Vampire The masquerade

  • Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato

Halky

Veteran bruker ;)
#41
Faen's dritt spill Vampire the Masquerade - Bloodlines er! Får jo ikke installert spillet, siden det kommet opp en feil hele tiden som ber meg om og bekfrefte en fil, som allerede er der osv. Og det skjer når jeg kommer til CD 3. Pokker så irriterende det er.

Dette er feilen jeg får opp :( Noen som har vært borti noe lignende?
 

Lodin

Der Waaaah
#42
Har du Alchohol, Clone-CD eller noen andre "pirat" programmer installert? Vampire er vistnok nøye på sånt.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#43
Vel jeg bruker kun DAEMON Tools til det spillet der, siden jeg ikke har noen andre sånne programmer på PC'en nå. Og DAEMON Tools er jeg nødt til og bruke :p
 
#44
Så derfor er spillet dårlig? Bare fordi PIRAT versjonen du har LASTET ned ikke funker?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#45
Vel vel, de fleste andre spillene jeg har funker så :p Så ja det er litt teit at det ikke funker liksom. Og jeg regner med at de fleste her inne som spiller det har en pirat versjon av det.
 
#46
Du har vel ikke tenkt på at det å rope ut at et spill er dritt fordi noen har gjort en dårlig jobb med å cracke det er ganske så idiotisk?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#47
Vel du sier noe der også :p Men så er det da litt merkelig at begge de CD'ene av cd 3 som jeg har lastet ned ikke vil funke :/ Siden di 2 andre cd'ene funker helt fint.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#49
Jau, men nå holder jeg på og skaffer meg det, fra en sikker kilde og håper det ska funke da :p For dette spillet ser fett ut hehe.
 

Lodin

Der Waaaah
#52
Begynnte også å laste det ned, men CA. halveis så jeg at det var så mange problemer med pirat versjonen at jeg ikke gadd å fullføre. Fant ut at det var bedre å for en gangs skyld ta sjangsen på å kjøpe et spill uten å laste det ned og teste først.
Trur du får mer hjelp hvis du sjekker det supre novaet sine forum enn her Don.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#53
orker ikke det, siden jeg laster det ned gjennom en Ftp :p Får bare håpe det funker fint, når jeg får det ned.
 
#54
Opprinnelig skrevet av Lodin+23.11.2004, 15.05-->
<!--QuoteBegin-JunJun-Pe
@23.11.2004, 02.58
Hvor lang tid tar det før spillet blir bra..? Ikke for å ødelegge for dere andre som digger spillet, men jeg synes det er jævlig kjedelig i begynnelsen.. Alle de bomsene som sier uendelig mye ubrukelig ting...
139553​
Sier mannen som har MGS avatar? :p
Trur jeg brukte 30 minutter på tutorialen, men det varierer sikkert fra klan til klan.
139658​
[/b]
Heh. Jeg hater begynnelsen av MGS'ene jeg og. Jævla colonelen sier uendelig mye bullshit.. Hver gang den radioen piper dør en del inni meg..
 
#55
Det er litt synd at jeg lastet det ned før jeg kjøpte det.. For jeg syntes ikke spillet er verdt det det koster i butikken... Og nå er jeg på slutten av spillet og får ikke fullført det.. Fordi den klikker og avslutter programmet på samme sted til samme tid .. Og det har skjedd 8 ganger på rad.. Da tar jeg hintet egentlig.. Spillet virker dessuten uferdig.. Det mangler så mye av det Redemption hadde...
 

Lodin

Der Waaaah
#57
Som forøvrig var noe av den mest bugga møkka jeg har vært borti (selv etter patchen). Bloodlines er langt fra perfekt, men det har ihvertfall enda ikke kræsja hos meg.
 
#58
Diablo rip-off? Kunne ikke akkurat trekke likheter med Redemption og Diablo.. Jeg likte bedre historien i Redemption og at det var 3rd person hele tida.. Og det var knall med to tidsepoker... Det engasjerte meg mer.. Kan ikke huske så mange buggs fra redemtption heller.. Bloodlines har kræsja utrolig mange ganger hos meg.. Og hva er greia med at jeg kan crouche 1 meter forran trynet på fiender? Har ikke hatt et eneste problem med noen fiender utenom slike bosser på spillet.. Det er jo bare å snike seg forran trynet deres og trykke på E... Og de andre rundt merker ikke at jeg stikke katanaen gjennom brystet deres så de skriker... Vel vel.. Altså spillet er ikke dårlig, ikke misforstå.. Og karakterutviklingen er ikke akkurat ekstrem i Bloodlines heller.. Det er bare disse hackingskillsa jeg har fått bruk for hittil.. har fortsatt bare 2 på strenght og jeg er Brujah.. Og jeg syntes Karakteren i Redemption gjorde seg bedre med to uzier og en trenchcoat i matrix style enn min mannlige neger med biker leather gear gjør..
 

Halky

Veteran bruker ;)
#59
Jeje, spillet funker og det er fett ;) Selv om jeg sliter litt med og komme videre. Må få til og kunne hacke mere, og dirke opp dører :p
 
#60
Da burde du fordele experience poenga dine litt over de forskjellige skillsa.. Du kan se når du holder musa over hvilke skills som gir hva... hehe :p