Velkommen til Nye Tider.

#21
Gamertag-emnet på 'Generelt' skal være i xbox-seksjonen. Ja, det er et veldig viktig emne for meg ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Nostalgitriviaen bør så absolutt være i Retro-seksjonen.
Synes jeg.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#23
Wow. Etter å ha syti om å få ta over hele møkka i gudvethvorlenge, så ... fikk han faen meg det også. Så homo. Dette er vel ikke et sånt "Jeg har blitt voksnere siden chris1414" opplegg, håper jeg?

Hei og hå og gratulerer og hill, Raz.
 
#25
Opprinnelig skrevet av Gateway666@26.10.2004, 08.10
Dette er vel ikke et sånt "Jeg har blitt voksnere siden chris1414" opplegg, håper jeg?
Alt er bedre enn en forumsjef som kun bryr seg om pisspreik om Tool, og desktop-emner.

Og selv om jeg savner to seksjoner under spilling *host rollespill og slåssespill* er det nye systemet mye mer ryddig enn det forrige. :tommelopp:
 
#26
Hvor i helvete er dataseksjonen? Jeg hadde endelig vendt meg skikkelig til det forrige systemet og så kommer det et nytt allerede.. Vet ikke helt hva jeg synes. Kommer sikkert inn i det etter hvert.
 
#27
Spill->Data
Spilling generelt->Hjelp/Teknisk
 

Nabbe

Har fin hatt.
#28
#29
Det lå i kortene hele tiden, men vi trodde ikke på det. zOMG!

Edit: Haha. skoleulv og, jo! Gode gamle Irssi-nicket mitt.
 
#32
er plan_9 den samme Raziel som laget så mye kvlame på det forrrige forumet?
 
C

Crizpy

Gjest
#33
Ja, men i en skjerpet version. Den forige sjefen klarte tydeligvis ikke å skjerpe seg. Og det "sier jo litt om hvor han er i livet"
 
#34
Opprinnelig skrevet av plan_9@25.10.2004, 21.18
Temperaturen faller, trærne blir nakne og gleden ved å sitte inne foran peisen vokser. Det nærmer seg med andre ord vinter. På denne koselige årstiden har jeg gleden av å presentere for dere et nytt forum. De smarte av dere har kanskje også skjønt at jeg er delvis ansvarlig for dette. Det har dere i så fall helt rett i. Sammen med ILiuz har jeg mekket ett oppsett jeg tror vil fungere bedre enn det forrige. Jeg håper med dette å få større diskusjoner, mer originale emner og generelt mer engasjerte brukere. Dere har nemlig også et ansvar.

Den største forandringen er vel at vi har gått tilbake til konsoll-spesifikke seksjoner. Flere av brukerne ønsket å gå tilbake til dette alternativet og jeg var selv under inntrykket av at dette var for det beste. Om jeg har rett vil tiden vise. En annen forandring av større grad er moderatorene. De er ikke helt bort vekk, men i mindre antall nå. Deres mål her på forumet har også blitt litt forandret. Om et emne kommer totalt utav kontroll (sett at det også var et emne verdig å redde i begynnelsen) så kan en moderator komme med en beskjed om at det sporer litt ut. Kjenner jeg mennesker rett, håper og tror jeg at det vil være nok. Ellers vil jeg at moderatorene skal slå kraftig ned på piratvirksomhet.

Seksjonen kreativ vil sikkert være forvirrende for de fleste av dere. Men i all sin enkelhet er det bare en ny utgave av Brukernes Anmeldelser. Forandringen er at her vil jeg også at medlemmer skal legge opp ting som ideer til spillstoryer, spillkarakterer eller kanskje til og med hele spill. For eksempel ”Silent Hill 5: The Evil Elephant”.  Om man har litt fantasi og skaperglede tror jeg det kan bli riktig så trivelig.

Avslappet og Formelt tar over for Generelt og Seriøst. I motsetning til de to forrige er det nå ingen retningslinjer eller regler for hvor du skal plassere emnene dine. Det hele er avhengig av hvilken type respons du vil ha på emnet ditt. Om du lager et emne om innvandrerpolitikk og ikke vil at noen kanskje skal drepe debatten med en dårlig plassert negervits. Men om du derimot vil diskutere innvandrerpolitikk med et glimt i øyet kaster du emnet opp i Avslappet. Ingen moderatorer vil komme å vurdere om hva man sier er passende eller upassende i sammenhengen, da emnestarter selv har valget om hvor seriøs diskusjonen skal være.

Flere forandringer er å finne, men disse skal jeg la dere oppdage selv.  Ellers vil jeg benytte anledningen til å takke ILiuz til å gi meg denne muligheten til å ta del i forumet som har betydd så mye for meg.

Vi setter selvfølgelig pris på generelle tilbakemeldinger, ris og ros.

Med vennlig og ydmyk hilsen
Deres nye forumsjef: Alex aka Plan_9
123859​
Nesten så jeg måtte tørke opp en tåre.. :svette: Tusen takk for dette.
 
#35
Opprinnelig skrevet av Crizpy@26.10.2004, 12.53
Ja, men i en skjerpet version. Den forige sjefen klarte tydeligvis ikke å skjerpe seg. Og det "sier jo litt om hvor han er i livet"
124149​
Jeg håper du har rett. Han har isåfall endel å bevise.
 
#37
Altså, Revan. :doh:

En stund holdt du deg under "OK" sonen, men å er det igjen blitt slik at jeg har lyst til å rive av meg hodet hver eneste gang jeg ser en av de posten dine.

Nesten så jeg måtte tørke opp en tåre.. sweatingbullets.gif Tusen takk for dette.
FORDI!? fordi det var det lengste inlegget du noensinne har sett? Fordi du aldri kommer til å klare å formulere et så langt inlegg?

Shoo, shoo! din neger :ninja:
 
#38
Enig, Eivind.
Var Revan på gamle SG i det hele tatt?

Uansett, ble litt rotete synes jeg. Noen seksjoner som grensen ikke er helt klar mellom fordi de er like..
 
#39
ah, deilig å se at noen andre hater han :)

Ja, han var... *grøss/ Master Kid før... <_<
 
#40
Åh.. Han var MasterKid =D

lal..

Synes uansett at det var litt slemt å rive opp data-delen på en slik måte.
Bøtt aill livve.. :tommelopp: