Vampire The masquerade

  • Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Knark!
Testet igjen, nå gikk introen smooth as buttah. Spillet, derimot, fryser med ujevne mellomrom. Hvis jeg går inn og ut av menyen går det glatt igjen, men all teksten og sånt er herpa. Uansett, håper det kommer en aldri så liten patch snart...

PS: Denne gang ble jeg en annen kis, som så temmelig homo ut. Piercing i øyenbrynet og rød fløyelsskjorte. Alt dette på grunn av at jeg fikk andre spørsmål... dårlig.
PPS: Fler enn meg som har kalt kisen sin Cassidy...? :p
 
D

Deleted member 365

Gjest
#23
Hahaha.. Cassidy.. Nei jeg kalte den kvinnelige vampyren min for...
*virvel*



GEORGE!!! =D
 
#24
Jeg kalte karakteren min for Robert, som er mitt navn.. Jeg er Brujah... MALE! og jeg ahr skaffet meg en fet ytterjakke og en bomsete lue...
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Opprinnelig skrevet av Yetipants@21.11.2004, 20.25
PS: Denne gang ble jeg en annen kis, som så temmelig homo ut. Piercing i øyenbrynet og rød fløyelsskjorte. Alt dette på grunn av at jeg fikk andre spørsmål... dårlig.
138763​
La meg gjette, du er Toreador? Et av kjennetegnene deres er at de ikke alltid er så stabile på sin egen seksualitet. =D

Forresten tror jeg min Brujah, Esteban hadde banka de fleste karakterene deres. Med 7 i melee, 4 i Potence og 3 i Celerity rekker folk flest ikke engang å få inn et slag før jeg har gjort dem om til mos med slegga mi.

Hva er forresten i veien med han karen her a?
 
#27
Opprinnelig skrevet av Raziel@22.11.2004, 17.24
er det blodig ?
139162​
Vel, man tar jo rollen som en vampyr og får oppgrag om å drepe mennesker og suge ut blodet av dem og drepe de på bestialske måter. Så jeg tror ikke det er så mye blod nei.

Jeg har forresten veldig lyst på dette spillet ,men jeg har ikke penger og det er mye annet jeg skal ha først. ^_^
 

Lodin

Der Waaaah
#28
Ikke overdrevent, men det spruter ganske godt når du biter over strupen til noen. Litt mer enn GTA spilla tenker jeg. Er en grunn til at det har 18 års aldersgrense.

EDIT: Source er det beste noenting noensinne!

 
#29
kan noen si meg hvordan jeg kan feede på folk uten å miste humanity, evt hvordan jeg får mer hunamity?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Lodin: Pah, kisen min har 5 i Celery og hadde dengt deg med en purre av stål! Husk: Med en purre av stål kan DU få til alt!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#32
Hoho. :D

Ja, har ikke så mye å tilføre, men den siste setningen til Yetipants var artig. :ler:
 
#33
Vel, jeg har mad hackingskills og kan researche ræva av dere... And this boy just got a katana..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Og en gang så knulla du en kjerring i fitta!
 
#35
Hvor er det billigste stedet å kjøpe dette spillet ?
 
#36
Opprinnelig skrevet av Yetipants@22.11.2004, 19.33
Og en gang så knulla du en kjerring i fitta!
139325​
:D *knegg*

Hvis du gir meg en donasjon på ca 50kr så kan du få spillet gratis av meg:D Ikke orginalt da..

Neida, var det ikke slik at www.spillpriser.no viste slik da? Er ikke helt sikker.. Men det er nok ikke allverdens du sprarer...
 
#37
Hvor lang tid tar det før spillet blir bra..? Ikke for å ødelegge for dere andre som digger spillet, men jeg synes det er jævlig kjedelig i begynnelsen.. Alle de bomsene som sier uendelig mye ubrukelig ting...

Så.. 1 time.. 2 timer? :(
 
#38
Jeg begynte på ny med ny karakter. Denne gangen ble det Ventrue eller noe sånt, en sånn aristokrat. Noe som minner meg om Anne Rice sine vampyrer som Lestat, Armand og Lois. Antakelig min favoritt bokserie (selv om jeg sliter med å komme meg gjennom de på grunn av liten tålmodighet).

Tror dette spillet er noe jeg kommer til å bruke litt tid på. Jeg kan nesten 100% sikkert si at jeg ikke fullfører det, men at jeg spiller det litt skal man ikke seg bort i fra. Liker godt cyberpunk-stemningen i spillet.
 
#39
Kan si det slik at Redemption var mer engasjerende.. Men dette er helt greit som tidsfordriv...
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Opprinnelig skrevet av JunJun-Pe@23.11.2004, 02.58
Hvor lang tid tar det før spillet blir bra..? Ikke for å ødelegge for dere andre som digger spillet, men jeg synes det er jævlig kjedelig i begynnelsen.. Alle de bomsene som sier uendelig mye ubrukelig ting...
139553​
Sier mannen som har MGS avatar? :p
Trur jeg brukte 30 minutter på tutorialen, men det varierer sikkert fra klan til klan.