Velkommen

Sancti

Terrorkatt
#81
:ler:

Jeg var veldig klar over at det kom, så jeg tror ikke det er så fryktelig synd på meg. Kanskje en smule surt at alt det "nye" var planlagt i kulissene først, ettersom jeg flere ganger har bedt om at folk skal komme til meg med idéer når noe ikke er godt nok.
Men, det er ikke noe jeg har tenkt å henge meg opp i. Når jobben jeg gjør ikke er god nok, har jeg heller ingen glede av å fortsette. Det er sikkert like greit at det ble sånn det ble. Vi får se.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#82
Tjihi. ^_^
 
#83
Whyyyyyy! :(

Snille Sancti, sparket? :(
Litt seint å si det først nu, men...men. :(
Hva er egentlig vitsen at det plutselig kommer en bang, og så er nesten alle Moderatene fått fyken, jaja, noen fikk som fortjent, men Sancti!? :(
 
#84
:ler:

Jeg var veldig klar over at det kom, så jeg tror ikke det er så fryktelig synd på meg. Kanskje en smule surt at alt det "nye" var planlagt i kulissene først, ettersom jeg flere ganger har bedt om at folk skal komme til meg med idéer når noe ikke er godt nok.
Men, det er ikke noe jeg har tenkt å henge meg opp i. Når jobben jeg gjør ikke er god nok, har jeg heller ingen glede av å fortsette. Det er sikkert like greit at det ble sånn det ble. Vi får se.
[/b]
Jeg synes du gjorde en god jobb, og det kom som en overraskelse at du hadde blitt sparket. :blunk:
 
#85
Helt enig med Revan. Dette kom som et aldri så lite sjokk, da jeg synes at du gjorde en tilnærmet upåklagelig jobb her på forumet. Mer er det ikke å si om det.

Og Sancti, gratulerer med øyeblikkelig 2000 poster forresten.
 
#87
Ja, for en gangs skyld fungerte SG.
 
#88
Jeg tenkte å skifte forumsjef ca. hver uke nå, og etter hvert mekke et script som velger et tilfeldig medlem hver dag som får prøve seg. Nei, litt mer seriøst ... jeg hadde tenkt til å beholde han lenge, forhåpentligvis for godt. Jeg synes forresten synd på de som oppholder seg i nærheten av deg hvis du går med samme truser i 10-11 måneder i strekk. Hihi.
[/b]
Neida. Trusene har en godlukt de. Kan godt sende deg et eksemplar? fNiZ
Vi får se hvor lenge Alex sitter i godstolen da. :)
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#89
savner en sånn... Bar som viser seksjoene du er i bunnen av emner. Hat å alltid måtte scrolle til toppen. En sånn;

Spillegals forum > Om Spillegal > Fra oss

Som er på toppen av alle emner.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#93
Hadde det på det beige forumet.

Uannsett, Eple+pilopp har jeg lett etter... lenge...

<3 apple sine shortcuts
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#96


Hvorfor skjer dette hver gang jeg trykker på tilbake-knappen i browseren min? Småplagsomt.

Edit: Det skjer forøvrig temmelig ofte ellers også.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#98
Bruker Avant Browser, og jeg kan da umulig være den eneste her som gjør det?

:(

Edit:



Oæ!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#99
Avant er vel egentlig bare en oppgradert versjon av IE? Derav kan vi konkludere at det som funker i IE, burde funke i Avant, og dermed at det neppe er browserproblem. Pluss at Avant automatisk er homo av samme grunn.