhai fyren/demoen var den første bos typen jeg tokk i Chinatown. Han var jo egentlig enkel og ta, bare man har en hagle ;)

Opprinnelig skrevet av The Creature@03.12.2004, 08.52
Noen som har gått løs på hammerhaimannen? hahaha.. snodig kar..
145424​
Deilig, deilig, deilig kamp, det der.

¤~¤ SPOILER ¤~¤

Det å kunne bruke den derre der tanken til å fryse sharkboy ned var faen meg så koselig at jeg nesten ble småhard.

Forresten, det der med at man ikke kan spille en karakter uten combat skills er bare jug. Jeg gikk gjennom spillet med en mannlig toreador med kun ett poeng i melee. Klarte meg helt greit, sleit litt mot slutten, men klarte meg med hjelp av blood boost, celerity og Auspex. Disciplines = Pro.

Spiller gjennom det nok en gang som en Malkavian, og, vel.. FY FAEN.
Sinnsyke vampyrer = sinnsykt gøy. Seriøst.

Hadde det ikke vært for alle de jævla bugsa hadde jeg sagt Bloodlines var bedre enn Deus Ex, ellerno.

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Kem?@03.12.2004, 15.52
Forresten, det der med at man ikke kan spille en karakter uten combat skills er bare jug. Jeg gikk gjennom spillet med en mannlig toreador med kun ett poeng i melee. Klarte meg helt greit, sleit litt mot slutten, men klarte meg med hjelp av blood boost, celerity og Auspex. Disciplines = Pro.
145607​
Tre typer combat i spillet, melee, shooting og disiplines.

En karakter med bare sosiale eller lockpick\hacking skills er fucka.