Velkommen til Nye Tider.

#1
Temperaturen faller, trærne blir nakne og gleden ved å sitte inne foran peisen vokser. Det nærmer seg med andre ord vinter. På denne koselige årstiden har jeg gleden av å presentere for dere et nytt forum. De smarte av dere har kanskje også skjønt at jeg er delvis ansvarlig for dette. Det har dere i så fall helt rett i. Sammen med ILiuz har jeg mekket ett oppsett jeg tror vil fungere bedre enn det forrige. Jeg håper med dette å få større diskusjoner, mer originale emner og generelt mer engasjerte brukere. Dere har nemlig også et ansvar.

Den største forandringen er vel at vi har gått tilbake til konsoll-spesifikke seksjoner. Flere av brukerne ønsket å gå tilbake til dette alternativet og jeg var selv under inntrykket av at dette var for det beste. Om jeg har rett vil tiden vise. En annen forandring av større grad er moderatorene. De er ikke helt bort vekk, men i mindre antall nå. Deres mål her på forumet har også blitt litt forandret. Om et emne kommer totalt utav kontroll (sett at det også var et emne verdig å redde i begynnelsen) så kan en moderator komme med en beskjed om at det sporer litt ut. Kjenner jeg mennesker rett, håper og tror jeg at det vil være nok. Ellers vil jeg at moderatorene skal slå kraftig ned på piratvirksomhet.

Seksjonen kreativ vil sikkert være forvirrende for de fleste av dere. Men i all sin enkelhet er det bare en ny utgave av Brukernes Anmeldelser. Forandringen er at her vil jeg også at medlemmer skal legge opp ting som ideer til spillstoryer, spillkarakterer eller kanskje til og med hele spill. For eksempel ”Silent Hill 5: The Evil Elephant”. Om man har litt fantasi og skaperglede tror jeg det kan bli riktig så trivelig.

Avslappet og Formelt tar over for Generelt og Seriøst. I motsetning til de to forrige er det nå ingen retningslinjer eller regler for hvor du skal plassere emnene dine. Det hele er avhengig av hvilken type respons du vil ha på emnet ditt. Om du lager et emne om innvandrerpolitikk og ikke vil at noen kanskje skal drepe debatten med en dårlig plassert negervits. Men om du derimot vil diskutere innvandrerpolitikk med et glimt i øyet kaster du emnet opp i Avslappet. Ingen moderatorer vil komme å vurdere om hva man sier er passende eller upassende i sammenhengen, da emnestarter selv har valget om hvor seriøs diskusjonen skal være.

Flere forandringer er å finne, men disse skal jeg la dere oppdage selv. Ellers vil jeg benytte anledningen til å takke ILiuz til å gi meg denne muligheten til å ta del i forumet som har betydd så mye for meg.

Vi setter selvfølgelig pris på generelle tilbakemeldinger, ris og ros.

Med vennlig og ydmyk hilsen
Deres nye forumsjef: Alex aka Plan_9
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Du er fortsatt en løkrull, men jeg er glad i deg likevel, Plan_9. :kos:
 
C

Crizpy

Gjest
#7
Har trua på plan_9. Virker som en fornufig kar.
Hvertfall avskaffa en forumsjef som tydeligvis hadde 0 interesse for spillegal, og ansatt en 'legende'
 
#9
Så langt, så vel. La oss se hvordan det utvikler seg.

Pluss-siden er jo at en viss annen sjef ble avsatt. :)
 
#10
Ser veldig bra ut.
Nå skal det sies at jeg var en av de som var godt fornøyd med det tidligere, men forandring fryder, eller hva?
 
#11
ja det ser mye bedere ut nå...

nice work.....!!!
 
#13
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@25.10.2004, 22.38
Ikke for å rævslikke,
123913​
Too late, cuz my ass is clean. :rulleøyne:

Men er det virkelig ingen som har noe kritisk å si?
 
#14
Dette virker veldig bra så langt. Jeg likte oppsettet med "førsteinntrykk" og sånt bedre, men jeg får vel bare leve med det.

Lykke til som forumsjef, Raziel. :)
 
#15
Opprinnelig skrevet av plan_9@25.10.2004, 23.40
Men er det virkelig ingen som har noe kritisk å si?
Jeg savner rollespill og slåssespill.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#16
Jeg overlevde denne overgangen også, og har nå vært moderator under fire ulike forumsjefer.

Jeg synes dette høres spennende ut, og gleder meg til den nye perioden. Dette blir et spørsmål om hvorvidt oppfordringer fungerer bedre enn straffereaksjoner.

Funny fact: Da trøls fortsatt var sjef over forumet til Spillegal.no, var jeg med på å gi Alex flere anmerkninger og utestengelse ved en anledning pga. spam og useriøsitet ... Jaa, tidene forandrer seg! :D Men det skal nevnes at mange har hatt en useriøs fortid som forumbruker, og at dette forteller lite eller ingenting om hvordan personen oppfører seg i dag.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#19
Det eneste som mangler nå, er å løse databaseproblemet som ikke lar oss uploade bilder, men det er vel ILiuz og/eller Elfkin som skal ta seg av.