Velkommen til Nye Tider.

#42
Ahhh, deilig å se den nye oppsettet, og fett og se at du, Raziel, har blitt forumsjef. I tillegg til at den tidligere forumsjefen, som ikke brydde seg om annet enn hvilke skrivebordsbakgrunner folket hadde, er avskaffet.


Gratulerer så mye, Raziel.
 
#43
Opprinnelig skrevet av Zythius@26.10.2004, 13.33
Enig, Eivind.
Var Revan på gamle SG i det hele tatt?

Uansett, ble litt rotete synes jeg. Noen seksjoner som grensen ikke er helt klar mellom fordi de er like..
124183​
Hvilke er dette?
 
#44
Jeg håper plan_9 blir mindre nihilistisk. Jeg har alltid vært fan da, så dette var vel ganske kult?

Blir du mindre arrogant nå? :(
 
#45
Ser pent ut dette. Savner datadelen litt, men savnet går over :)
Synes Neptune var en grei forumsjef, men synes ikke akkurat
at han var noe særlig aktiv. Like grei at vi har fått en
forumsjef som er mer intressert i forumet.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#46
Ingen flere som har noe å si om de nye tidene? :confused:
 
#47
Vi trenger et forum for programvare. I forrige oppsett dekket Data > Generelt det behovet. Men nå har vi egentlig ingen steder som egner seg til slik diskusjon.

Har dere tenkt på gjøre noe med dette?
 
#48
Opprinnelig skrevet av GombaC@27.10.2004, 15.47
Vi trenger et forum for programvare. I forrige oppsett dekket Data > Generelt det behovet. Men nå har vi egentlig ingen steder som egner seg til slik diskusjon.

Har dere tenkt på gjøre noe med dette?
125253​
Etter å ha gjort noe undercover spionasje virker det som om det er rom nok til slike diskusjoner i Spill-> Data. Om det derimot viser seg å bli et større problem kan jeg kanskje gjøre noe mer drastisk. Bær dog i minnet at dette er en SPILLside, så ørten grafikkort-patch-emner er strengt talt ikke nødvendig.
 
#49
Hehe! Det kom vel ganske uventet. Hva skjedde med Neptune da? Fikk han smake den berømte foten? Det hele er ganske komisk egentlig, flere som tidligere har blitt pælma ut herifra på grunn av spam o.l har tatt over som forumsjef, hehe. Neste blir vel at jeg kjøper opp hele spillegal.

Ja,ja. Rai rai og stå på.
 
#50
Opprinnelig skrevet av eivind2k@26.10.2004, 14.17
Altså, Revan. :doh:

En stund holdt du deg under "OK" sonen, men å er det igjen blitt slik at jeg har lyst til å rive av meg hodet hver eneste gang jeg ser en av de posten dine.

Nesten så jeg måtte tørke opp en tåre.. sweatingbullets.gif Tusen takk for dette.
FORDI!? fordi det var det lengste inlegget du noensinne har sett? Fordi du aldri kommer til å klare å formulere et så langt inlegg?

Shoo, shoo! din neger :ninja:
124166​
Haha! Nå har jeg lest gjennom dette her, og ser at du sikkert misforstod meg. Innlegget var vakkert - Eller, det var hvertfall bra skrevet. Du trodde jeg mente det på en sarkastisk måte, men det gjorde jeg ikke.
 
#51
Nei, det gjorde jeg ikke.
 
#53
Jeg lurte bare på hvorfor du måtte felle en tåre for det "fabelaktige" emnet. Og hvorfor du ikke klarte å begrunne det, og det at du ikke klarte å skrive mer enn 11 ord.

:)
 
#54
Opprinnelig skrevet av eivind2k@29.10.2004, 21.04
Jeg lurte bare på hvorfor du måtte felle en tåre for det "fabelaktige" emnet. Og hvorfor du ikke klarte å begrunne det, og det at du ikke klarte å skrive mer enn 11 ord.

:)
126851​
En tåre - Vakkert sagt. Jeg likte det han hadde skrevet. Jeg ville ha det slik som dette helt fra begynnelsen av, og er veldig fornøyd.
 
#55
Spillegal er egentlig det samme som det alltid har vært, en plass full av bullshit som til tider har en høy underholdningsverdi. Noen kurrante brukere har funnet veien hit, men nesten ingen av dem er å finne blant "sjefene". Disse er long-gone dessverre.

Jeg gratulerer ikke noen andre enn de av dere som enten rølper i fanget på ei like drita jente, eller sitter intens med den lille yrende kåthet som GTA tydeligvis har klart å skape.

Jeg får bare ønske lykke til med utviklingen av spillegal.

Peace out!