Velkommen

Kanskje greit nok med tanke på at den gjengse databruker ikke oppdaterer browseren sin så ofte?[/b]
Så ... Fordi noen brukere ikke gidder å oppdatere programvaren sin, så er det altså en god unnskyldning for utviklerene til å absolutt ikke komme med oppdateringer?

Det ga lite mening.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kanskje greit nok med tanke på at den gjengse databruker ikke oppdaterer browseren sin så ofte? Da slipper man at websider brekker når folk ikke har oppdatert nettleseren sin. Uansett vil IE7 støtte xhtml og css så da kan vi vel avslutte den diskusjonen en gang for alle.[/b]
Det er bare litt i seineste laget, det er hva jeg irriterer meg over. Verken XHTML eller CSS er siste nytt, for å si det på den måten.
Og at det skal være gavnlig å stille inn hastigheten på utviklingen etter de tregeste brukerne er en oppfatning jeg mener faller på sin egen urimelighet.

Og jeg kan tenke meg du blir like irritert over anti-IE-maset som jeg blir over webløsninger som ikke fungerer i Firefox fordi en eller annen IT-Akademinisse synes ActiveX er så veldig lettvint og greit å bruke.
 
Dette var ikke direkte pent. Det var altfor "trangt". Og fargene var heller ikke spesielt tiltrekkende.

Jeg vil ha tilbake Minty Fresh. Jeg går tilbake til "IPB 2.1 Default" for nå.
 
Jeg likte dette faktisk, tro det eller ei.

I kjent Alex-stil så vil det neppe bli endret uansett, men jeg klager ikke på dette ihvertfall.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Håper ikke dette skinnet kræsjer browseren min, som Default gjorde. Slemt å fjerne Minty Fresh helt da. :/

Ser ikke altfor ille ut, heldigvis. Kan vi forvente en norsk språkpakke?


edit: Dessuten virker det som alle avatarene som var hostet hos SG er døde. 'sup wid dat?
 

Endre

Ødela forumet
Dere må gjerne komme med forslag til skinnen, jeg prøver bare å få det litt likt forsiden, uten at jeg vet hva jeg driver med. Beklager forresten det med grønn svar-greie, det skal være fikset nå. Hvis jeg får tid skal jeg begynne på språkpakka senere i dag.

:)

Redigert: Planen var å skifte ut alle ikonene også, de som er her nå passer ikke akkurat så veldig godt.
 
Jeg ser at det har blitt bredre, det er i hvert fall en god ting.

Men kunne dere ikke lagt ut Minty Fresh igjen som et supplement til de som ikke vil bruker hverken dette eller IPB-skinnet?
 
Det nye skinnet så greit ut, men jeg foretrekker gode, gamle SG Classics hvis jeg kan velge. Bring it back. :flau:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bring it back
Sing it back
Bring it back
Sing it back to me


Ja. Øh, skinnet er ikke pent nok enda. Og det vet du, Endre. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det har ikke å vente med å legge ut ting før det er sånn noenlunde ferdig gjort heller, gitt. :p
 

EagleJin

Bear Necessity
Agh, er litt sent ute, men men..

Liker det nye skinnet veldig godt.. Faktisk.. Var digg med forandring til noe annet enn blått/hvitt.

*hvile øynene på gråfargen :D*
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er etellerannet i koden på Invision default og det nye skinnet som kræsjer Safari hos meg gang på gang. Så jeg bruker fortsatt Minty Fresh med døde bilder overalt.